Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ziet er goed uit! Je kunt ze drogen, dan zijn ze in een luchtdicht afgesloten verpakking aardig lang houdbaar. Of je droogt ze en maakt er paddopoeder van om later te nemen of om ermee te microdoseren"
"Jep! En bewaren in een oud pollendoosje met in de deksel silica korrels houdt je je paddopoeder lang goed. Je kunt 't ook in een afgesloten ziplock zakje bewaren."
"Cannabis valt onder psychedelica stof technisch. Kan zijn dat jij er bijzonder heftig op reageert. Cannabis kan zelfs psychose uitlokken als je daar gevoelig voor bent. Wees voorzichtig en combineer vooral niet met andere middelen. Wellicht heb je ook teveel genomen of is het niet goed gevallen. Hoe dan ook... Advies om bewust om te gaan met het blowen."
"TheMan zei: Ja heb vaker psychose gehad. Ik dacht dat de hele wereld vergaan was en ik de enige levende. Dat klopt niet toch? Klik om te vergroten... Gast, ik zou helemaal stoppen met wiet of andere middelen (drugs) als ik jou was. Je bent psychose gevoelig en dat maar je psychisch te kwetsbaar. Wat andere mensen hier terecht ook zeggen, wiet en psychose gaan 1 op 1 samen. Wiet lokt gewoon psychose uit. Ik adviseer je om hiermee (psychose) naar je huisarts of psychiater te gaan en niet meer te gebruiken. Het zou zonde zijn om van de ene psychose in de andere te vervallen omdat je stoned wil zijn."
"Dirkjan zei: Ja, sorry hoor, maar als je gaat doseren met “likjes” verdien je gewoon een dwarslaesie. Kom op nou. 👏 Klik om te vergroten... Bijzonder hoe het eraan toe gaat op dit forum. Ik dacht dat dit een drugsINFO forum was bedoeld voor het stellen van vragen en het laten informeren. Ik ben een (zeer) incidentele gebruiker, dus excuus als ik een debiele vraag stel, maar het zou fijn zijn om hier een volwassen antwoord op te krijgen. Ik stel deze vragen niet voor niks. Ik ben gewoon niet heel erg bekend met drugs en wil mij door ervaren mensen later adviseren. Vandaar mijn vraag op dit forum. Wellicht heb je niemand in je omgeving die dwarslaesie heeft, maar ik zou dit niemand toewensen. Jammer dat er dit soort toewensingen gedaan worden hier op dit forum. Als je je geroepen voelt om iets doms te typen, is het misschien verstandiger om niet te reageren."
"Mevrouw Pløp zei: Zorg gewoon dat je weet wat je doseert en doseer mag 1,5 mg per kilo lichaamsgewicht. Overigens lees ik hier vaak dat je beter een goede startdosiz kunt nemen en kunt accepteren dat xtc nou eenmaal niet heel lang werkt, dan steeds bij te pakken. Jij lijkt het andersom te doen, lijkt me nie handig. Klik om te vergroten... Ok, ik begrijp dus dat 't handiger is om direct een (maximale) dosis1,5 mg per kg, ipv steeds kleine beetjes? In kader van less is more, is het niet verstandig om daarna als 't uitwerkt bij te nemen? Voorgaande keren nam ik iedere keer wat, door de hele avond heen, maar als ik in 1x lekker wil gaan voor een aantal uur achter elkaar is dat idd niet handig. Mijn probleem is alleen dat ik erg makkelijk bijneem als ik 't idee heb dat 't uit begin te werken. Niet meer meenemen dan de maximale dosis denk ik 😬"
"Hmm... Ik lees idd dat er een hoop copycats zijn en niet alle Punisher pillen dezelfde inhoud hebben.... Testen is helaas al te laat voor volgend weekend. Wellicht toch maar aan de M. Ik merk dat ik de pillen heerlijk vind wanneer ze "erin klappen" maar M is volgens mij iets zekerder. Het zakje komt namelijk van een kennis die dat poeder the zelf al heeft gebruikt. Wat doen jullie het liefst op een festival? Xtc of M?"
"Beste forumleden, Sinds jaar en dag ben ik een liefhebber van cannabis en alles wat hiermee te maken heeft. Zowel de recreatieve, als medicinale eigenschappen ervan staan bij mij hoog in het vaandel. Onlangs las ik echter wat onderzoeken die suggereren dat thc een zeer nadelige werking zou hebben op de sperma productie bij de man. Het zou de aanmaak verstoren, testosteron verlagen en de zaadcellen zouden er zowel in kwantiteit, als kwaliteit (lees: te beweeglijk en veel misvormingen) negatief beïnvloeden. Nu zijn de studies niet op een extreem grote schaal uitgevoerd, maar veel van de studies laten hetzelfde beeld zien. Best bijzonder, aangezien wiet jarenlang als afrodisiacum werd gezien. Ik ben benieuwd hoe dit zich in de praktijk vertaalt en of de stoners onder de forumleden het kunnen beamen, of juist ontkrachten wat er wordt gesuggereerd. Ikzelf kan hier niks over zeggen, aangezien ik nog geen kids heb."
"Geneesmiddel zei: Hoi @Kuba, Dat is best een bijzondere stelling en zonder onderbouwing valt dit onder speculeren en is dus ook niet toegestaan. Je kunt wel even de onderzoeken hier delen en evt daar een discussie over starten. Grtjes Klik om te vergroten... Ok, ik zal morgen kijken waar ik de onderzoeken heb gevonden. Heel snel even dit gevonden. Dan "speculeer" ik iig niet meer... https://denverurology.com/urology-blog/how-does-marijuana-effect-male-fertility/"
"Beste allen, Binnenkort na 5 jaar weer een festival pakken! Nu heb ik een dilemma. Ik heb zowel een blauwe punisher en een zakje M. Nu lees ik dat de blauwe punishers vrij heftige pillen zijn. Ik wil lekker hard gaan, maar nog wel iets meekrijgen van de muziek en lekker mellow/love gevoel hebben. Vorig jaar heb ik een kwartje van de punisher genomen en was niet echt heel opgepept of mellow. Vooral veel van de avond kwijt, maar heb er ook veel bij gezopen en het was een klein buitenfeestje, dus geen grote festival. Is een hele andere vibe. Nu ben ik van plan om te starten met een 3e of 4e van ee pil en na een tijdje, indien nodig een kwartje of halfje bij te nemen, of juist een likje of 2 van m'n zakje M. Ik ben geen regelmatige gebruiker, dus nagenoeg geen tolerantie, maar wil lekker uit m'n dak gaan"