Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWiet na XTC: totaal van de kaart

Wiet na XTC: totaal van de kaart

11 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
S
Smoker955Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vond het niet echt chill :) . Misschien als ik thuis op mijn bed lag dat ik het wel kon waarderen maar zeker niet op een redelijk drukke fuif. Ik probeerde steeds grip op de realiteit te vinden, en dat lukte enkel als er wit licht scheen. Dan pas wist ik waar ik mij bevond enzo. Als er dan weer onmiddelijk erna kleuren lichten gingen flikkeren was ik weer helemaal de weg kwijt :confused:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat moet ik een keertje proberen dan :stoned:
P
PepnoizeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Smoker955 zei:
Ik vond het niet echt chill :) . Misschien als ik thuis op mijn bed lag dat ik het wel kon waarderen maar zeker niet op een redelijk drukke fuif. Ik probeerde steeds grip op de realiteit te vinden, en dat lukte enkel als er wit licht scheen. Dan pas wist ik waar ik mij bevond enzo. Als er dan weer onmiddelijk erna kleuren lichten gingen flikkeren was ik weer helemaal de weg kwijt :confused:
Klik om te vergroten...
ja dat lijkt me inderdaad niet echt meer chill...
lijkt me serieus beangstigend als je totaal niet meer weet waar je bent enzo...
B
BowsermanLid
01-01-2024, 00:00
#4
Beetje een ouwe koe uit de sloot halen dit maar had laatst ook een dergelijke ervaring. Vroeger veel geblowd maar als ik nu blow raak intovert, niet sociaal en licht paranoia. Daarom leek me onder invloed van hart en geest openende MDMA en in een fijne thuis (after setting) dit een uitgezelen reden om toch eens te proberen. Resultaat: ik kon geen gesprek meer volgen. Elke zin was gewoon weer een volledig nieuwe zin zonder connectie met de vorige of volgende. Met een licht neerwaartse spriaal tot gevolg maar heb dat gelukkig goed kunnen managen. Voor mij niet meer 😊 Teveel gerookt? Teveel MDMA? Ongeschikt? Wie zal het zeggen doe mij op de condown van X maar 1 of 2 g'tjes.(opschrijven!).
S
Smoker955Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Hey,

Verleden weekend ben ik nog eens lekker op XTC gaan knallen. Ik doe dat ongeveer 1x in de twee maanden. Ik had zwakke pillen, dus nam 2,5 en kwam zo uit (uitgerekend) op ongeveer 150mg mdma. 1,5 pil van die 2,5 bevatte mogelijk (hoogst waarschijnlijk) ook caffeine. Dat was allemaal dik inorde, weer eens een avond van mijn leven gehad :sunglasses: .

Maar meer naar het einde toe kreeg ik plots het geniale idee om een pijpje wiet op te steken (ik rook 2x per maand wiet op gelegenheid). Ik had namelijk gelezen dat dat het space gevoel terug zou oproeppen als de XTC is aan het uitwerken. Ik wou het wel eens proberen.

Ik stak dus, bij het uitwerken van de XTC, 1 pijpje puur wiet op (er zat niet speciaal veel in). Daar heb ik een aantal goeie teugen van genomen. De eerste 60 seconden voelde ik mij inderdaad lekker spacen. Maar na een paar minuten ging ik totaal van de kaart. Ik was plots op 4 plaatsen in de zaal tegelijk aanwezig, ik wist eigenlijk nooit waar ik precies was, ik verstond NIKS meer van wat mensen tegen mij zeiden, ik was tot niks meer in staat om te doen, ik hoorde de muziek soms overslaan en vaak in slowmotion. Als we rondliepen leek je wel 15 minuten te lopen op een stukje waar je nuchter 10 seconden op loopt (we liepen dat ook op 10 seconden ofzo maar het leek voor mij 15 minuten, het ging super traag, de zaal was plots IMENS groot.) Op sommige momenten werd ik ook bang dat ik zou opvallen bij medemensen en op weg naar de bus hallicuneerde ik hier en daar lichtjes (wiet hallicunaties vooral). Maar ik was dus TOTAAL van de kaart, en wist niet wat er gebeurde rond mij.

Nu is mijn vraag: wat is er gebeurd? Is dit normaal als je puur uit een pijpje rookt als je niet vaak blowt en aan de XTC zit? Want ik rook vaker uit een pijp, dan ga ik ook wel van de kaart (vooral met wat biertjes op) maar toch lang niet zo hard als deze keer.

Iemand dit al meegemaakt of weet wat dit was? :rockband:

Bedankt!
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#6
heb ik ook wel is gehad maar met hasj...tijdens een xtc trip op een station na een feest

ook lichte hallucinaties en alles ging extreem traag...ik vond het grappig en mijn vrienden ook toen ze mij zagen :hearteyes: :tearsofjoy:
J
J0rritLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dat komt door de wiet en de mdma offcourse. IK heb dit ook zon 2 keer gehad, veel pillen en veel wiet, op een gegeven moment ging alles in slow-motion voor een halve minuut ofzo, even later was alles zwart-wit, dit duurde ook maar kort. Dit heb ik allebei 2 keer gehad, vlak achter elkaar allebei de keren, raar maar waar.
L
LauuLid
01-01-2024, 00:00
#8
DarkScope zei:
Dat komt door de wiet en de mdma offcourse.
Klik om te vergroten...

je meent het? :wink:
p
paraobiLid
01-01-2024, 00:00
#9
Goeie wiet en goeie pille? :beer:
T
TrippyShitLid
01-01-2024, 00:00
#10
Van wiet tijdens of na de mdma ga ik altijd als een gek hallucineren en/of voel ik me zooooooooooooooooooooo relaaaaaxt das niet normaal meer :P
P
PepnoizeLid
01-01-2024, 00:00
#11
jup wiet & mdma = hemel :grin:
maar zo heftig als jou heb ik het nog niet gehad, ik gebruik dan wel meer dan 1 x om de 2 maand en ik blow bijna dagelijks , zal daar wel aan liggen!

maar deze combi blijft nog altijd 1 van mijn favorieten
maar dan enkel wel in een chille omgeving (liefst vertrouwt enz)
r
riflexzLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik doe dit bijna elk weekend na xtc gebruik, en we zijn thuis of ergens buiten chill, wat wiet smoren... echt zalig, lichte hallucinaties van de mdma, echt prachtig & zalig gewoon :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."