#1
ik doe het om de dag, werkt nog steeds
Dat is het beste inderdaad. Al heb ik ook wel periodes dat ik het 1 x in de 2 / 3 maand doe.Los van gaan lopen mixen met andere drugs of overdreven doseringen te nemen is gewoon langer wachten veruit de beste oplossing, hou er eens een half jaar of langer tussen.
Inderdaad setting doet ook heel veel,Dat is het beste inderdaad. Al heb ik ook wel periodes dat ik het 1 x in de 2 / 3 maand doe.
Zelf vind ik het leukste om het te doen in een thuissituatie met 10 / 15 man. Liefst ergens in een mooie omgeving waar er genoeg te ontdekken valt ( Boerderij of vakantiehuis in de bossen ).
Is jouw magie dan weg? Hoe sneu...Inderdaad setting doet ook heel veel,
Mijn ervaring is wel dat als je eenmaal de magie kwijt bent, deze nooit meer terug krijgt ook met langer als een jaar wachten.
Helaas wel....Is jouw magie dan weg? Hoe sneu...
Topicstarter: doe dit dus niet..ik doe het om de dag, werkt nog steeds
Dit klopt. Dat warme euforische gevoel komt niet meer terug. En als er nog een beetje euforie bij komt kijken, is het lafjes en kortdurendInderdaad setting doet ook heel veel,
Mijn ervaring is wel dat als je eenmaal de magie kwijt bent, deze nooit meer terug krijgt ook met langer als een jaar wachten.
En toen werd je wakker.......je zult best wat voelen maar het echte werk echt niet meerik doe het om de dag, werkt nog steeds
Jaa normaal Idd beetje chillen en loop ik wat random door t huis , maar stukje wandelen buiten is Idd ook een goeie . En tekenen lijkt me ook wel wat haha goeie ideeën ThanksWat doen jullie in die avonden? Alleen maar chillen op de bank? Of ondernemen jullie ook dingen?
Ga anders eens een stukje wandelen (wel voor de avondklok natuurlijk🤪), schilderen, tekenen, spelletjes?
Langer wachten tussen de momenten. Als je elke 3 maanden een superbijzonder ritueel hebt dan wordt het automatisch normaler.Hallo ,
ik ben om dit forum nog helemaal nieuw. Ik lees af en toe wel wat ervaringen maar heb nooit echt iets gevraagd . Tot nu , ik heb best wel al wat ervaring met drugs qua soorten en hoe lang ik t al gebruik . ik heb met xtc en keta toch de leukste avonden. Alleen merk ik dat mijn avonden ( doe het zo’n 1 keer in de 3 maanden denk ik ) standaard worden . Hebben jullie tips om mijn avonden toch weer extra speciaal te maken ??
Heel herkenbaar, eerste 5? keer waren fantastisch. De daaropvolgende keren stelde ik me er veel te veel van voor en viel het altijd vies tegen of voelde ik helemaal niks omdat ik in me hoofd er te veel over zat te denken🤨 zal nooit meer een pilletje doen, stims werken gewoon altijd en stellen nooit teleur in mij belevingInderdaad setting doet ook heel veel,
Mijn ervaring is wel dat als je eenmaal de magie kwijt bent, deze nooit meer terug krijgt ook met langer als een jaar wachten.
drugsforum.nl
Heel herkenbaar, eerste 5? keer waren fantastisch. De daaropvolgende keren stelde ik me er veel te veel van voor en viel het altijd vies tegen of voelde ik helemaal niks omdat ik in me hoofd er te veel over zat te denken🤨 zal nooit meer een pilletje doen, stims werken gewoon altijd en stellen nooit teleur in mij beleving
Ja mooi is dat. Heb ook vrienden die er nog steeds lekker op gaan. Ik ben er teveel mee bezig in me hoofd als diehmm, 5 keer maar?.. ik heb er toch wel honderden keren flink van genoten over de jaren.. en ben er nog niet op uitgekeken. 🤩
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."