Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTip om lekker te gaan met Punisher en M

Tip om lekker te gaan met Punisher en M

34 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
K
KubaLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste allen,

Binnenkort na 5 jaar weer een festival pakken!

Nu heb ik een dilemma. Ik heb zowel een blauwe punisher en een zakje M.
Nu lees ik dat de blauwe punishers vrij heftige pillen zijn. Ik wil lekker hard gaan, maar nog wel iets meekrijgen van de muziek en lekker mellow/love gevoel hebben.

Vorig jaar heb ik een kwartje van de punisher genomen en was niet echt heel opgepept of mellow. Vooral veel van de avond kwijt, maar heb er ook veel bij gezopen en het was een klein buitenfeestje, dus geen grote festival. Is een hele andere vibe.

Nu ben ik van plan om te starten met een 3e of 4e van ee pil en na een tijdje, indien nodig een kwartje of halfje bij te nemen, of juist een likje of 2 van m'n zakje M.

Ik ben geen regelmatige gebruiker, dus nagenoeg geen tolerantie, maar wil lekker uit m'n dak gaan
T
TrippiLid
01-01-2024, 00:00
#2
Speculeren is hier verboden. Zolang jij je pil en je kristallen niet laat testen weet je niet wat erin zit en hoeveel, en wij kunnen hier ook niks zinnigs over zeggen. Doseer gewoon 1-1,5 mg per kilo lichaamsgewicht, dan komt alles goed. Hoeveel likjes dat is weet ik niet. Maar je kunt ook thuis bommetjes maken als je kristallen wil gebruiken.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Toedeledoki artichoke
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#4
'Een punisher'zegt niks over de dosering. Over doseringen speculeren is ook niet toegestaan. <--- dit is een waarschuwing

Laat dus je pillen testen, zodat je weet wat je neemt.

Met 'likjes' overigens hetzelfde, ik zie hier altijd twee beelden naast elkaar voor me: mijn asielhondje die als je haar iets lekkers voorhoudt eerst met het puntje van haar tong heel voorzichtig proeft en mijn labrador die in één lik 9 krentenbollen naar binnen werkt. WAT IS EEN LIKJE?! *Paniek*

Zorg gewoon dat je weet wat je doseert en doseer mag 1,5 mg per kilo lichaamsgewicht. Overigens lees ik hier vaak dat je beter een goede startdosiz kunt nemen en kunt accepteren dat xtc nou eenmaal niet heel lang werkt, dan steeds bij te pakken. Jij lijkt het andersom te doen, lijkt me nie handig.
K
KubaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Volgens mij word ik hier verkeerd begrepen... Ik hoef niet over doseringen te speculeren. Ik geloof wel dat 't heftige pillen zijn. Ik heb een sneltest laten uitvoeren, maar niet opgestuurd. Een van de 3 pillen en deze liet duidelijk zien dat het om Mdma gaat. Alleen weet ik niet of de anderen uit dezelfde batch komen natuurlijk.

Ik ben alleen benieuwd naar de verhalen over deze blauwe punishers en eventueel hoe mensen het doen met bijpakken en/of combineren met M.

Maar als dit niet is toegestaan. Dan is mijn vraag misplaatst en kan deze thread worden gesloten.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#6
Kuba zei:
Volgens mij word ik hier verkeerd begrepen... Ik hoef niet over doseringen te speculeren. Ik geloof wel dat 't heftige pillen zijn. Ik heb een sneltest laten uitvoeren, maar niet opgestuurd. Een van de 3 pillen en deze liet duidelijk zien dat het om Mdma gaat. Alleen weet ik niet of de anderen uit dezelfde batch komen natuurlijk.

Ik ben alleen benieuwd naar de verhalen over deze blauwe punisher
s en eventueel hoe mensen het doen met bijpakken en/of combineren met M.

Maar als dit niet is toegestaan. Dan is mijn vraag misplaatst en kan deze thread worden gesloten.
Klik om te vergroten...
Niemand kan een ervaring geven over jouw blauwe punishers, want die heb jij. Een ander kan ze uit een compleet andere batch hebben met compleet andere dosering. De ervaring van iemand anders zegt dus ook niets over jouw pillen.

Daarom zijn we daar dus voorzichtig mee.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#7
Mevrouw Pløp zei:
'Een punisher'zegt niks over de dosering. Over doseringen speculeren is ook niet toegestaan. <--- dit is een waarschuwing

Laat dus je pillen testen, zodat je weet wat je neemt.

Met 'likjes' overigens hetzelfde, ik zie hier altijd twee beelden naast elkaar voor me: mijn asielhondje die als je haar iets lekkers voorhoudt eerst met het puntje van haar tong heel voorzichtig proeft en mijn labrador die in één lik 9 krentenbollen naar binnen werkt. WAT IS EEN LIKJE?! *Paniek*

Zorg gewoon dat je weet wat je doseert en doseer mag 1,5 mg per kilo lichaamsgewicht. Overigens lees ik hier vaak dat je beter een goede startdosiz kunt nemen en kunt accepteren dat xtc nou eenmaal niet heel lang werkt, dan steeds bij te pakken. Jij lijkt het andersom te doen, lijkt me nie handig.
Klik om te vergroten...
9???
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#8
Heb zowel punishers van 270mg gehad als 120mg. Hun reputatie is zo goed dat er veel copycats op de markt zijn. Dus zoals hierboven reeds gezegd, laten testen is de boodschap.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#9
FredKroket zei:
9???
Klik om te vergroten...
En een half.

Konden we er reconstueren bij de dierenarts. Zeven waren er nog heel. Dus. Die zou gewoon een kilo MDMA oplikken bij 'een likje'.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik dacht ff dat Marvel's The Punisher een vervolg krijgt.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ja, sorry hoor, maar als je gaat doseren met “likjes” verdien je gewoon een dwarslaesie. Kom op nou. 👏
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dirkjan zei:
Ja, sorry hoor, maar als je gaat doseren met “likjes” verdien je gewoon een dwarslaesie. Kom op nou. 👏
Klik om te vergroten...

Ja dat is het enige wat nog kan.
K
KubaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dirkjan zei:
Ja, sorry hoor, maar als je gaat doseren met “likjes” verdien je gewoon een dwarslaesie. Kom op nou. 👏
Klik om te vergroten...
Bijzonder hoe het eraan toe gaat op dit forum. Ik dacht dat dit een drugsINFO forum was bedoeld voor het stellen van vragen en het laten informeren.

Ik ben een (zeer) incidentele gebruiker, dus excuus als ik een debiele vraag stel, maar het zou fijn zijn om hier een volwassen antwoord op te krijgen. Ik stel deze vragen niet voor niks. Ik ben gewoon niet heel erg bekend met drugs en wil mij door ervaren mensen later adviseren. Vandaar mijn vraag op dit forum.

Wellicht heb je niemand in je omgeving die dwarslaesie heeft, maar ik zou dit niemand toewensen. Jammer dat er dit soort toewensingen gedaan worden hier op dit forum.
Als je je geroepen voelt om iets doms te typen, is het misschien verstandiger om niet te reageren.
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Lemmy zei:
Dus ik ben nog steeds welkom hier.
Klik om te vergroten...
We gaan het met de hoge raad bespreken.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#15
Kuba zei:
Bijzonder hoe het eraan toe gaat op dit forum. Ik dacht dat dit een drugsINFO forum was bedoeld voor het stellen van vragen en het laten informeren.

Ik ben een (zeer) incidentele gebruiker, dus excuus als ik een debiele vraag stel, maar het zou fijn zijn om hier een volwassen antwoord op te krijgen. Ik stel deze vragen niet voor niks. Ik ben gewoon niet heel erg bekend met drugs en wil mij door ervaren mensen later adviseren. Vandaar mijn vraag op dit forum.

Wellicht heb je niemand in je omgeving die dwarslaesie heeft, maar ik zou dit niemand toewensen. Jammer dat er dit soort toewensingen gedaan worden hier op dit forum.
Als je je geroepen voelt om iets doms te typen, is het misschien verstandiger om niet te reageren.
Klik om te vergroten...
Niks van. Likjes nemen zonder af te wegen is gewoon ontzettend dom gedrag en als je niet tegen kritiek kan moet je zelf niks posten.
S
SnuffelaarLid
01-01-2024, 00:00
#16
Dirkjan zei:
Ja, sorry hoor, maar als je gaat doseren met “likjes” verdien je gewoon een dwarslaesie. Kom op nou. 👏
Klik om te vergroten...
Mag ik jou likken? 😳
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#17
Snuffelaar zei:
Mag ik jou likken? 😳
Klik om te vergroten...
Nee! Maar je mag wel snuffelen.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Kuba zei:
Bijzonder hoe het eraan toe gaat op dit forum. Ik dacht dat dit een drugsINFO forum was bedoeld voor het stellen van vragen en het laten informeren.

Ik ben een (zeer) incidentele gebruiker, dus excuus als ik een debiele vraag stel, maar het zou fijn zijn om hier een volwassen antwoord op te krijgen. Ik stel deze vragen niet voor niks. Ik ben gewoon niet heel erg bekend met drugs en wil mij door ervaren mensen later adviseren. Vandaar mijn vraag op dit forum.

Wellicht heb je niemand in je omgeving die dwarslaesie heeft, maar ik zou dit niemand toewensen. Jammer dat er dit soort toewensingen gedaan worden hier op dit forum.
Als je je geroepen voelt om iets doms te typen, is het misschien verstandiger om niet te reageren.
Klik om te vergroten...

Speculeren mag niet, en te vaak zijn vragen een opwippertje voor "ik wil toch zooooo graag iets kopen".
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#19
Kuba zei:
Bijzonder hoe het eraan toe gaat op dit forum. Ik dacht dat dit een drugsINFO forum was bedoeld voor het stellen van vragen en het laten informeren.

Ik ben een (zeer) incidentele gebruiker, dus excuus als ik een debiele vraag stel, maar het zou fijn zijn om hier een volwassen antwoord op te krijgen. Ik stel deze vragen niet voor niks. Ik ben gewoon niet heel erg bekend met drugs en wil mij door ervaren mensen later adviseren. Vandaar mijn vraag op dit forum.

Wellicht heb je niemand in je omgeving die dwarslaesie heeft, maar ik zou dit niemand toewensen. Jammer dat er dit soort toewensingen gedaan worden hier op dit forum.
Als je je geroepen voelt om iets doms te typen, is het misschien verstandiger om niet te reageren.
Klik om te vergroten...
Ik zal je behoeden, je gaat de meest rare, vage en idiote uitspraken hier zien. Evenmin als sommige forumleden. Educatie staat hier zeker niet altijd aan het vaandel, wat eerst wel was. Het is hier vaker een Anita stamkroeg of theeleuten club geworden. Er wordt hier getrolled, mensen geilen op het aantal likes wat ze krijgen om de clown uit te hangen. Er zijn hier meer discussies dagelijks om onzinnige dingen dan men discussies heeft op het programma wegmisbruikers of de rijdende rechter. Er wordt hier van alles toegewenst, gescholden ga zo maar door.
Men hanteert geen regel Harm Reduction meer maar juist het opschepper gedrag ‘kijk hoeveel drugs ik gebruik’

dus, mijn advies: Laat je niet op de kast jagen door incidentele mensen die hier bovenstaande vertonen. Wanneer iemand serieus is merk je dat vanzelf wel, idioot gedrag heb je overal wel, je laat je toch ook niet zo beïnvloeden in het echte leven?

Wij zijn hier geen ikwildeperfectemenszijn.nl iedereen hier is zo rauw als die is recht voor zijn raap en draait er geen shitshow omheen.

enfin: de reacties die je krijgt, is vaak een oorzaak van wat de topic starter plaatst, of simpelweg geen forum regels leest.

- p.s. lees dit vooral satirisch/humoristisch. Neem het met een korrel zout of een gram. 🤣
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#20
Blyatman zei:
- p.s. lees dit vooral satirisch/humoristisch. Neem het met een korrel zout of een gram. 🤣
Klik om te vergroten...
Misschien had ik dit er óók bij moeten zetten. Natuurlijk wens ik die personen die een likje mdma nemen niet daadwerkelijk een dwarslaesie toe. Alsof er mensen zijn die dat lezen en denken: “ja, daar is inderdaad geen speld tussen te krijgen”.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."