#1
Beste Drugsforum,
Ik heb heel lang Methylfenidaat geslikt, (vanwege ADHD) maar ben er eindelijk mee gestopt.
Ik werd er altijd heel moe van somber van.
Ik ben nu overgestapt op dexamfetamine omdat ik zonder die pillen niet normaal kan functioneren op school.
Impulsief gedrag en EXTREEM chaotisch.
Nu heb ik na depressieve klachten melding gedaan bij mijn kinderarts en uiteindelijk doorverwezen naar een kinderpsychiater.
Ik heb gevraag of ik Dextro-Amfetamine mocht uitproberen.
Ik verwachtte eigenlijk dat het mij niet meer zo down zou zijn, maar wat vrolijker.
Vanwege mijn ADHD natuurlijk.
Ik heb 2.5mg voorgeschreven gekregen, maar vond dit zelf echt bizar weinig.
Heb er maar 2 genomen omdat ik natuurlijk veel ervaring heb met stimulanten.
Dit gaf me een heerlijk gevoel op de een of andere manier, ik werd super vrolijk, wilde veel praten en ging uit het niets mijn kamer opruimen en kerstversiering ophangen!
Schoolwerk had ik daarintegen totaal geen zin in.
Keek veel liever om me heen naar alles wat gebeurde in de klas.
Toen ik thuis zette ik heerlijke stampmuziek aan en ben zeker zo'n uur bezig geweest.
Nu vanochtend nam ik er 3 en moest ik de eerste les stil zitten.
Dat voelde echt heel kut en voelde me weer down worden en heel opgejaagd.
Ik krijg ook echt ontiegelijke zweethandjes.
Deze les mag ik heerlijk in mijn eentje achter de computer zitten.
Ik trok weer zo down weg...
Nu heb ik stampmuziek aangezet en dan voelt het gelijk 10x beter.
Lekker meeknikken op de muziek terwijl ik dit bericht aan het typen ben.
Heerlijk zo al die toetsen indrukken. Ook vanwege mijn typecursus kan ik fucking snel typen, geeft zo'n heerlijk gevoel.
Het lijkt wel alsof mijn toetsenbord en mijn mind 1 zijn op dit moment.
Alles wat ik denk gaat heel helder en kan ik zo op mijn toetsenbord aftikken.
Maar bweah wat heb ik nu al geen zin om straks weer stil te gaan zitten.
Tussen al die mensen... Word er nu al zenuwachtig van.
Mijn handen zweten intussen super erg pff....
Jezus wat heb ik het warm...
Hoe kan het dat dit zo'n effect op mij geeft terwijl ik ADHD heb? Had dit echt niet verwacht. Is geweldig zo!!!
Ik heb heel lang Methylfenidaat geslikt, (vanwege ADHD) maar ben er eindelijk mee gestopt.
Ik werd er altijd heel moe van somber van.
Ik ben nu overgestapt op dexamfetamine omdat ik zonder die pillen niet normaal kan functioneren op school.
Impulsief gedrag en EXTREEM chaotisch.
Nu heb ik na depressieve klachten melding gedaan bij mijn kinderarts en uiteindelijk doorverwezen naar een kinderpsychiater.
Ik heb gevraag of ik Dextro-Amfetamine mocht uitproberen.
Ik verwachtte eigenlijk dat het mij niet meer zo down zou zijn, maar wat vrolijker.
Vanwege mijn ADHD natuurlijk.
Ik heb 2.5mg voorgeschreven gekregen, maar vond dit zelf echt bizar weinig.
Heb er maar 2 genomen omdat ik natuurlijk veel ervaring heb met stimulanten.
Dit gaf me een heerlijk gevoel op de een of andere manier, ik werd super vrolijk, wilde veel praten en ging uit het niets mijn kamer opruimen en kerstversiering ophangen!
Schoolwerk had ik daarintegen totaal geen zin in.
Keek veel liever om me heen naar alles wat gebeurde in de klas.
Toen ik thuis zette ik heerlijke stampmuziek aan en ben zeker zo'n uur bezig geweest.
Nu vanochtend nam ik er 3 en moest ik de eerste les stil zitten.
Dat voelde echt heel kut en voelde me weer down worden en heel opgejaagd.
Ik krijg ook echt ontiegelijke zweethandjes.
Deze les mag ik heerlijk in mijn eentje achter de computer zitten.
Ik trok weer zo down weg...
Nu heb ik stampmuziek aangezet en dan voelt het gelijk 10x beter.
Lekker meeknikken op de muziek terwijl ik dit bericht aan het typen ben.
Heerlijk zo al die toetsen indrukken. Ook vanwege mijn typecursus kan ik fucking snel typen, geeft zo'n heerlijk gevoel.
Het lijkt wel alsof mijn toetsenbord en mijn mind 1 zijn op dit moment.
Alles wat ik denk gaat heel helder en kan ik zo op mijn toetsenbord aftikken.
Maar bweah wat heb ik nu al geen zin om straks weer stil te gaan zitten.
Tussen al die mensen... Word er nu al zenuwachtig van.
Mijn handen zweten intussen super erg pff....
Jezus wat heb ik het warm...
Hoe kan het dat dit zo'n effect op mij geeft terwijl ik ADHD heb? Had dit echt niet verwacht. Is geweldig zo!!!