Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"heyhey afgelopen zaterdag heb ik voor de tweede keer xtc gedaan. de vorige keer was in april. Om 12u heb ik iets meer dan een kwartje gedaan. Rond half 2 weer iets meer dan een kwartje. hierna begon ik het te voelen. Toen was mijn vriendin slecht aant gaan en hebben we 2,5u neergezeten toen ik zwaar aant koeken was. Rond 4u heb ik dan voor een derde keer een kwartje gedaan en ook een paar dipjes mdma, omdat we net terug gingen dansen en ik weer iets wou voelen. Twintig minuten later ook een kleine sleutel mephy gesnoven. nu heb ik enkele vragen: 1. is het heel slecht om twee keer bij te nemen? Zorgt dit ervoor dat je langer dan drie maanden moet wachten voor je nog eens mdma doet, of maakt dit gewoon de kater erger? de eerste keer dat ik mdma heb gedaan had ik ook 2 keer bijgenomen 2. wat is mephy eigenlijk? is dat 3-mmc of 4mmc (had gebrukt van mensen die ik daar leerde kennen maar die wist zelf niet of het 3mmc of 4mmc was)? zorgt de combinatie van xtc en mephy ervoor dat je een langere tijdsspanne moet doen tot je weer een van die drugs gebruikt? of kan ik binnen 3 maanden weer gewoon eens xtc doen? 3. ik zou graag in september nog eens naar een rave gaan. Kan ik dan 2cb nemen als ik een maand eerder xtc heb gedaan groetjes"
"Geneesmiddel zei: Het beste kun je het laten bij 1 dosis of hoogstens 1 redose. Weet wat je neemt en hou je dosis onder de +-150mg. Rond de 100mg kun je vaak al genoeg en heftige effecten op hebben. Klik om te vergroten... Ja, het probleem is dat ik in België woon, en dus niet kan laten testen hoeveel mg er exact inzit. Geneesmiddel zei: Mephy is geen naam voor een drug. Het kan een afkorting zijn voor mephedrone, wat 4-MMC is. Nu is 4-MMC vrij zeldzaam dus is de kans groot dat je met 3-MMC te maken hebt. Klik om te vergroten... haha, mephy is hoe iedereen het daar noemde (Gent, België) Geneesmiddel zei: Dat kan wel, 2C-B maakt geen serotonine vrij dus dat staat los van de onderliggende reden achter de drie maanden vuistregel. Desondanks is het wel verstandig om genoeg tijd te nemen tussen je drugsgebruik en niet zeer kort op een MDMA ervaring je trippen. Maar een maand vind ik schappelijk 👍. Klik om te vergroten... oké, bedankt voor al je antwoorden!!! ))"
"FredKroket zei: Zou drugs nemen van vreemden sterk afraden. Klik om te vergroten... ja, weet dat dat inderdaad niet zo verstandig is..."
"Neo-Shulginist zei: In Brussel is er (zeer beperkt) capaciteit om wel drugs te laten testen bij Modus Vivendi. TRIP Prévention du sida et réduction des risques liés à l'usage de drogues. Informations produits, activités, publications et formations proposées par Modus Vivendi asbl. www.modusvivendi-be.org Aangezien drugs testen in België nog in de kinderschoenen staat lijkt het me een goed idee om Modus Vivendi te overweldigen met aanvragen om drugs te testen via dat Early Warning System. Op die manier genereer je namelijk politieke druk om het systeem uit te gaan breiden. In Nederland is het in de jaren '90 ook heel klein begonnen met gewoon een paar mensen die een tafeltje neerzetten op dancefeesten en handmatig wat testvloeistof op pillen druppelden. Maar vanwege succes is dat steeds verder uitgebreid tot het meest ontwikkelde Early Warning System ter wereld wat jaarlijks iets van 18.000 samples van de Nederlandse drugsmarkt test. Overigens is het ook mogelijk om vanuit België je drugs te laten testen via Energy Control in Spanje. Dan kan je je drugs opsturen via de post en krijg je de uitslag later toegestuurd. Bij Energy Control moet je wel zelf voor de test betalen omdat de overheid het niet subsidieert. Voor één keertje drugs gebruiken is dat mogelijk wel een prijzige optie. Maar als je met vrienden wat inkoopt en dan één testje doet voor veel keren gebruiken dan hoeft het eigenlijk niet eens zo duur te zijn. Ik zou in ieder geval wel 8 euro of meer overhebben per avond om mezelf ervan te verzekeren dat ik geen vervuilde drugs inneem. Daar zou ik echt niet moeilijk over doen zelfs. Submitting a sample - International Energy Control energycontrol-international.org Klik om te vergroten... wow, dit wist ik helemaal niet! ik ga dit zeker eens uitzoeken tegen de volgende keer, bedankt!"
"ik ga 16 april naar Charlotte De Witte en neem mdma mee, maar ben wel echt effe aant flippen over de security... Iemand een idee hoe dat gaat zijn? Politie, honden? help (is trouwens eerste keer dat ik naar echt zo'n groot evenement ga + eerste keer mdma"
"Geneesmiddel zei: De kans dat er echte passieve drugshonden staan is klein. Die beesten zijn schaars, duur en kunnen maar kort werken. Als er honden staan zijn het waarschijnlijk geen drugshonden. Gewoon stoppen waar ze het niet vinden bij een routine fouillering en als je je zakken en tas moet legen. Klik om te vergroten... hmm ja, daar ben ik me ook wel van bewust. Maar ik ken mezelf en weet dat zodra ik een hond zie, ook al weet ik rationeel gezien dat dit wellicht geen drugshond is, ik echt zwaar ga doordraaien haha. Zou er een grote kans zijn dat ze ook 'normale' honden er zetten, om mensen af te schrikken of zo? Of zal het waarschijnlijk gewoon wat in je spullen kijken zijn? M'n vriendin steekt het in haar bh en je kunt het echt niet voelen zitten als ze zouden fouilleren, dus daar maak ik me ook niet druk om. Maar die honden, pfff"
"crazyb00 zei: HEYO, effe hyped want ik ga ook & kijk ernaar uit xd. Ben al wel een aantal keren naar grote evenementen geweest waar ik MDMA nam. Politie zal sowieso aanwezig zijn, honden niet ben ik 99,9% zeker, en ALS die er zijn, zullen ze eerder explosievenhonden inzetten. De eerste keer dat ik MDMA binnen moest zien te krijgen, streste ik ook echt hard, maar geloof me: Die security heeft écht geen tijd om duizenden mensen grondig te gaan controleren. Ze kijken vlug eens in je zak, halen misschien alles er eens uit en bij mij hebben ze ook al eens in een doosje kauwgom en sigaretten gekeken. Dus daar zou ik al niet verstoppen. Dit zijn dingen die zouden moeten lukken: - Onder je schoenzool/in je sok. - Onder je bh - in je onderbroek bij je foef/ballen. & Als je bang bent/strest, beeld je dan gewoon in dat je oprecht niets mee hebt. Ik zeg het, die mensen weten oprecht wel dat je drugs in je bh kan verstoppen, maar daarom gaan ze niet zomaar bij elk meisje eens voelen, dat mogen ze zelfs niet xd. Wees voorzichtig met je dosering, & informeer je goed. Voel je je even slecht gaan? Ren asap naar buiten. Frisse lucht doet wonderen aan de MDMA. Maar vooral: GENIET ERVAN, je eerste keer MDMA is een ervaring om nooit te vergeten, en je hebt oprecht het beste feestje uitgekozen daarvoor! See you there Klik om te vergroten... Ja, wauw, het was echt ongelofelijk. De fouillering was inderdaad erg belabberd haha, had me inderdaad zorgen gemaakt om niks. Nog aanraders voor techno feestjes in België/Nederland die even -of toch bijna- spectaculair zijn als deze?"
"heyhey ik heb afgelopen zaterdag xtc gebruikt (en een mini beetje mephedrone, ook niet bijgenomen) nu zou ik volgende maand nog eens willen raven en ook weer iets gebruiken. 2cb lijkt me erg nice. ik heb dit wel nog niet eerder gebruikt, maar ik denk opzich dat ik er wel tegen zou kunnen, een lichte dosis. probleem is dat ik in België woon en dus niet kan laten testen hoeveel mg er exact in mijn pillen zit. ook vroeg k mij af of het oké is om ongeveer een maand na xtc gebruik 2cb te gebruiken?"
"Neo-Shulginist zei: 2C-B kan zelfs als een (lichte) antagonist werken voor bepaalde subtypen van serotonine (mogelijk doordat het werkt als een licht plakkerige agonist die in de receptor blijft haken en daardoor verhindert dat andere stoffen de receptor kunnen triggeren). Het zou ook daardoor kunnen zijn dat 2C-B mogelijk zo'n synergie aangaat met MDMA als het in de nafase wordt ingenomen omdat de 2C-B er dan voor zorgt dat het serotonine-systeem niet overprikkeld raakt en daardoor bijwerkingen gaat veroorzaken. https://bpspubs.onlinelibrary.wiley.com/doi/full/10.1038/sj.bjp.0705722 Klik om te vergroten... wow, super interessant!"
"Dick_van_Leeuwen zei: Sinds ik op festivals mijn tweede redose mdma heb vervangen voor 2cb heb ik geen “katers” meer en slaap als een roos snachts. Klik om te vergroten... wow, zeker waard om eens uit te proberen dan"