#1
Hoi @Djordy63 ,
Mooie analyse. Helemaal eens met wat je schrijft. Mijn eerste keer heb ik het gedaan zoals inderdaad veel mensen het op festivals doen: bijpakken als het effect minder begint te worden. Ik merkte toen al dat de tweede keer bijpakken het "love-gevoel" niet echt terug kon brengen en dus redelijk nutteloos was.
Na die eerste keer heb ik me, net als jij, wat verdiept en ben ik tot dezelfde conclusie gekomen. Alle keren daarna heb ik op festivals 2/3 of 3/4 van mijn dosis (180-200mg) als startdosis genomen en het restje 1,5 uur later. Dat werkt volgens mij echt beter dan laag beginnen en steeds beetjes bijpakken. Thuis neem ik liever alleen mijn startdosis en accepteer ik dat het wat minder lang duurt.
De korte werkingsduur is helaas een nadeel aan mdma. Gelukkig is het wel heerlijk voor zo lang het duurt![:hearteyes:]()
Mooie analyse. Helemaal eens met wat je schrijft. Mijn eerste keer heb ik het gedaan zoals inderdaad veel mensen het op festivals doen: bijpakken als het effect minder begint te worden. Ik merkte toen al dat de tweede keer bijpakken het "love-gevoel" niet echt terug kon brengen en dus redelijk nutteloos was.
Na die eerste keer heb ik me, net als jij, wat verdiept en ben ik tot dezelfde conclusie gekomen. Alle keren daarna heb ik op festivals 2/3 of 3/4 van mijn dosis (180-200mg) als startdosis genomen en het restje 1,5 uur later. Dat werkt volgens mij echt beter dan laag beginnen en steeds beetjes bijpakken. Thuis neem ik liever alleen mijn startdosis en accepteer ik dat het wat minder lang duurt.
De korte werkingsduur is helaas een nadeel aan mdma. Gelukkig is het wel heerlijk voor zo lang het duurt