Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTips om je xtc ervaring nog leuker te maken

Tips om je xtc ervaring nog leuker te maken

25 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
S
StephLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik doe het om de dag, werkt nog steeds
j
jdlovesxLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo ,

ik ben om dit forum nog helemaal nieuw. Ik lees af en toe wel wat ervaringen maar heb nooit echt iets gevraagd . Tot nu , ik heb best wel al wat ervaring met drugs qua soorten en hoe lang ik t al gebruik . ik heb met xtc en keta toch de leukste avonden. Alleen merk ik dat mijn avonden ( doe het zo’n 1 keer in de 3 maanden denk ik ) standaard worden . Hebben jullie tips om mijn avonden toch weer extra speciaal te maken ??
M
MartinusLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wat doe je dan op die avonden? Als je jezelf telkens wil overtroeven dan zou je ook kunnen denken om er een tijdje vanaf te blijven.
Ik gebruik XTC misschien 2 keer per jaar of minder. En niet omdat ik het niet meer wil nemen maar omdat een situatie zich soms gewoon een tijdje niet voordoet dat ik het de moeite waard vind om het op te spicen met XTC
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Los van gaan lopen mixen met andere drugs of overdreven doseringen te nemen is gewoon langer wachten veruit de beste oplossing, hou er eens een half jaar of langer tussen.
K
KipcornLid
01-01-2024, 00:00
#5
De Apotheker zei:
Los van gaan lopen mixen met andere drugs of overdreven doseringen te nemen is gewoon langer wachten veruit de beste oplossing, hou er eens een half jaar of langer tussen.
Klik om te vergroten...
Dat is het beste inderdaad. Al heb ik ook wel periodes dat ik het 1 x in de 2 / 3 maand doe.

Zelf vind ik het leukste om het te doen in een thuissituatie met 10 / 15 man. Liefst ergens in een mooie omgeving waar er genoeg te ontdekken valt ( Boerderij of vakantiehuis in de bossen ).
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kipcorn zei:
Dat is het beste inderdaad. Al heb ik ook wel periodes dat ik het 1 x in de 2 / 3 maand doe.

Zelf vind ik het leukste om het te doen in een thuissituatie met 10 / 15 man. Liefst ergens in een mooie omgeving waar er genoeg te ontdekken valt ( Boerderij of vakantiehuis in de bossen ).
Klik om te vergroten...
Inderdaad setting doet ook heel veel,
Mijn ervaring is wel dat als je eenmaal de magie kwijt bent, deze nooit meer terug krijgt ook met langer als een jaar wachten.
g
gefliptLid
01-01-2024, 00:00
#7
De Apotheker zei:
Inderdaad setting doet ook heel veel,
Mijn ervaring is wel dat als je eenmaal de magie kwijt bent, deze nooit meer terug krijgt ook met langer als een jaar wachten.
Klik om te vergroten...
Is jouw magie dan weg? Hoe sneu...
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#8
geflipt zei:
Is jouw magie dan weg? Hoe sneu...
Klik om te vergroten...
Helaas wel....
S
SpaceMetHazeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Steph zei:
ik doe het om de dag, werkt nog steeds
Klik om te vergroten...
Topicstarter: doe dit dus niet..
J
Jesse PinkvrouwLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wat doen jullie in die avonden? Alleen maar chillen op de bank? Of ondernemen jullie ook dingen?
Ga anders eens een stukje wandelen (wel voor de avondklok natuurlijk🤪), schilderen, tekenen, spelletjes?
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#11
De Apotheker zei:
Inderdaad setting doet ook heel veel,
Mijn ervaring is wel dat als je eenmaal de magie kwijt bent, deze nooit meer terug krijgt ook met langer als een jaar wachten.
Klik om te vergroten...
Dit klopt. Dat warme euforische gevoel komt niet meer terug. En als er nog een beetje euforie bij komt kijken, is het lafjes en kortdurend
w
wapboyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Steph zei:
ik doe het om de dag, werkt nog steeds
Klik om te vergroten...
En toen werd je wakker.......je zult best wat voelen maar het echte werk echt niet meer
j
jdlovesxLid
01-01-2024, 00:00
#13
Jesse Pinkvrouw zei:
Wat doen jullie in die avonden? Alleen maar chillen op de bank? Of ondernemen jullie ook dingen?
Ga anders eens een stukje wandelen (wel voor de avondklok natuurlijk🤪), schilderen, tekenen, spelletjes?
Klik om te vergroten...
Jaa normaal Idd beetje chillen en loop ik wat random door t huis , maar stukje wandelen buiten is Idd ook een goeie . En tekenen lijkt me ook wel wat haha goeie ideeën Thanks
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#14
jdlovesx zei:
Hallo ,

ik ben om dit forum nog helemaal nieuw. Ik lees af en toe wel wat ervaringen maar heb nooit echt iets gevraagd . Tot nu , ik heb best wel al wat ervaring met drugs qua soorten en hoe lang ik t al gebruik . ik heb met xtc en keta toch de leukste avonden. Alleen merk ik dat mijn avonden ( doe het zo’n 1 keer in de 3 maanden denk ik ) standaard worden . Hebben jullie tips om mijn avonden toch weer extra speciaal te maken ??
Klik om te vergroten...
Langer wachten tussen de momenten. Als je elke 3 maanden een superbijzonder ritueel hebt dan wordt het automatisch normaler.

Verder hangt het wat mij betreft gewoon heel erg af van de mensen met wie je het doet. Als je een geliefde hebt met wie je een mdma-avondje doet dan is dat meestal wel wat indrukwekkender dan met een random zweterige guy op een feestje.
Je zou ook de setting helemaal kunnen veranderen en het eens een keer in je eentje doen thuis of in de natuur om op (zelf)ontdekkingstocht te gaan.
S
SneeuwStormLid
01-01-2024, 00:00
#15
Helaas zal de gelukzaligheid niet langer worden met MDMA. Flippen met wat anders maakt de reis wel langer, maar ook met wat meer kans op de mindere aspecten. Genoeg voorbeelden op dit platform te vinden.

OT: seks. Mits de dosering juist (bij mij - 74kg - met 75 mg) is heerlijke knuffelseks mogelijk. Zonder als man soft te worden.
s
sosaaLid
01-01-2024, 00:00
#16
De Apotheker zei:
Inderdaad setting doet ook heel veel,
Mijn ervaring is wel dat als je eenmaal de magie kwijt bent, deze nooit meer terug krijgt ook met langer als een jaar wachten.
Klik om te vergroten...
Heel herkenbaar, eerste 5? keer waren fantastisch. De daaropvolgende keren stelde ik me er veel te veel van voor en viel het altijd vies tegen of voelde ik helemaal niks omdat ik in me hoofd er te veel over zat te denken🤨 zal nooit meer een pilletje doen, stims werken gewoon altijd en stellen nooit teleur in mij beleving
C
Coke SpookLid
01-01-2024, 00:00
#17
Kijk deze post :

XTC trip leuke activiteiten to do list

een hele goedemiddag! ik ben nieuw op dit forum. Ik ben hier gekomen om leuke dingen te zoeken om te doen terwijl je lekker met je maten zit te trippen. Ik ben nu twee maal naar een enorme rave geweest en heb op bijde een pilletje gebruikt wat absoluut geweldig was, maar dit weekend heb ik bij...
drugsforum.nl drugsforum.nl
G
Gebruiker 0012685732Lid
01-01-2024, 00:00
#18
sosaa zei:
Heel herkenbaar, eerste 5? keer waren fantastisch. De daaropvolgende keren stelde ik me er veel te veel van voor en viel het altijd vies tegen of voelde ik helemaal niks omdat ik in me hoofd er te veel over zat te denken🤨 zal nooit meer een pilletje doen, stims werken gewoon altijd en stellen nooit teleur in mij beleving
Klik om te vergroten...

hmm, 5 keer maar?.. ik heb er toch wel honderden keren flink van genoten over de jaren.. en ben er nog niet op uitgekeken. 🤩
s
sosaaLid
01-01-2024, 00:00
#19
Gympie zei:
hmm, 5 keer maar?.. ik heb er toch wel honderden keren flink van genoten over de jaren.. en ben er nog niet op uitgekeken. 🤩
Klik om te vergroten...
Ja mooi is dat. Heb ook vrienden die er nog steeds lekker op gaan. Ik ben er teveel mee bezig in me hoofd als die
Pil naar binnen is en daardoor kom ik er niet lekker in ofzo heel vaag
S
StratoraLid
01-01-2024, 00:00
#20
Als 60 jarige was ik benieuwd waar al dat gedoe over XTC over ging dus via via kwam ik aan een PP en daar een halve van ingenomen. Conclusie: Ik wil ook naar festivals en snap de jongeren volledig 😎.Dit is nu al weer 2 jaar gelden en met tussen pozen van 3 tot 6 maanden weer eens wat geprobeerd. Vorig weekend een ander “merk” (Dodge ram) van 230 mg geprobeerd en ik begin altijd met 1/4 om er na 1 uur nog 1/4 bij te nemen en dat is het dan voor mij ben tenslotte 62 dus gekke dingen ga ik niet al te vaak doen ondanks mijn goede gezondheid. Na 1,5 was daar de warme happy glow en starte mijn feestavond maar zo’n 15 minuten later leek het wel of er ineens een tandje bij werd geschakeld en maakte dat relaxte flow gevoel plaats voor een wat rush gevoel. Schrok ik enigzins van want ik had het gevoel niet meer in control te zijn maar oke ik dacht “ go with the flow” en vervolgens was het na 2 minuten alweer over. Maar die eerste intense warme flow was er niet meer, meer golfjes zeg maar. Nu lees ik hier wel verhalen van mensen die er een volledige pil of meer in jassen en u vroeg ik me dus af ik neem altijd een halve pil maar wat als ik na pak m beet 2 tot 3 uur na eerste inname 1/4 bij pak en daarna weer 1/4?
Heb ik er dan langer plezier van of maakt dat niet uit? Met mijn recept heb ik meestal uur of 4 plezier en daarna is de flow wel weg en ben ik voornamelijk erg actief. Het lukt me overigens wel om in no time in slaap te valen en de volgende dag heb ik nauwelijks last. Wel ben ik de eerste dagen nog steeds zeer goed van humeur😎.Als de zomer komt wil ik de ervaring eens mee gaan maken tijdens een boswandeling, lijkt me ook wel vet.
Dus beste mede snoepers, hoe kan ik de Happy Glow wat langer aan laten houden? Heb nog voldoende snoepjes om tot mijn pensioen met tussen pozen van minimaal 3 maanden naar Happy Land te kunen gaan😉

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."