#1
Ik geef toe dat ik er heel soms over ga. Maar dat ligt deels aan de regeling in ons land. Wij kunnen niet laten testen dus weten we zelden echt wat we nemen. Halfjes en kwartjes is ons niet onbekend. Maar er zitten venijnigen tussen, die 250mg bevatten en heel traag opkomen, zodat je haast aan een nieuwe wil beginnen als hij inslaat. Soms is dat leuk, zo brak gaan, maar geef mij maar het dromerige, het rustige. En dat is voor mij 100-150mg. Dus ik ben een verantwoordelijke gebruiker: ze bestaan!!!Zijn er mensen die effectief MAXIMUM 2mg/kg lichaamsgewicht aanhouden? Telkens ik hier een report/ post lees, zie ik doseringen die meer richting 3a4mg/kg gaan....Zelf geen Xtc gebruiker, dus gewoon een oprechte vraag ๐