#1
Waar ben je precies bang voor? Als je teveel pakt zul je het uit moeten zitten... Meer kun je niet echt doenLeuk hoor, al die pillen. Maar antwoord op dit topic...?
Waar ben je precies bang voor? Als je teveel pakt zul je het uit moeten zitten... Meer kun je niet echt doenLeuk hoor, al die pillen. Maar antwoord op dit topic...?
Leuk hoor, al die pillen. Maar antwoord op dit topic...?
Ja, beetje Dextro. Jezelf niet oververhitten. Niet teveel, niet te weinig drinken. Ik weet niet naar welk antwoord je op zoek bent maar er is geen wonder middel ofzoDus geen concrete tips mocht je slecht gaan??? Zoals druivensuiker of zo. Wat doen ze bij een EHBO op een festival bijvoorbeeld.
Bij overhitting het koude opzoeken. Bij uitdroging drinken. Bij ellendige effecte een nakkie sos (niet aan te raden maar maakt de meeste wel wat meer nuchter)Dus geen concrete tips mocht je slecht gaan??? Zoals druivensuiker of zo. Wat doen ze bij een EHBO op een festival bijvoorbeeld.
Welke kleur waren die punishers? Ik heb zelf een tijd terug geel-groene gehad. Waren behoorlijk sterke pillen.Zelf vorige week een Punishers geprobeerd. Daar zijn ook belachelijk gedoseerde van.
Uiterlijk zegt niks over de inhoud van de pil. Testen is het enige wat werkt om te weten wat je slikt en hoeveel. Elke idioot kan een pillenperser kopen en logo namaken.Welke kleur waren die punishers? Ik heb zelf een tijd terug geel-groene gehad. Waren behoorlijk sterke pillen.
Je geeft zelf het probleem al aan: teveel genomen. Dan is de oplossing vrij simpel. Verder kan je proberen om zoets binnen te krijgen maar of dit alleen tussen je oren zit, geen idee.Dus geen concrete tips mocht je slecht gaan??? Zoals druivensuiker of zo. Wat doen ze bij een EHBO op een festival bijvoorbeeld.
Ja precies, nog meer stimulerende middelen in je bloedbaan schieten. Daarvan gaat je hartslag en bloeddruk alleen maar omhoog dus dit zou ik absoluut niet doen. En het is zonde van je SOS want de effecten werken elkaar letterlijk tegen terwijl je lichaam het alleen maar zwaarder krijgt.Bij ellendige effecte een nakkie sos
Dit dus niet doen. Je kunt je dan misschien nuchterder gaan voelen maar het is echt een aanslag op je lichaam.Bij ellendige effecte een nakkie sos (niet aan te raden maar maakt de meeste wel wat meer nuchter)
Dat ben ik mij zeker bewust en het was ook niet mijn bedoeling om de dosering hiermee te achterhalen.Uiterlijk zegt niks over de inhoud van de pil. Testen is het enige wat werkt om te weten wat je slikt en hoeveel. Elke idioot kan een pillenperser kopen en logo namaken.
Gouden thunderdomes zijn ook lekker 😆Kijk de Heineken... Dat zijn de toppers 😄👌
Zeker waar!Dit dus niet doen. Je kunt je dan misschien nuchterder gaan voelen maar het is echt een aanslag op je lichaam.
Heb blauwe Punishers, goeie klappers ook.Welke kleur waren die punishers? Ik heb zelf een tijd terug geel-groene gehad. Waren behoorlijk sterke pillen.
En zelfs verschillende batches van dezelfde producent kunnen enorm verschillen.Namen van pillen zeggen sowieso niks. Populaire drukken worden regelmatig nagemaakt met een andere hoeveelheid mdma erin.
Al die rare namen voor pillen.. Vroeger heette een xtc pil gewoon “xtc pil”.
En zelfs verschillende batches van dezelfde producent kunnen enorm verschillen.
Source: Ken een producent.
nee rond 2000. Ikheb toen in mijn omgeving niks over namen van pillen gehoord. We kochten pillen van een sterkte die we wilden. Stond vast wel een logo op soms maar echt niemand noemde zo een naam als hierboven allemaal. Althans niet de mensen die ik ken(de).vroeger wanneer?.. vóór 1990?
evaatjes, salmie's, duifjes, zonnetjes, mitsubishitjes etc
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."