Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNet téveel gepakt...

Net téveel gepakt...

73 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Syl zei:
Kijk de Heineken... Dat zijn de toppers 😄👌
Klik om te vergroten...

Wegens gebrek aan Jupiler hoop ik toch? 🤣
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#2
Syl zei:
Kijk de Heineken... Dat zijn de toppers 😄👌
Klik om te vergroten...
Ja Heineken staat ver bovenaan mijn lijstje. Daarnaast super ervaringen op Pharao's.
Vorige week voor het eerst de Punishers geprobeerd... tering wat een klappers zijn dat😁
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Oooeeeps...zie net dat jullie Heineken Xtc bedoelen ipv Heineken bier...😜🤣🤣
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#4
BraboF zei:
Ja Heineken staat ver bovenaan mijn lijstje. Daarnaast super ervaringen op Pharao's.
Vorige week voor het eerst de Punishers geprobeerd... tering wat een klappers zijn dat😁
Klik om te vergroten...

De groene granaatjes zijn ook super!!!👌
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Alee, mijn bescheiden ervaring dan..

Grijze doodskopkes 😍
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#6
CuriousExplorer zei:
Alee, mijn bescheiden ervaring dan..

Grijze doodskopkes 😍
Klik om te vergroten...
Die ja! Één van de hardste die ik geprobeerd heb.
S
Space cadetLid
01-01-2024, 00:00
#7
Guys, ik ben hier niet gaan posten om "gejudged" te worden. Hoge doseringen ga ik gewoon lekker op. Anders doet het niet veel. En mijn lichaamsgewicht is rond 90 maar ik ben een ervaren gebruiker ondertussen. Ik zal toch niet de enige zijn hier... en natuurlijk laat ik altijd alles testen dat ik gebruik. En water drinken, voor jezelf zorgen staat buiten kijf. Ik ben geen jonkie maar doe alles gelezen en zeer bewust.
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#8
Mitsubishi 230mg waren ook superrrrr

1498053647053-scan0003862.jpeg
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#9
Spyro zei:
Die ja! Één van de hardste die ik geprobeerd heb.
Klik om te vergroten...

Yep....Die gaan " officieus"richting 280-320mg...hoh, hoe noemt die site met die Xtc pillen database? Staat daar op

* die 280mg is dus geen broodje aap
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#10
15947570714178774287414796569013.jpg @Syl 😜
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#11
CuriousExplorer zei:
Yep....Die gaan " officieus"richting 280-320mg...hoh, hoe noemt die site met die Xtc pillen database? Staat daar op

* die 280mg is dus geen broodje aap
Klik om te vergroten...

Pilreport
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#12
CuriousExplorer zei:
Yep....Die gaan " officieus"richting 280-320mg...hoh, hoe noemt die site met die Xtc pillen database? Staat daar op

* die 280mg is dus geen broodje aap
Klik om te vergroten...
Wil niet zeggen dat elke pil in de zelfde vorm van de zelfde drukker afkomt.
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#13
CuriousExplorer zei:
Yep....Die gaan " officieus"richting 280-320mg...hoh, hoe noemt die site met die Xtc pillen database? Staat daar op

* die 280mg is dus geen broodje aap
Klik om te vergroten...

DrugsData.org: Test Results

DrugsData.org lab analysis and drug checking results
www.drugsdata.org www.drugsdata.org
Zelf vorige week een Punishers geprobeerd. Daar zijn ook belachelijk gedoseerde van.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#14
CuriousExplorer zei:
Yep....Die gaan " officieus"richting 280-320mg...hoh, hoe noemt die site met die Xtc pillen database? Staat daar op

* die 280mg is dus geen broodje aap
Klik om te vergroten...
Klopt. Heb ze toen laten testen en toen schrokken ze zelf van de test resultaten. Kreeg toen mee dat ik heel erg moest opletten ermee. 😂
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#15
Beweer ik ook niet.
Wel dat er van deze soort getest zijn op hele hoge waardes
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#16
Blauweaap zei:
Wil niet zeggen dat elke pil in de zelfde vorm van de zelfde drukker afkomt.
Klik om te vergroten...
Dat is logisch! Maar bij mij waren ze iig ook zo heftig.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#17
Spyro zei:
Dat is logisch! Maar bij mij waren ze iig ook zo heftig.
Klik om te vergroten...

Was mijn eerste aanraking met Xtc..
Misschien ook meteen de reden waarom ik niks met XTC heb 😄
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#18
In principe niet overdoseren, maar iedereen weet dat dit kan gebeuren. Gebeurd het toch, dan zul je de consequenties moeten aanvaarden...
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#19
Een van de mooiste drukken die ik had was van pharoas. Wat een plaatje. En ze gingen overigens ook heerlijk
Screenshot_20200714-221408.jpg
S
Space cadetLid
01-01-2024, 00:00
#20
Leuk hoor, al die pillen. Maar antwoord op dit topic...?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."