#1
Denk het ook niet, maar des te beter; dan gebruik ik het niet/minder.
Ik was in februari een tijdje in behandeling, maar stopte ermee toen de psycholoog me naar een afkickklink wou sturen.
Over een paar dagen ga ik weer.
Ik was in februari een tijdje in behandeling, maar stopte ermee toen de psycholoog me naar een afkickklink wou sturen.
Over een paar dagen ga ik weer.
