#1
Inderdaad arm arm België...
Testcentrum zou zo een vooruitgang zijn inderdaad !
Testcentrum zou zo een vooruitgang zijn inderdaad !
Hier ook iemand die helaas max 2mg/kg niet hanteert.Zijn er mensen die effectief MAXIMUM 2mg/kg lichaamsgewicht aanhouden? Telkens ik hier een report/ post lees, zie ik doseringen die meer richting 3a4mg/kg gaan....Zelf geen Xtc gebruiker, dus gewoon een oprechte vraag 😃
Hier ook iemand die helaas max 2mg/kg niet hanteert.
Regelmatig genoten van de Heinekens van rond de 200mg. Hier gingen er dan toch regelmatig wel 3 van in.
600mg op 60kg is niet echt dat je zegt goed....zelf nog geen lasten ondervonden, maar weet dat ik voor de toekomst wel op moet gaan letten....
Kijk de Heineken... Dat zijn de toppers 😄👌
Ja Heineken staat ver bovenaan mijn lijstje. Daarnaast super ervaringen op Pharao's.Kijk de Heineken... Dat zijn de toppers 😄👌
Ja Heineken staat ver bovenaan mijn lijstje. Daarnaast super ervaringen op Pharao's.
Vorige week voor het eerst de Punishers geprobeerd... tering wat een klappers zijn dat😁
Die ja! Één van de hardste die ik geprobeerd heb.Alee, mijn bescheiden ervaring dan..
Grijze doodskopkes 😍
Die ja! Één van de hardste die ik geprobeerd heb.
@Syl 😜"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."