Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat kon dit zijn?

Wat kon dit zijn?

35 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Al waren die pillen 'maar' 150mg geweest. Dan nog zou ik met mijn 85kg zo hard zijn gegaan dat mijn kaak vanzelf wegloopt.

Mondhoeken omlaag, dunne lippen. Doen mij allemaal denken aan extreme spierspanning en (heftig) vernauwde bloedvaten.

Heb ik zulke gekke bekken vaker gezien?... Ja!
Is het verstandig?... Niet bepaald.

Ook ik zou je aanraden nog wat verder in te lezen. Bijvoorbeeld in het handboek wat in dit topic al gedeeld is. Hoge doseringen MDMA brengen nog veel riskantere risico's met zich mee dan het trekken van gekken bekken.

PS. Het feit dat je je pillen niet meer voelt, zegt waarschijnlijk dat je je serotonine systeem te weinig rust hebt gegeven tussen het gebruiken in. Richtlijn normaal is 3 maanden. Heb je dit eenmaal verknald kan het lang duren voor dit weer de oude is... En met lang heb ik het over jaren.
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#2
PsyTekz zei:
Soms vraag ik me af of we hier serieus moeten op reageren of gewoon trollen. Maar Drugsforum is een respectabel forum dus...

3 pillen van 280mg is 840mg MDMA. Waarschijnlijk heb je ze niet getest dus zal de hoeveelheid wel iets lager liggen maar What The Fuck??!!?.

Gewoon teveel. Sowieso zat je aan overdosering. Jouw gewicht is ook extreem laag dus benieuwd of je wel al 18 bent?

Deze is een goede om te lezen.

Handboek - MDMA/XTC: handleiding

Op het forum worden regelmatig vragen gesteld door mensen die kennis willen maken met deze drug. Naast de topics met focus op slechts de risico's van MDMA en de topic met veel achtergrondinformatie, miste ik toch een algemene handleiding (voor beginners). Daarom heb ik deze zelf maar geschreven...
drugsforum.nl drugsforum.nl
Klik om te vergroten...
Zal wel kletspraat zijn idd. Want als je teveel mdma in 1x neemt zorgt je lichaam er wel voor dat het er zo snel mogelijk weer uit gaat: grondpizza!
Sowieso trouwens echt bizar dat er veel mensen zijn die zonder even in te lezen vanalles naar binnen jassen..
V
VictoriaxxLid
01-01-2024, 00:00
#3
PsyTekz zei:
Soms vraag ik me af of we hier serieus moeten op reageren of gewoon trollen. Maar Drugsforum is een respectabel forum dus...

3 pillen van 280mg is 840mg MDMA. Waarschijnlijk heb je ze niet getest dus zal de hoeveelheid wel iets lager liggen maar What The Fuck??!!?.

Gewoon teveel. Sowieso zat je aan overdosering. Jouw gewicht is ook extreem laag dus benieuwd of je wel al 18 bent?

Deze is een goede om te lezen.

Handboek - MDMA/XTC: handleiding

Op het forum worden regelmatig vragen gesteld door mensen die kennis willen maken met deze drug. Naast de topics met focus op slechts de risico's van MDMA en de topic met veel achtergrondinformatie, miste ik toch een algemene handleiding (voor beginners). Daarom heb ik deze zelf maar geschreven...
drugsforum.nl drugsforum.nl
Klik om te vergroten...
Hallo, ja mijn gewicht is extreem laag dat weet ik maar daar gaat dit onderwerp niet over. Ja 3 pillen zijn erg veel in een keer dat geef ik toe, ik ben veelste snel gegaan maar dat komt vooral ook omdat bij mijn 1e keer xtc ik gelijk 1,5 nam. Dit is niet om te “trollen” of iets rare opmerking.
V
VictoriaxxLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hebbenzekezine? zei:
Zal wel kletspraat zijn idd. Want als je teveel mdma in 1x neemt zorgt je lichaam er wel voor dat het er zo snel mogelijk weer uit gaat: grondpizza!
Sowieso trouwens echt bizar dat er veel mensen zijn die zonder even in te lezen vanalles naar binnen jassen..
Klik om te vergroten...
Hallo, nee dit is geen kletspraat :wink: het verbaasd me ook dat ik niks heb uitgekotst. De hele trip ben ik ook niet ziek of misselijk geweest.
V
VictoriaxxLid
01-01-2024, 00:00
#5
Geneesmiddel zei:
Van een hogere dosis MDMA ga je je niet beter voelen of 'meer voelen', maar je gaat alleen maar strakker staan. Dat is de reden dat je gezicht z'n rare vorm krijgt, spierspanning. MDMA KAN alleen leuk blijven als je minimaal 2 of 3 maanden tussen je gebruik houdt.
Klik om te vergroten...
Bedankt! Eindelijk een normale reactie hihi. Ik had ook het gevoel dat mijn gezicht wat veranderd was toen ik die 3 nam. Waarschijnlijk komt het dan door de spierspanning. Dankuwel!
V
VictoriaxxLid
01-01-2024, 00:00
#6
Opmerkingen zoals “kletspraat” of opmerkingen die zo worden bedoeld heb ik liever niet. Ik weet zelf wat ik wel en niet heb gedaan. Ja 3 pillen zijn behoorlijk veel dat geef ik toe. Maar dit komt ook vooral door mijn eerste keer xtc. Toen nam ik er gelijk 1,5. Toen ben ik al de mist in gegaan en daarom nam ik elke keer als ik xtc ging doen sowieso boven de 1,5. Het verbaast me ook nog dat ik leef😂 . Ik heb een engeltje op me schouder gehad!
V
VictoriaxxLid
01-01-2024, 00:00
#7
Trouwens even om aan te vullen, toen ik die pillen had genomen en ze waren ingewerkt leek alsof de tijd voorbij vloog! Dan zocht ik een muziekje op op youtube en midden in de zin wist ik niet meer wat ik schreef of aan het doen was.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#8
@Victoriaxx heb je ooit je pillen laten testen? Ik ben weleens benieuwd hoe sterk ze zijn.

En hoe vaak gebruik je mdma?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Victoriaxx zei:
Opmerkingen zoals “kletspraat” of opmerkingen die zo worden bedoeld heb ik liever niet.
Klik om te vergroten...
Victoriaxx zei:
Het verbaast me ook nog dat ik leef
Klik om te vergroten...
Als jij naar een dokter gaat met een hakbijl in je knie ben je dan ook verbaasd als de dokter vraagt waarom je in godsnaam een hakbijl in je knie hebt? Dit is een drugsforum, natuurlijk krijg je dit soort reacties, wat verwacht je nou.
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dirkjan zei:
Als jij naar een dokter gaat met een hakbijl in je knie ben je dan ook verbaasd als de dokter vraagt waarom je in godsnaam een hakbijl in je knie hebt? Dit is een drugsforum, natuurlijk krijg je dit soort reacties, wat verwacht je nou.
Klik om te vergroten...

Ik denk dat een dokter wel gekkere dingen tegenkomt dan een hakbijl in je knie hoor 😂

Gelukkig leggen ze de eed van Hippocrates af en is het de bedoeling dat ze iedereen helpen, ook de wat opvallendere casussen.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#11
LucidLucy zei:
Ik denk dat een dokter wel gekkere dingen tegenkomt dan een hakbijl in je knie hoor 😂

Gelukkig leggen ze de eed van Hippocrates af en is het de bedoeling dat ze iedereen helpen, ook de wat opvallendere casussen.
Klik om te vergroten...
Nee natuurlijk, maar ik word zo moe van mensen die dingen zeggen als "ik heb een handgranaat in mijn anus gestopt, maar zeg niet dat dat een slecht idee was of dat ik de volgende keer misschien geen handgranaat in je anus moet stoppen".
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#12
Victoriaxx zei:
Hallo, ja mijn gewicht is extreem laag dat weet ik maar daar gaat dit onderwerp niet over. Ja 3 pillen zijn erg veel in een keer dat geef ik toe, ik ben veelste snel gegaan maar dat komt vooral ook omdat bij mijn 1e keer xtc ik gelijk 1,5 nam. Dit is niet om te “trollen” of iets rare opmerking.
Klik om te vergroten...

Maar je vind het niet raar dat je na 1 a 2 pillen niets voelt en nog een 3de dropt. Terwijl dit forum vol staat van MDMA gebruik. De media op zijn tijd gevoerd word met overgedoseerde pillen van +200mg die 3x de normaal aanbevolen hoeveelheid bevatten. Je bent de 1ste niet die hier met zo'n gekke doseringen je 1ste post start. Als je mijn reactie dan raar vind stel ik voor dat je jouw raar gebruik en rare neveneffecten van dat raar gebruik eens onder jouw rare loep neemt. Meer raar kan het niet? Raar toch?
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dirkjan zei:
Nee natuurlijk, maar ik word zo moe van mensen die dingen zeggen als "ik heb een handgranaat in mijn anus gestopt, maar zeg niet dat dat een slecht idee was of dat ik de volgende keer misschien geen handgranaat in je anus moet stoppen".
Klik om te vergroten...
Het is allemaal relatief man
L
LucidLucyLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dirkjan zei:
Nee natuurlijk, maar ik word zo moe van mensen die dingen zeggen als "ik heb een handgranaat in mijn anus gestopt, maar zeg niet dat dat een slecht idee was of dat ik de volgende keer misschien geen handgranaat in je anus moet stoppen".
Klik om te vergroten...

Snap ik. 😂

Deze vergelijking is nog veel mooier trouwens. Heb je er meer in zo'n opbouw? Of is dit zo'n humor-is-timing en stoppen-op-je-hoogtepunt dingetje?
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#15
LucidLucy zei:
Deze vergelijking is nog veel mooier trouwens. Heb je er meer in zo'n opbouw? Of is dit zo'n humor-is-timing en stoppen-op-je-hoogtepunt dingetje?
Klik om te vergroten...
I'm an artist. I paint with words.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#16
Het is een beetje hetzelfde idee als de fabrikant die in de gebruiksaanwijzing van zijn magnetron zet dat je er geen hond in moet drogen, maar dat er alsnog iemand komt die zegt: "maar er stond geen cavia, dat stond er niet".

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."