Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNet téveel gepakt...

Net téveel gepakt...

73 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#1
Space cadet zei:
Leuk hoor, al die pillen. Maar antwoord op dit topic...?
Klik om te vergroten...
Waar ben je precies bang voor? Als je teveel pakt zul je het uit moeten zitten... Meer kun je niet echt doen
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Je focussen op de muziek!
Mdma leent zich daar perfect voor
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#3
Space cadet zei:
Leuk hoor, al die pillen. Maar antwoord op dit topic...?
Klik om te vergroten...

Zoek een koele plek. Zorg vooral voor afkoeling van het hoofd.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#4
Minder nemen natuurlijk. Houd het bij max 2mg per kilo lichaamsgewicht dan zullen de negatieve bijwerkingen een stuk minder zijn/verdwijnen.
S
Space cadetLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dus geen concrete tips mocht je slecht gaan??? Zoals druivensuiker of zo. Wat doen ze bij een EHBO op een festival bijvoorbeeld.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#6
Space cadet zei:
Dus geen concrete tips mocht je slecht gaan??? Zoals druivensuiker of zo. Wat doen ze bij een EHBO op een festival bijvoorbeeld.
Klik om te vergroten...
Ja, beetje Dextro. Jezelf niet oververhitten. Niet teveel, niet te weinig drinken. Ik weet niet naar welk antwoord je op zoek bent maar er is geen wonder middel ofzo
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#7
Space cadet zei:
Dus geen concrete tips mocht je slecht gaan??? Zoals druivensuiker of zo. Wat doen ze bij een EHBO op een festival bijvoorbeeld.
Klik om te vergroten...
Bij overhitting het koude opzoeken. Bij uitdroging drinken. Bij ellendige effecte een nakkie sos (niet aan te raden maar maakt de meeste wel wat meer nuchter)
M
MisfitLid
01-01-2024, 00:00
#8
BraboF zei:

DrugsData.org: Test Results

DrugsData.org lab analysis and drug checking results
www.drugsdata.org www.drugsdata.org
Zelf vorige week een Punishers geprobeerd. Daar zijn ook belachelijk gedoseerde van.
Klik om te vergroten...
Welke kleur waren die punishers? Ik heb zelf een tijd terug geel-groene gehad. Waren behoorlijk sterke pillen.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#9
Misfit zei:
Welke kleur waren die punishers? Ik heb zelf een tijd terug geel-groene gehad. Waren behoorlijk sterke pillen.
Klik om te vergroten...
Uiterlijk zegt niks over de inhoud van de pil. Testen is het enige wat werkt om te weten wat je slikt en hoeveel. Elke idioot kan een pillenperser kopen en logo namaken.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#10
Space cadet zei:
Dus geen concrete tips mocht je slecht gaan??? Zoals druivensuiker of zo. Wat doen ze bij een EHBO op een festival bijvoorbeeld.
Klik om te vergroten...
Je geeft zelf het probleem al aan: teveel genomen. Dan is de oplossing vrij simpel. Verder kan je proberen om zoets binnen te krijgen maar of dit alleen tussen je oren zit, geen idee.

Blauweaap zei:
Bij ellendige effecte een nakkie sos
Klik om te vergroten...
Ja precies, nog meer stimulerende middelen in je bloedbaan schieten. Daarvan gaat je hartslag en bloeddruk alleen maar omhoog dus dit zou ik absoluut niet doen. En het is zonde van je SOS want de effecten werken elkaar letterlijk tegen terwijl je lichaam het alleen maar zwaarder krijgt.
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#11
Wat de rest hier zegt klopt natuurlijk. Het beste is om gewoon te voorkomen dat je teveel binnenkrijgt. Laat je pillen testen. Als je ze niet kunt laten testen, zorg dan dat je voorzichtig doseert totdat je een gevoel hebt gekregen voor de potentie van je pillen. Als de MDMA eenmaal in je lijf zit krijg je die er niet zomaar uit.

Als je dan toch teveel genomen hebt doe dan rustig aan en zorg dat je niet oververhit raakt. Drink water maar niet teveel, combineer niet met andere middelen als je al teveel M op hebt.
Blauweaap zei:
Bij ellendige effecte een nakkie sos (niet aan te raden maar maakt de meeste wel wat meer nuchter)
Klik om te vergroten...
Dit dus niet doen. Je kunt je dan misschien nuchterder gaan voelen maar het is echt een aanslag op je lichaam.
M
MisfitLid
01-01-2024, 00:00
#12
De Dunne zei:
Uiterlijk zegt niks over de inhoud van de pil. Testen is het enige wat werkt om te weten wat je slikt en hoeveel. Elke idioot kan een pillenperser kopen en logo namaken.
Klik om te vergroten...
Dat ben ik mij zeker bewust en het was ook niet mijn bedoeling om de dosering hiermee te achterhalen.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#13
Syl zei:
Kijk de Heineken... Dat zijn de toppers 😄👌
Klik om te vergroten...
Gouden thunderdomes zijn ook lekker 😆
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#14
Eik zei:
Dit dus niet doen. Je kunt je dan misschien nuchterder gaan voelen maar het is echt een aanslag op je lichaam.
Klik om te vergroten...
Zeker waar!
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#15
Misfit zei:
Welke kleur waren die punishers? Ik heb zelf een tijd terug geel-groene gehad. Waren behoorlijk sterke pillen.
Klik om te vergroten...
Heb blauwe Punishers, goeie klappers ook.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Al die rare namen voor pillen.. Vroeger heette een xtc pil gewoon “xtc pil”.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ganggang💯 zei:
Namen van pillen zeggen sowieso niks. Populaire drukken worden regelmatig nagemaakt met een andere hoeveelheid mdma erin.
Klik om te vergroten...
En zelfs verschillende batches van dezelfde producent kunnen enorm verschillen.

Source: Ken een producent.
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#18
De Dunne zei:
Al die rare namen voor pillen.. Vroeger heette een xtc pil gewoon “xtc pil”.
Klik om te vergroten...

vroeger wanneer?.. vóór 1990?
evaatjes, salmie's, duifjes, zonnetjes, mitsubishitjes etc
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Ganggang💯 zei:
En zelfs verschillende batches van dezelfde producent kunnen enorm verschillen.

Source: Ken een producent.
Klik om te vergroten...

zeg hem dattie z'n afvalstoffen netjes dumpt :wink:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#20
Gympie zei:
vroeger wanneer?.. vóór 1990?
evaatjes, salmie's, duifjes, zonnetjes, mitsubishitjes etc
Klik om te vergroten...
nee rond 2000. Ikheb toen in mijn omgeving niks over namen van pillen gehoord. We kochten pillen van een sterkte die we wilden. Stond vast wel een logo op soms maar echt niemand noemde zo een naam als hierboven allemaal. Althans niet de mensen die ik ken(de).

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."