Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
ยฉ 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsNet tรฉveel gepakt...

Net tรฉveel gepakt...

73 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#1
CuriousExplorer zei:
Zijn er mensen die effectief MAXIMUM 2mg/kg lichaamsgewicht aanhouden? Telkens ik hier een report/ post lees, zie ik doseringen die meer richting 3a4mg/kg gaan....Zelf geen Xtc gebruiker, dus gewoon een oprechte vraag ๐Ÿ˜ƒ
Klik om te vergroten...
Ik geef toe dat ik er heel soms over ga. Maar dat ligt deels aan de regeling in ons land. Wij kunnen niet laten testen dus weten we zelden echt wat we nemen. Halfjes en kwartjes is ons niet onbekend. Maar er zitten venijnigen tussen, die 250mg bevatten en heel traag opkomen, zodat je haast aan een nieuwe wil beginnen als hij inslaat. Soms is dat leuk, zo brak gaan, maar geef mij maar het dromerige, het rustige. En dat is voor mij 100-150mg. Dus ik ben een verantwoordelijke gebruiker: ze bestaan!!!
S
Space cadetLid
01-01-2024, 00:00
#2
Herkennen jullie dit? Zo lekker gaan, nog niet willen dat het feest eindigt en nรฉt teveel pakken? Ik ben blijkbaar erg gevoelig voor MDMA en ben er al doende achter gekomen dat mijn grens voor 1 avond ergens rond de 240 mg per avond zit. Ga ik daar net overheen dan ga ik in een soort onprettige cocon waar ik niet meer uitkom. Feestje is over, ga waus lullen en kan eigenlijk alleen zitten of liggen met mijn ogen dicht. Zijn er tips daar uit te geraken? Beste is natuurlijk lekker bij die veilige dosis blijven maar wat te doen als het toch fout gaat...?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Minder nemen.
240 mg is een behoorlijke dosering.
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#4
De Dunne zei:
Minder nemen.
240 mg is een behoorlijke dosering.
Klik om te vergroten...
Met een halfje beginnen of een kwartje. Je kan nog altijd bijdoseren met een kwartje voor op safe te spelen.
Gewicht speelt ook meestal een rol en voor de zekerheid je pillen laten testen.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ben je 120 kg?
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#6
Waarom altijd die grens opzoeken?

2 x je gewicht en slikken.
meer is het niet.

Oh, en als ik zo'n ervaring zou meemaken zou ik er mee stoppen.
Maar dat ben ik...
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#7
Space cadet zei:
Beste is natuurlijk lekker bij die veilige dosis blijven maar wat te doen als het toch fout gaat...?
Klik om te vergroten...
Ten eerste jezelf tegen je kop slaan omdat je weer te veel moest nemen :) . 240mg is sowieso best wel veel en vaak onnodig.

Daarna zou je kunnen letten op of je wel genoeg hebt gedronken en verder is het uitzitten tot je kan slapen ben ik bang.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zijn er mensen die effectief MAXIMUM 2mg/kg lichaamsgewicht aanhouden? Telkens ik hier een report/ post lees, zie ik doseringen die meer richting 3a4mg/kg gaan....Zelf geen Xtc gebruiker, dus gewoon een oprechte vraag ๐Ÿ˜ƒ
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#9
CuriousExplorer zei:
Zijn er mensen die effectief MAXIMUM 2mg/kg lichaamsgewicht aanhouden? Telkens ik hier een report/ post lees, zie ik doseringen die meer richting 3a4mg/kg gaan....Zelf geen Xtc gebruiker, dus gewoon een oprechte vraag ๐Ÿ˜ƒ
Klik om te vergroten...

Ik heb nog nooit dit effectief gedoseerd op lichaamsgewicht.
Nam altijd gelijk een hele in, meestal waren dit "granaatje" van ong 155 mg of een "Heineken" van 180/200 mg.
Woog toen der tijd rond de 65 kilo.
Kon altijd hele avond nacht lekker los gaan op de muziek.
Terwijl vrienden van rond de 80 kilo er bij zaten en tot weinig nog in staat waren.
Ik weet het het is niet goed en slim.
Laten we het er maar op houden dat ik jong en onbezonnen was ๐Ÿ™ˆ๐Ÿ™Š
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dus de eerste bevestiging van
" ik zie meer 3mg/kg lichaamsgewicht " klopt dan toch ergens?

Ikzelf gebruik het niet, maar ken (veel) mensen, en lees veel verhalen.
Telkens opnieuw zie ik die 2mg/kg lichaamsgewicht in de prullenbak belanden ๐Ÿ˜….

Blij dat ik het niet hoef ๐Ÿ˜
S
SylLid
01-01-2024, 00:00
#11
CuriousExplorer zei:
Dus de eerste bevestiging van
" ik zie meer 3mg/kg lichaamsgewicht " klopt dan toch ergens?

Ikzelf gebruik het niet, maar ken (veel) mensen, en lees veel verhalen.
Telkens opnieuw zie ik die 2mg/kg lichaamsgewicht in de prullenbak belanden ๐Ÿ˜….

Blij dat ik het niet hoef ๐Ÿ˜
Klik om te vergroten...

Ik heb me uitermate vermaakt ๐Ÿ’ƒ๐Ÿ‘ฏโ€โ™€๏ธ
Daarbij ik heb 10 persoonlijkheden dus mijn dosering was eigenlijk aan de lage kant. ๐Ÿ˜Œ
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#12
CuriousExplorer zei:
Zijn er mensen die effectief MAXIMUM 2mg/kg lichaamsgewicht aanhouden? Telkens ik hier een report/ post lees, zie ik doseringen die meer richting 3a4mg/kg gaan....Zelf geen Xtc gebruiker, dus gewoon een oprechte vraag ๐Ÿ˜ƒ
Klik om te vergroten...
Nee. Ben altijd veel te ver gegaan hiermee en alles in mijn mik geduwt wat mogelijk was voor langere periodes. (Doe dit thuis niet na lieve mensen, te achterlijk voor woorden). Maar ik word nu gewoon letterlijk ziek van MDMA. Mijn hele hoofd verkleurd als een tomaat, krijg koorts, sta alleen maar strak en de kater is enorm... Merk aan alles dat mijn lichaam er tegen vecht als ik het inneem. Dus dat heb ik levenslang verkloot. Heel veel spijt van. Wou dat ik dit middeltje met respect behandeld had.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#13
Spyro zei:
Nee. Ben altijd veel te ver gegaan hiermee en alles in mijn mik geduwt wat mogelijk was voor langere periodes. (Doe dit thuis niet na lieve mensen, te achterlijk voor woorden). Maar ik word nu gewoon letterlijk ziek van MDMA. Mijn hele hoofd verkleurd als een tomaat, krijg koorts, sta alleen maar strak en de kater is enorm... Merk aan alles dat mijn lichaam er tegen vecht als ik het inneem. Dus dat heb ik levenslang verkloot. Heel veel spijt van. Wou dat ik dit middeltje met respect behandeld had.
Klik om te vergroten...
Zonde he zit in het zelfde schuitje toch vond ik dit een van de beste drugs op de markt. Maar door misbruik kan ik hier niet meer van genieten. Toen er tijd 10pillen zonder problemen nou een halve en sta erbij als een chagrijnige hond voel me Kut en wil niet socialize wist ik maar beter toen.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Inderdaad arm arm Belgiรซ...
Testcentrum zou zo een vooruitgang zijn inderdaad !
B
BraboFLid
01-01-2024, 00:00
#15
CuriousExplorer zei:
Zijn er mensen die effectief MAXIMUM 2mg/kg lichaamsgewicht aanhouden? Telkens ik hier een report/ post lees, zie ik doseringen die meer richting 3a4mg/kg gaan....Zelf geen Xtc gebruiker, dus gewoon een oprechte vraag ๐Ÿ˜ƒ
Klik om te vergroten...
Hier ook iemand die helaas max 2mg/kg niet hanteert.
Regelmatig genoten van de Heinekens van rond de 200mg. Hier gingen er dan toch regelmatig wel 3 van in.
600mg op 60kg is niet echt dat je zegt goed....zelf nog geen lasten ondervonden, maar weet dat ik voor de toekomst wel op moet gaan letten....
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#16
600mg is dan ook wel veel ๐Ÿ™ƒ๐Ÿ˜…
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#17
Minder nemen natuurlijk. Houd het bij max 2mg per kilo lichaamsgewicht dan zullen de negatieve bijwerkingen een stuk minder zijn/verdwijnen.
S
Space cadetLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dus geen concrete tips mocht je slecht gaan??? Zoals druivensuiker of zo. Wat doen ze bij een EHBO op een festival bijvoorbeeld.
S
SpyroLid
01-01-2024, 00:00
#19
Space cadet zei:
Dus geen concrete tips mocht je slecht gaan??? Zoals druivensuiker of zo. Wat doen ze bij een EHBO op een festival bijvoorbeeld.
Klik om te vergroten...
Ja, beetje Dextro. Jezelf niet oververhitten. Niet teveel, niet te weinig drinken. Ik weet niet naar welk antwoord je op zoek bent maar er is geen wonder middel ofzo
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#20
Space cadet zei:
Dus geen concrete tips mocht je slecht gaan??? Zoals druivensuiker of zo. Wat doen ze bij een EHBO op een festival bijvoorbeeld.
Klik om te vergroten...
Bij overhitting het koude opzoeken. Bij uitdroging drinken. Bij ellendige effecte een nakkie sos (niet aan te raden maar maakt de meeste wel wat meer nuchter)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."