#1
Kijk de Heineken... Dat zijn de toppers 😄👌
Wegens gebrek aan Jupiler hoop ik toch? 🤣
Kijk de Heineken... Dat zijn de toppers 😄👌
Ja Heineken staat ver bovenaan mijn lijstje. Daarnaast super ervaringen op Pharao's.Kijk de Heineken... Dat zijn de toppers 😄👌
Ja Heineken staat ver bovenaan mijn lijstje. Daarnaast super ervaringen op Pharao's.
Vorige week voor het eerst de Punishers geprobeerd... tering wat een klappers zijn dat😁
Die ja! Één van de hardste die ik geprobeerd heb.Alee, mijn bescheiden ervaring dan..
Grijze doodskopkes 😍
Die ja! Één van de hardste die ik geprobeerd heb.
@Syl 😜Yep....Die gaan " officieus"richting 280-320mg...hoh, hoe noemt die site met die Xtc pillen database? Staat daar op
* die 280mg is dus geen broodje aap
Wil niet zeggen dat elke pil in de zelfde vorm van de zelfde drukker afkomt.Yep....Die gaan " officieus"richting 280-320mg...hoh, hoe noemt die site met die Xtc pillen database? Staat daar op
* die 280mg is dus geen broodje aap
Yep....Die gaan " officieus"richting 280-320mg...hoh, hoe noemt die site met die Xtc pillen database? Staat daar op
* die 280mg is dus geen broodje aap
Klopt. Heb ze toen laten testen en toen schrokken ze zelf van de test resultaten. Kreeg toen mee dat ik heel erg moest opletten ermee. 😂Yep....Die gaan " officieus"richting 280-320mg...hoh, hoe noemt die site met die Xtc pillen database? Staat daar op
* die 280mg is dus geen broodje aap
Dat is logisch! Maar bij mij waren ze iig ook zo heftig.Wil niet zeggen dat elke pil in de zelfde vorm van de zelfde drukker afkomt.
Dat is logisch! Maar bij mij waren ze iig ook zo heftig.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."