Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNet téveel gepakt...

Net téveel gepakt...

73 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Inderdaad arm arm België...
Testcentrum zou zo een vooruitgang zijn inderdaad !
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#2
CuriousExplorer zei:
Zijn er mensen die effectief MAXIMUM 2mg/kg lichaamsgewicht aanhouden? Telkens ik hier een report/ post lees, zie ik doseringen die meer richting 3a4mg/kg gaan....Zelf geen Xtc gebruiker, dus gewoon een oprechte vraag 😃
Klik om te vergroten...
Hier ook iemand die helaas max 2mg/kg niet hanteert.
Regelmatig genoten van de Heinekens van rond de 200mg. Hier gingen er dan toch regelmatig wel 3 van in.
600mg op 60kg is niet echt dat je zegt goed....zelf nog geen lasten ondervonden, maar weet dat ik voor de toekomst wel op moet gaan letten....
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#3
600mg is dan ook wel veel 🙃😅
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#4
BraboF zei:
Hier ook iemand die helaas max 2mg/kg niet hanteert.
Regelmatig genoten van de Heinekens van rond de 200mg. Hier gingen er dan toch regelmatig wel 3 van in.
600mg op 60kg is niet echt dat je zegt goed....zelf nog geen lasten ondervonden, maar weet dat ik voor de toekomst wel op moet gaan letten....
Klik om te vergroten...

Kijk de Heineken... Dat zijn de toppers 😄👌
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Syl zei:
Kijk de Heineken... Dat zijn de toppers 😄👌
Klik om te vergroten...

Wegens gebrek aan Jupiler hoop ik toch? 🤣
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#6
Syl zei:
Kijk de Heineken... Dat zijn de toppers 😄👌
Klik om te vergroten...
Ja Heineken staat ver bovenaan mijn lijstje. Daarnaast super ervaringen op Pharao's.
Vorige week voor het eerst de Punishers geprobeerd... tering wat een klappers zijn dat😁
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Oooeeeps...zie net dat jullie Heineken Xtc bedoelen ipv Heineken bier...😜🤣🤣
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#8
BraboF zei:
Ja Heineken staat ver bovenaan mijn lijstje. Daarnaast super ervaringen op Pharao's.
Vorige week voor het eerst de Punishers geprobeerd... tering wat een klappers zijn dat😁
Klik om te vergroten...

De groene granaatjes zijn ook super!!!👌
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Alee, mijn bescheiden ervaring dan..

Grijze doodskopkes 😍
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#10
CuriousExplorer zei:
Alee, mijn bescheiden ervaring dan..

Grijze doodskopkes 😍
Klik om te vergroten...
Die ja! Één van de hardste die ik geprobeerd heb.
S
Space cadetLid
01-01-2024, 00:00
#11
Guys, ik ben hier niet gaan posten om "gejudged" te worden. Hoge doseringen ga ik gewoon lekker op. Anders doet het niet veel. En mijn lichaamsgewicht is rond 90 maar ik ben een ervaren gebruiker ondertussen. Ik zal toch niet de enige zijn hier... en natuurlijk laat ik altijd alles testen dat ik gebruik. En water drinken, voor jezelf zorgen staat buiten kijf. Ik ben geen jonkie maar doe alles gelezen en zeer bewust.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#12
Mitsubishi 230mg waren ook superrrrr

1498053647053-scan0003862.jpeg
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#13
Spyro zei:
Die ja! Één van de hardste die ik geprobeerd heb.
Klik om te vergroten...

Yep....Die gaan " officieus"richting 280-320mg...hoh, hoe noemt die site met die Xtc pillen database? Staat daar op

* die 280mg is dus geen broodje aap
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#14
15947570714178774287414796569013.jpg @Syl 😜

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."