Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat kon dit zijn?

Wat kon dit zijn?

35 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#1
LucidLucy zei:
Ik denk dat een dokter wel gekkere dingen tegenkomt dan een hakbijl in je knie hoor 😂

Gelukkig leggen ze de eed van Hippocrates af en is het de bedoeling dat ze iedereen helpen, ook de wat opvallendere casussen.
Klik om te vergroten...
Nee natuurlijk, maar ik word zo moe van mensen die dingen zeggen als "ik heb een handgranaat in mijn anus gestopt, maar zeg niet dat dat een slecht idee was of dat ik de volgende keer misschien geen handgranaat in je anus moet stoppen".
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#2
Victoriaxx zei:
Hallo, ja mijn gewicht is extreem laag dat weet ik maar daar gaat dit onderwerp niet over. Ja 3 pillen zijn erg veel in een keer dat geef ik toe, ik ben veelste snel gegaan maar dat komt vooral ook omdat bij mijn 1e keer xtc ik gelijk 1,5 nam. Dit is niet om te “trollen” of iets rare opmerking.
Klik om te vergroten...

Maar je vind het niet raar dat je na 1 a 2 pillen niets voelt en nog een 3de dropt. Terwijl dit forum vol staat van MDMA gebruik. De media op zijn tijd gevoerd word met overgedoseerde pillen van +200mg die 3x de normaal aanbevolen hoeveelheid bevatten. Je bent de 1ste niet die hier met zo'n gekke doseringen je 1ste post start. Als je mijn reactie dan raar vind stel ik voor dat je jouw raar gebruik en rare neveneffecten van dat raar gebruik eens onder jouw rare loep neemt. Meer raar kan het niet? Raar toch?
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dirkjan zei:
Nee natuurlijk, maar ik word zo moe van mensen die dingen zeggen als "ik heb een handgranaat in mijn anus gestopt, maar zeg niet dat dat een slecht idee was of dat ik de volgende keer misschien geen handgranaat in je anus moet stoppen".
Klik om te vergroten...
Het is allemaal relatief man
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dirkjan zei:
Nee natuurlijk, maar ik word zo moe van mensen die dingen zeggen als "ik heb een handgranaat in mijn anus gestopt, maar zeg niet dat dat een slecht idee was of dat ik de volgende keer misschien geen handgranaat in je anus moet stoppen".
Klik om te vergroten...

Snap ik. 😂

Deze vergelijking is nog veel mooier trouwens. Heb je er meer in zo'n opbouw? Of is dit zo'n humor-is-timing en stoppen-op-je-hoogtepunt dingetje?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#5
LucidLucy zei:
Deze vergelijking is nog veel mooier trouwens. Heb je er meer in zo'n opbouw? Of is dit zo'n humor-is-timing en stoppen-op-je-hoogtepunt dingetje?
Klik om te vergroten...
I'm an artist. I paint with words.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het is een beetje hetzelfde idee als de fabrikant die in de gebruiksaanwijzing van zijn magnetron zet dat je er geen hond in moet drogen, maar dat er alsnog iemand komt die zegt: "maar er stond geen cavia, dat stond er niet".
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#7
Rotjoch zei:
Hier 🤩
Klik om te vergroten...
Heerlijk 🤣, misschien kan nummer 2 zich ook vanuit eigen initiatief melden
G
GeneesmiddelLid
01-01-2024, 00:00
#8
PsyTekz zei:
Maar je vind het niet raar dat je na 1 a 2 pillen niets voelt en nog een 3de dropt. Terwijl dit forum vol staat van MDMA gebruik. De media op zijn tijd gevoerd word met overgedoseerde pillen van +200mg die 3x de normaal aanbevolen hoeveelheid bevatten. Je bent de 1ste niet die hier met zo'n gekke doseringen je 1ste post start. Als je mijn reactie dan raar vind stel ik voor dat je jouw raar gebruik en rare neveneffecten van dat raar gebruik eens onder jouw rare loep neemt. Meer raar kan het niet? Raar toch?
Klik om te vergroten...
Ik snap je reactie volledig, maar TS blijft zo netjes... Dat het dom, raar en teveel was had ze al beseft en toegegeven. Wel nice tho dat je eerder het MDMA handboek heb toegereikt!

Ik zag van de week nog berichten voorbij komen van twee ervaren medeforumers over 2 en 3,5 gram MDMA op een avond. Iedereen maakt fouten, ✌️
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#9
Geneesmiddel zei:
Ik zag van de week nog berichten voorbij komen van twee ervaren medeforumers over 2 en 3,5 gram MDMA op een avond. Iedereen maakt fouten, ✌️
Klik om te vergroten...

Waar zijn die zondaars?shin-jimin-jimin.gif
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#10
PsyTekz zei:
Waar zijn die zondaars?Bekijk bijlage 36280
Klik om te vergroten...
Hier 🤩
C
CasaanLid
01-01-2024, 00:00
#11
PsyTekz zei:
Waar zijn die zondaars?Bekijk bijlage 36280
Klik om te vergroten...
Nou ja, ik was het niet.
Maar voor deze dame maak ik een uitzondering.

Ik was het!
V
VictoriaxxLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dirkjan zei:
Als jij naar een dokter gaat met een hakbijl in je knie ben je dan ook verbaasd als de dokter vraagt waarom je in godsnaam een hakbijl in je knie hebt? Dit is een drugsforum, natuurlijk krijg je dit soort reacties, wat verwacht je nou.
Klik om te vergroten...
Het is niet alsof ik naar deze reacties kijk en denk van: “omg ik ga dit nooit meer doen” het komt de ene oor in en het andere oor uit :wink: ik wilde alleen weten wat het was en ik weet dat het niet slim is om 3 te nemen maar weetje wat? I dont fucking care
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#13
Victoriaxx zei:
I dont fucking care
Klik om te vergroten...

Nou wederzijds, als je volgende maal geen mondhoeken over hebt en jouw kaken tegen jouw oren plakken kom hier dan niet klagen over neveneffecten.

1ste reactie die je kan krijgen
=》I dont fucking care .

whatever-gifs-GPzNAL.gif
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#14
Victoriaxx zei:
I dont fucking care
Klik om te vergroten...
Dat hadden we begrepen, waarom zou je anders een topic starten.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#15
Victoriaxx zei:
Het is niet alsof ik naar deze reacties kijk en denk van: “omg ik ga dit nooit meer doen” het komt de ene oor in en het andere oor uit :wink: ik wilde alleen weten wat het was en ik weet dat het niet slim is om 3 te nemen maar weetje wat? I dont fucking care
Klik om te vergroten...
Jammer. Dat zou namelijk wel de juiste gedachte zijn. En niet omdat we graag gelijk willen hebben, maar omdat we hier aan harmreduction doen. Drugs is hartstikke leuk, maar drugs doen zonder jezelf onnodig te beschadigen door dom gedrag is nog veel leuker!

Als dat je geen fuck kan schelen en onze adviezen je het ene oor in en het andere oor weer uit gaan, hoef je van leden hier denk ik weinig meer te verwachten. Maar geen nood, je beland vanzelf een keer in het ziekenhuis, en misschien leer je daar dan wel wat van.
V
VictoriaxxLid
01-01-2024, 00:00
#16
PsyTekz zei:
Nou wederzijds, als je volgende maal geen mondhoeken over hebt en jouw kaken tegen jouw oren plakken kom hier dan niet klagen over neveneffecten.

1ste reactie die je kan krijgen
=》I dont fucking care .

Bekijk bijlage 36309
Klik om te vergroten...
Ik klaagde niet. Wilde alleen weten wat het was
V
VictoriaxxLid
01-01-2024, 00:00
#17
Hallo, ik nam vaak 2 pillen in een keer, maar ik voelde het op een gegeven moment niet meer. Toen ben ik overgestapt na 3 pillen in een keer. En toen begon ik scheel te kijken en te klappertanden (wat logisch is) maar daarna waren me lippen 3x zo dunner geworden dan normaal en me mondhoeken stonden helemaal omlaag? Is dat normaal dat me mondhoeken omlaag stonden? Wat zal dit kunnnen geweest zijn? Of komt het gewoon omdat 3 pillen best veel zijn? Had ik een overdosis? Trouwens mijn gewicht is 45 kilo en de pillen die ik nam zat 280mg mdma in
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#18
Soms vraag ik me af of we hier serieus moeten op reageren of gewoon trollen. Maar Drugsforum is een respectabel forum dus...

3 pillen van 280mg is 840mg MDMA. Waarschijnlijk heb je ze niet getest dus zal de hoeveelheid wel iets lager liggen maar What The Fuck??!!?.

Gewoon teveel. Sowieso zat je aan overdosering. Jouw gewicht is ook extreem laag dus benieuwd of je wel al 18 bent?

Deze is een goede om te lezen.

Handboek - MDMA/XTC: handleiding

Op het forum worden regelmatig vragen gesteld door mensen die kennis willen maken met deze drug. Naast de topics met focus op slechts de risico's van MDMA en de topic met veel achtergrondinformatie, miste ik toch een algemene handleiding (voor beginners). Daarom heb ik deze zelf maar geschreven...
drugsforum.nl drugsforum.nl
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#19
PsyTekz zei:
Soms vraag ik me af of we hier serieus moeten op reageren of gewoon trollen. Maar Drugsforum is een respectabel forum dus...

3 pillen van 280mg is 840mg MDMA. Waarschijnlijk heb je ze niet getest dus zal de hoeveelheid wel iets lager liggen maar What The Fuck??!!?.

Gewoon teveel. Sowieso zat je aan overdosering. Jouw gewicht is ook extreem laag dus benieuwd of je wel al 18 bent?

Deze is een goede om te lezen.

Handboek - MDMA/XTC: handleiding

Op het forum worden regelmatig vragen gesteld door mensen die kennis willen maken met deze drug. Naast de topics met focus op slechts de risico's van MDMA en de topic met veel achtergrondinformatie, miste ik toch een algemene handleiding (voor beginners). Daarom heb ik deze zelf maar geschreven...
drugsforum.nl drugsforum.nl
Klik om te vergroten...
Alee.
850/45= 19,11.

TS heeft maar ongeveer 15-19x de aanbevolen dosis genomen.
Wat kan er nu fout gaan?
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#20
CuriousExplorer zei:
TS heeft maar ongeveer 15-19x de aanbevolen dosis genomen.
Wat kan er nu fout gaan?
Klik om te vergroten...

Als je het zo bekijkt, kan best nog een tabletje bij dan. Kwestie dat die kaken weer wat aanspannen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."