Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"werd ook altijd moe van ritalin. over dexamfetamine hoor ik al 7 jaar goede ervaringen van andere mensen. wil het ook gaan gebruiken maar ze geven dat tegenwoordig niet zo snel meer. ben wel benieuwd naar de nieuwe variant lisdexamfetamine wat het verschil is in ervaringen."
"ben 4 uur onderzocht door een avond psychiater, na 2 uur dacht hij dat ik add heb, waar ik het mee eens was, 2 uur later dacht hij ineens pdd-nos zei dat hij mij met uitgebreid behandelplan wel kon helpen. maar ik denk dat hij dat deed om lekker meer geld te verdienen want met pddnos kan je meer factureren met een simpele add. bij de vgz had tie voor 4 uur 1400 euro geclareerd. ik vind dat aso veel mja wie ben ik. ritalin wordt ik moe van. dexamfetamine of iets dergelijks wil ik gewoon een keer proberen en alleen in de winter. voor meer concentratie en dat ik wat actiever wordt. in de winter lijk ik net beer die winterslaap houd. doe alleen boodschappen en wandelen met de hond voor de rest niks.in de zomer ben ik altijd wel blij in me hoofd en actief dan heb ik geen medicatie nodig ."
"de meesten stappen het fijn en snuiven het dan op. ik niet ik wordt harstikke moe van ritalin hehe"
"Robinjoo1 en helpt het de dexamfetamine ??? groet eelco"
"ligt er misschien ook aan of je een hele knappe vrouw heb of een hele lelijk :P"
"heb je de pil vorm of de zngd traanoogjes. de eerste werkte bij mij ook slecht de tweede beter alleen na paar maanden werkt het niet meer zo goed helaas."
"je hebt helemaal gelijk, mijn vriendin voldoet niet aan de westerse normen van schoonheid maar van binnen is ze de mooiste, zou dr niet inruilen voor heidi klum"
"als je er geen gekke dingen van gaat doen maakt het niet zoveel uit. als je het voor jou helpt met alle voor en nadelen gewoon blijven proberen want op zoek gaan naar weer iets anders geeft alleen maar stress. zolang je redelijk normaal functioneert geen grensoverschrijdend gedrag of strafbare feiten er van pleegd maakt het geen fuck uit. wil zelf ook dexamfetamine proberen daar alle andere middelen geen goed effect op me houden met name bier groet eelco"
"stomme is vrouwen geven ze vaak diagnose borderline en mannen pddnos (tot voor kort dan) de reden hiervoor is mijn niet duidelijk. als autist zijn we verslavingsgevoelig zegt men, ik kwam er pas achter dat ik autisme had nadat ik door bier verslaving in de problemen kwam en toen was het al te laat. autisme is ongeneeslijk dus iedereen probeert zen eigen "medicatie" te vinden. drugs zijn het makkelijkste te krijgen en dus makkelijkste mee te experimenteren. Kennis van mij die heeft een medicijnen handboek gehaald en probeerd zelf uit te vogelen welke medicatie voor hem beste werkt daar hij bang is van drugs. misschien kan je dit ook keer zelf proberen. artsen zullen dit afraden maar lijkt mij nog altijd beter dan de experimenteren met drugs waarbij je afhankelijk wordt van andere mensen (dealers). zou dat zelf eigenlijk ook moeten doen want nou is de supermarkt mijn dealer hehe. groet eelco"
"ben nieuw hier en op zondag let ik nooit zo goed op . geen probleem hehe"