#1
Maar leveren al die keren dat je bijpakt op een avond je ook echt nog iets op?
❤️"Geeft schouderklopje"
PsychosesVerder nooit ergens last van gehad?
Verder nooit ergens last van gehad?Ik heb in de jaren '90 veel mdma genomen, meer dan gezond voor je is en heb er geen enkel gevoel meer bij. Ik ga er van slapen. Dus ik gebruik het al jaren niet meer.
Als je nergens last van hebt , betekend niet dat je je lichaam en je bovenkamer finaal naar de klote kan of al bezig bent met helpen...ook al "merk" je er nog niks van.Eerlijk waar echt nooit ergens last van gehad vandaar dat ik ook een bericht plaats op dit forum. Ik denk dat ik een beetje immuun geworden ben en ik probeer hier echt niet stoer om te doen. Ik schaam me er zelfs een beetje voor maar ik heb persoonlijk het idee dat zuivere MDMA helemaal niet zo slecht voor je is zolang je geen drank of andere drugs erbij gebruikt en je niet in een warme ongeving bent en zorgt dat je genoeg maar ook niet teveel water drinkt.
Ik heb zelfs gelezen dat sommige onderzoekers van mening zijn dat de gevaren van zuivere MDMA overdreven worden en dat het in de categorie softdrugs geplaatst moet worden. Ik zal het artikel proberen op te zoeken en de link hier plaatsen
Snap niet waarom mensen zo hoog op mdma doseren joh. Vind het persoonlijk 1 van de middelen wat je een beetje laag moet houden maarja iedereen is anders.![]()
Nee geen last van brainzaps. In het verleden wel eens last van gehad maar dan een dag ofzo.Als je nergens last van hebt , betekend niet dat je je lichaam en je bovenkamer finaal naar de klote kan of al bezig bent met helpen...ook al "merk" je er nog niks van.
Als je erover 10 a 20 jaar er niks aan over hebt gehouden , heb je gewoon een engeltje op je schouder.
OT: zelfs geen last van brainzaps?
"Als je nergens last van hebt , betekend niet dat je je lichaam en je bovenkamer finaal naar de klote kan of al bezig bent met helpen...ook al "merk" je er nog niks van."Nee geen last van brainzaps. In het verleden wel eens last van gehad maar dan een dag ofzo.
Het is niet zo dat ik 600-800 nodig heb om iets te voelen. Want na de eerste 120 voel ik me top maar blijf altijd bijnemen om in die flow te blijven. Moet eerlijk zeggen dat ik ook wel is meer dan een gram gebruikt in 24 uur. En wat betreft over 10-20 jaar last daar ben ik ook wel is bang voor idd.
Ik neem me altijd voor om minder te nemen maar als het eenmaal werkt denk ik daar niet echt meer aan en dat is dom ik weet het..
Echt die klap die je in begint krijgt krijg je niet echt meer natuurlijk met bijnemen maar hij klapt er toch wel aardig in elke zo. Ik voel me heerlijk de hele avond en haal hem meestal aardig door."Als je nergens last van hebt , betekend niet dat je je lichaam en je bovenkamer finaal naar de klote kan of al bezig bent met helpen...ook al "merk" je er nog niks van."
Dat bedoel ik als erna , na het MDMA "misbruik" zo noem ik het even , als je geen katers hebt betekend niet dat je er geen gevolgen van kunt ondervinden natuurlijk.
Sta je niet alleen strak dan als je telkens bij pakt omdat de werkingsduur van M niet verlengt wordt naar mijn weten?
Daar was ik ook heel benieuwd naar? De tweede keer bijpakken werkt in mijn ervaring niet meer zo. Het lekkere effect komt niet meer terug, je wordt voornamelijk vaag ervan, gaat hallicuneren en onzin uitkramen, spacend met je ogen dicht. Hoe is dat dan bij jou @Love2021?Maar leveren al die keren dat je bijpakt op een avond je ook echt nog iets op?
Eerlijk waar echt nooit ergens last van gehad vandaar dat ik ook een bericht plaats op dit forum. Ik denk dat ik een beetje immuun geworden ben en ik probeer hier echt niet stoer om te doen. Ik schaam me er zelfs een beetje voor maar ik heb persoonlijk het idee dat zuivere MDMA helemaal niet zo slecht voor je is zolang je geen drank of andere drugs erbij gebruikt en je niet in een warme ongeving bent en zorgt dat je genoeg maar ook niet teveel water drinkt.
Ik heb zelfs gelezen dat sommige onderzoekers van mening zijn dat de gevaren van zuivere MDMA overdreven worden en dat het in de categorie softdrugs geplaatst moet worden. Ik zal het artikel proberen op te zoeken en de link hier plaatsen
Dat laatste zie ik toch echt wel als psychologische verslaving! En dat kan even lastig zijn als een fysieke verslaving!Hoefde geen detox. En psychische verslaving..nee..Ik denk eerder gewoonte, of verslaafd aan het effect van waus en strak staan..want meer effect zal je niet hebben.
Maar als je elke dag 3 xtxpillen slikt..Dat laatste zie ik toch echt wel als psychologische verslaving! En dat kan even lastig zijn als een fysieke verslaving!
Ik heb ook een langere tijd MDMA iedere dag misbruikt. Was toen de enige drugs die ik nog in huis had en was toen der tijd gewoon roes-verslaafd en een beetje zelfdestructief. MDMA liet me inderdaad niet meer goed voelen, was verslaafd aan mezelf zo hard mogelijk kut te laten voelen. Alles behalve gezond. Achteraf veel geluk gehad dat ik niet dood ben gegaan aan het serotonine-syndroom. Achteraf had ik wel alle tekenen daarvan... Ik word nu ook ziek als ik MDMA gebruik, al is het nu eventjes geleden. Ben wel benieuwd hoe ik er nu op zou reageren. Denk alleen dat ik de love feeling ervan nooit meer kan meemaken. De kater die ik krijg is ook de hel op aarde. Heb sowieso geluk dat ik geen depressie eraan over heb gehouden.Maar als je elke dag 3 xtxpillen slikt..
Ik zeg altijd, je raakt niet verslaafd aan de drugs maar aan het effect.
Maar iedereen weet dat je met dagelijks MDMA gebruik geen effect meer heeft. Ik geloof dus wel dat hij verslaafd is maar waaraan? Enkel kaakschaatsen en waus? Of zat er toch steeds speed doorheen, verslaafd aan de gewoonte?
Persoon gaf ook aan dat liefdeseffect allang niet meer te hebben, verder weinig contact mee gehad. Het bleef me wel altijd fascineren. Of kan je de kater uitstellen door elke dag te nemen.
Misschien zijn hier leden(of kennen jullie.iemand) die ook dagelijks xtc gebruiken of wekelijks.
Of mensen die verstand hebben van die formules etc..is het mogelijk nog effect te hebben bij 2 jaar dagelijks gebruik.
Thanks voor je eerlijkheid.Ik heb ook een langere tijd MDMA iedere dag misbruikt. Was toen de enige drugs die ik nog in huis had en was toen der tijd gewoon roes-verslaafd en een beetje zelfdestructief. MDMA liet me inderdaad niet meer goed voelen, was verslaafd aan mezelf zo hard mogelijk kut te laten voelen. Alles behalve gezond. Achteraf veel geluk gehad dat ik niet dood ben gegaan aan het serotonine-syndroom. Achteraf had ik wel alle tekenen daarvan... Ik word nu ook ziek als ik MDMA gebruik, al is het nu eventjes geleden. Ben wel benieuwd hoe ik er nu op zou reageren. Denk alleen dat ik de love feeling ervan nooit meer kan meemaken. De kater die ik krijg is ook de hel op aarde. Heb sowieso geluk dat ik geen depressie eraan over heb gehouden.
Gelukkig heb ik het probleem aangepakt! Mij niet meer gezien haha. Vluchten was achteraf toch wel mijn valkuil met veel drugs.Thanks voor je eerlijkheid.
Ik dacht na jouw post aan mensen die zichzelf snijden.
Het ontsnappen aan de nuchtere realiteit, ook al is het zelfdestructief
Het klinkt plausibel.
Wat kan DF toch waardevol zijn.
Als je de oorzaak van het gebruiken kan achterhalen, pas dan kan je echt van de behandeling maatwerk nemen.
Er is een hele lijst waarom mensen gebruiken..ook het ontvluchten van de realiteit. Maar dan werd het effect toch of juist als positief ervaren. Deze invalshoek kende ik nog niet thanks @Spyro
Het is mogelijk.Ik zal je zeggen ik ken niemand die 120mg over een hele avond gebruikt en al die personen hebben een goeie baan zijn niet achterlijk niks en gebruiken het al vanaf de jaren 90.
Dat is een mooie voor in het smoezenlijst topicIk denk persoonlijk dat zuivere MDMA niet zo heel schadelijk is ten opzichte van bv roken. Dat is veel slechter en dat doen mensen dagelijks en ik niet.
Hersenschade, geheugenproblemen, slaapproblemen, cognitieve problemen, depressie, orgaanproblemen, psychose, etc.Wat zou ik dan voor schade moeten verwachten als ik na 22 jaar gebruik nog nergens last van heb? Ik denk dat je een beetje overdrijft..
De klassieke fout van mdma misbruik. Blijven bijnemen om die high terug te krijgen. Misschien zijn van die timed-lockboxen iets voor jou? Dat je er 120 mg uithaalt en vervolgens die box voor 3 maanden op slot zet. Omdat je niet de discipline hebt om het spul verantwoord te gebruiken. Eerlijk gezegd zou ik je aanraden helemaal nooit meer mdma te gebruiken, maar als je het toch wilt gebruiken dan beter op zo'n manier.Het is niet zo dat ik 600-800 nodig heb om iets te voelen. Want na de eerste 120 voel ik me top maar blijf altijd bijnemen om in die flow te blijven. Moet eerlijk zeggen dat ik ook wel is meer dan een gram gebruikt in 24 uur. En wat betreft over 10-20 jaar last daar ben ik ook wel is bang voor idd.
Ik neem me altijd voor om minder te nemen maar als het eenmaal werkt denk ik daar niet echt meer aan en dat is dom ik weet het..
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."