#1
Ik zou 4u voor het einde van de eindshow nemen. Niet 4u voor het begint.
Dat was exact wat ik me ook afvroeg. Ik doe op festivalletjes precies hetzelfde als @Dude81 ! Echt zonde om juist als het festival afsluit op je piek te zitten! Gewoon lekker aan het einde van de middag al pieken en dan accepteren dat je bij de eindshow nog een staartje van je M-space hebt.Uiteraard is het ieder zn ding natuurlijk maar waarom zou je willen pieken op de endshow. Daarna ist ff klaar en een evt after duurt ook even. Sonde om dan juist in die fase met je ziel onder je arm te lopen. Ik vond het altijd perfect om op een dagfestival tussen de middag wat te eten, tussen 15.00-16.00 wat X te pakken en 2 uurkes erna wat bij te pakken en dan juist heerlijk terug op aard te komen gedurende de endshow... lekker beetje na spacen en kletsen met jan en alleman😄
Ooh dat is wel traag zeg. Bij mij is het vaak ergens tussen de 20 en 45 minuten. Maar volgens mij kan dat afhangen van je pil, maaginhoud en spijsvertering.Vijf kwartier na inname op een (semi)-lege maag. En dan piek je ongeveer 2 uur
Ja vijf kwartier is aan de lange kant. Laat zeggen dat je na vijf kwartier in ieder geval piekt, ook als je pil en spijsvertering tegenwerkt.Ooh dat is wel traag zeg. Bij mij is het vaak ergens tussen de 20 en 45 minuten. Maar volgens mij kan dat afhangen van je pil, maaginhoud en spijsvertering.
Jep,Wanneer is binnenkort? Misschien kun je deze pillen gewoon even zelf uitproberen om te weten hoe die valt? Ik kan er meestal wel vanuit gaan dat ik na 30 minuten 'm wel begin te voelen en na 60 minuten, 90 hooguit aan het pieken ben, maar elke pil en elk persoon is anders.
En juist zorgen dat je lekker gezond hebt gegeten, gewoon niet al te kort van te voren!
Dit vind ik heel herkenbaar. Juist tijdens de piek is het heerlijk om zo sociaal mogelijk bezig te zijn. Ik denk dat die eindshow beter tot zijn rechtkomt in het staartje van het mdma-effect waarin veel gebruikers toch iets meer in zichzelf en in de muziek gekeerd raken. Dan kun je echt optimaal genieten van de eindshow en heb je daarvoor al lekker lang sociaal kunnen doen met je M-space.Ik piekte mooi tijdens de eindshow. Had zelfs geen optimale aandacht voor die show omdat ik enkel maar wou praten met iedereen.
Helemaal eens met het advies om op tijd bij te nemen. Zelf ben ik er wel voorstander van een nog groter deel van je dosis meteen aan het begin te nemen. Zelf neem ik 2/3 of 3/4 van mijn dosis als startdosis. Het restje neem ik dan inderdaad na een uurtje of twee om de piek nog wat te verlengen. Ik zet er zelfs een wekker voor want anders vergeet ik het omdat ik zo hard aan het genieten benAangezien je de helft van je startportie wilt nemen om je trip te verlengen moet je twee uur vroeger innemen en dan twee uur nadat je pil inslaat bijnemen (niet wanneer je hem al voelt afnemen).
Haha uiteraard, vandaar mijn vraag 'hoe binnenkort', zou het absoluut alleen doen als je er nog 2-3 maand tussen hebt zitten.Gezien je best minstens meerdere maanden wachten tussen twee keer MDMA zou ik hem de raad niet geven de pil te proberen vooraf. Kan zijn dat het minder goed dan is op het festival. Bovendien kan het zijn eerste keer XTC zijn, dat weten we niet. Dan beter de verrassing houden hoe het is voor op die eindshow![]()
Het was zelfs zo dat mensen mij bezig zagen tijdens de eindshow en naar me toekwamen om te zeggen "kijk naar het podium, je mist veel van wat er aan het gebeuren is!", en dat ik dan even keek en iets had van "ja.... mooi en spectaculair, maar........ SOCIALIZEN!".Dit vind ik heel herkenbaar. Juist tijdens de piek is het heerlijk om zo sociaal mogelijk bezig te zijn. Ik denk dat die eindshow beter tot zijn rechtkomt in het staartje van het mdma-effect waarin veel gebruikers toch iets meer in zichzelf en in de muziek gekeerd raken. Dan kun je echt optimaal genieten van de eindshow en heb je daarvoor al lekker lang sociaal kunnen doen met je M-space.
Helemaal eens met het advies om op tijd bij te nemen. Zelf ben ik er wel voorstander van een nog groter deel van je dosis meteen aan het begin te nemen. Zelf neem ik 2/3 of 3/4 van mijn dosis als startdosis.
Dat zou ik dan niet meer klasseren onder "binnenkort"Haha uiteraard, vandaar mijn vraag 'hoe binnenkort', zou het absoluut alleen doen als je er nog 2-3 maand tussen hebt zitten.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."