Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey, wat rot dat je je eerste ervaring zo hebt meegemaakt. De volgende keer als je het gaat doen zorg dat je in een goede stemming bent en niet depressief bent of suicidale gedachtens hebt, je omgeving maakt ook veel uit dus zorg dat je met leuke mensen bent en je blij bent. Tip als je je toch slecht gaat voelen zorg dat iemand je gerust stelt en luister leuke muziek die jou normaal blij maken (muziek bepaalt heel erg je ervaring hoe je het ervaart)"
"500mg??? Dan mag ze blij zijn dat het niet erger is afgelopen"
"XTC kan schade geven aan je; korte termijngeheugen, concentratie en stemming. Bij ernstige schade kun je hart en vaat ziekten of het serotonine syndroom oplopen"