Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo , ik ben om dit forum nog helemaal nieuw. Ik lees af en toe wel wat ervaringen maar heb nooit echt iets gevraagd . Tot nu , ik heb best wel al wat ervaring met drugs qua soorten en hoe lang ik t al gebruik . ik heb met xtc en keta toch de leukste avonden. Alleen merk ik dat mijn avonden ( doe het zo’n 1 keer in de 3 maanden denk ik ) standaard worden . Hebben jullie tips om mijn avonden toch weer extra speciaal te maken ??"
"Jesse Pinkvrouw zei: Wat doen jullie in die avonden? Alleen maar chillen op de bank? Of ondernemen jullie ook dingen? Ga anders eens een stukje wandelen (wel voor de avondklok natuurlijk🤪), schilderen, tekenen, spelletjes? Klik om te vergroten... Jaa normaal Idd beetje chillen en loop ik wat random door t huis , maar stukje wandelen buiten is Idd ook een goeie . En tekenen lijkt me ook wel wat haha goeie ideeën Thanks"
"halloo ik ga morgen avond 6apb proberen . Nu hebben we er ook keta bij , omdat ik die combi keta x erg chill vind . Zijn er mensen die de combi 6apb en keta al eens geprobeerd hebben en zo ja wat was jullie ervaring ?? fijne avond"
"Boyman zei: Ik sluit me hierbij aan, binnenkort voor het eerst 6-APB proberen en in de toekomst lijkt dat me ook wel een leuke om de after met wat keta door te komen. Hoor graag of mensen hier ervaring mee hebben Klik om te vergroten... Ik laat je t wel weten wij zitten r nu aan !"
"Boyman zei: Ik sluit me hierbij aan, binnenkort voor het eerst 6-APB proberen en in de toekomst lijkt dat me ook wel een leuke om de after met wat keta door te komen. Hoor graag of mensen hier ervaring mee hebben Klik om te vergroten... Nou wij gaan hier al goed hoor haha"
"jdlovesx zei: Nou wij gaan hier al goed hoor haha Klik om te vergroten... Boyman zei: En, hoe was je avond? Klik om te vergroten... Jaa was top! Wij namen m redelijk vroeg in . Denk rond kwart voor 6, we hadden anderhalve pil genomen . Omdat er werd verteld dat t wel 10-12 uur kon werken. Nou dat was ook zo . We voelden m al ongeveer na een uurtje denk ik . En t gevoel bleef constant . Heerlijk vaag . T enige verschil met x is denk dat die piek wat hoger is maar voor de rest kan ik dit zeker aanraden . Ook met de combi keta er bij . Dat maakt t nog iets vager"