Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb gisternacht xtc in pil en kristalvorm genomen + hierbij alcohol gedronken. Het was namelijk eerst de bedoeling dat ik ātripsitterā zou zijn en dus alleen zou gaan drinken maar begon toch met een kwartje nadat ik wat biertjes op had... uiteindelijk ben ik hier totaal in doorgeslagen en heb ik ongeveer pillen genomen + wat likjes M. Ik hoorde vandaag dat ik aan het hallucineren was en vreemde dingen zei etc. Zelf heb ik geen idee hoe ik ineens zo doorgeslagen kan zijn want er zat echt geen rem meer op na een tijdje. Dit vind ik ook best beangstigend namelijk. dit was mijn 3e keer xtc en hiervoor ging het altijd goed. Lig nu met een aardige dip op bed."
"Rivalrie zei: Hoeveel alcohol had je op dan? Klik om te vergroten... Ik had zoān 8-10 bier op"
"De Dunne zei: Wat is je vraag nu? Enne, een tripsitter blijft nuchter normaal gesproken. Dus ook geen alcohol. Klik om te vergroten... Zeker waar, het is meer dat ik gewoon erg geschrokken was van het feit dat er letterlijk geen rem meer op zat hoorde ik.. vrienden moesten de xtc verstoppen zodat ik niet bij nam en werd aardig boos dat de xtc ākwijtā was hoorde ik van ze. mijn vraag was meer of zoān grote hoeveelheid gevolgen kan hebben lichamelijk/geestelijk of dat ik gewoon 2 daagjes moet wachten en alles weer goed is. en of andere dit wel eens hebben mee gemaaktš¬"
"TripJess zei: Genoeg om in de mooddd te komenš maar als dat ook ze 3e keer alcohol was zou dat al kunnen na 2 bier š š¤¦āāļø Klik om te vergroten... Nee, ik ben 21 en drink al sinds mijn 16e, dit gaat 90% van de keren goed en 10% van de keren sla ik door en zit er geen āremā meer op."
"Flower123 zei: Edit; ik zeg niet dat het een goed teken is hoor... Maar wel dat het dus vaker voorkomt Klik om te vergroten... Dit lucht al aardig op dat het vaker voorkomt... was erg geschrokken namelijk"
"Spyro zei: Bereid je maar voor op een lange dip. Ik kreeg na enorme hoeveelheden MDMA last van schokjes ik mijn hoofd en duurde wel lang voordat dit wegtrok. Blijf voorlopig maar ver bij die zooi vandaan. Klik om te vergroten... Ja heb besloten om sowieso tot de zomer niks te doen. En dan in de toekomst 1 pil xtc max per dag. heb gehoord dat mensen een dip van 2 weken hebben."
"UmbraVitae zei: 10 biertjes + waarschijnlijk té veel aan mdma, alles gedaan om slecht te gaan...zeker als tripsitter𤦠Klik om te vergroten... Vandaar dat ik dus zo schrok van mezelf. 8-10 bier + 600-900 mg mdma had goed fout kunnen gaan en alsnog wilde ik meer"
"UmbraVitae zei: En normaal heb je dit redelijk onder controle, niet dat je van jezelf makkelijk bijpakt en bijpakt? Het begint al fout dat je als tripsitter aan de alcohol zit, je bent er op dat moment toch, indien er iets fout loopt met je gezelschap, om volledig nuchter te kunnen handelen. Wel zeer hige dosis, ben zelf nooit boven de 200mg gegaan en zelden of amper alcohol erbij. Klik om te vergroten... De bedoeling was ook meer fat ik 6 biertjes zou drinken en dan ben ik een beetjr aangeschoten dus kan ik prima voor de rest zorgen. ben normaal wel zelf iemand die best vee bij pakt maar dat lag er de vorige 2x vooral aan met wie ik was."
"Zimm zei: Kleine tip voor de volgende keer: nooit meer meenemen dan je van plan bent te nuttigen, dan kom je ook niet in de verleiding. Was druk vanuit je vriendengroep om niet nuchter te blijven? Nog een tip: maak een lekkere smoothie, haal wat vers fruit in de supermarkt of groenteboer. 2 vliegen in 1 klap, de deur uit en een drinkbare gezonden maaltijd. Klik om te vergroten... Is inderdaad een goeie tip, ik was dit keer ook degene die alle pillen en het poeder bij zich droeg. Misschien ook niet het slimste idee. Vriendengroep nam wel allemaal rond de 3 pillen Ć” 220mg maar die hadden nergens last van. (dus ook een absurt grote dosis) inmiddels een banaan en wat koek + melk etc op, ga dalijk een lasagne maken en dan gaat het al wat beter"
"UmbraVitae zei: Toch maar oppassen de volgende keren, vind het hoge doseringen, mja wie ben ik, nu eerst de fckng dip doorkomen, eet ff wat fruit en groenten, dosis vitc complex en genoeg water drinken, laat je eigenlijk ook voldoende tijd tussen elk gebruik? Ben zelf van xtc afgestapt door de duidelijke dip, 4fa vind ik fijner op dat vlak. Klik om te vergroten... Thanks! Ja hoop dat de dip morgen niet al te erg zal zijn. Deze post is meer omdat ik gewoon erg geschrokken was van 1: dat ik gewoon niet meer kon stoppen met het bijnemen En 2: ik wist niet of hallucineren etc. Vaker voorkwam bij grote hoeveelheden xtc"