Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTip om lekker te gaan met Punisher en M

Tip om lekker te gaan met Punisher en M

34 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Kuba zei:
Bijzonder hoe het eraan toe gaat op dit forum. Ik dacht dat dit een drugsINFO forum was bedoeld voor het stellen van vragen en het laten informeren.

Ik ben een (zeer) incidentele gebruiker, dus excuus als ik een debiele vraag stel, maar het zou fijn zijn om hier een volwassen antwoord op te krijgen. Ik stel deze vragen niet voor niks. Ik ben gewoon niet heel erg bekend met drugs en wil mij door ervaren mensen later adviseren. Vandaar mijn vraag op dit forum.

Wellicht heb je niemand in je omgeving die dwarslaesie heeft, maar ik zou dit niemand toewensen. Jammer dat er dit soort toewensingen gedaan worden hier op dit forum.
Als je je geroepen voelt om iets doms te typen, is het misschien verstandiger om niet te reageren.
Klik om te vergroten...

Speculeren mag niet, en te vaak zijn vragen een opwippertje voor "ik wil toch zooooo graag iets kopen".
B
BlyatmanLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kuba zei:
Bijzonder hoe het eraan toe gaat op dit forum. Ik dacht dat dit een drugsINFO forum was bedoeld voor het stellen van vragen en het laten informeren.

Ik ben een (zeer) incidentele gebruiker, dus excuus als ik een debiele vraag stel, maar het zou fijn zijn om hier een volwassen antwoord op te krijgen. Ik stel deze vragen niet voor niks. Ik ben gewoon niet heel erg bekend met drugs en wil mij door ervaren mensen later adviseren. Vandaar mijn vraag op dit forum.

Wellicht heb je niemand in je omgeving die dwarslaesie heeft, maar ik zou dit niemand toewensen. Jammer dat er dit soort toewensingen gedaan worden hier op dit forum.
Als je je geroepen voelt om iets doms te typen, is het misschien verstandiger om niet te reageren.
Klik om te vergroten...
Ik zal je behoeden, je gaat de meest rare, vage en idiote uitspraken hier zien. Evenmin als sommige forumleden. Educatie staat hier zeker niet altijd aan het vaandel, wat eerst wel was. Het is hier vaker een Anita stamkroeg of theeleuten club geworden. Er wordt hier getrolled, mensen geilen op het aantal likes wat ze krijgen om de clown uit te hangen. Er zijn hier meer discussies dagelijks om onzinnige dingen dan men discussies heeft op het programma wegmisbruikers of de rijdende rechter. Er wordt hier van alles toegewenst, gescholden ga zo maar door.
Men hanteert geen regel Harm Reduction meer maar juist het opschepper gedrag ‘kijk hoeveel drugs ik gebruik’

dus, mijn advies: Laat je niet op de kast jagen door incidentele mensen die hier bovenstaande vertonen. Wanneer iemand serieus is merk je dat vanzelf wel, idioot gedrag heb je overal wel, je laat je toch ook niet zo beïnvloeden in het echte leven?

Wij zijn hier geen ikwildeperfectemenszijn.nl iedereen hier is zo rauw als die is recht voor zijn raap en draait er geen shitshow omheen.

enfin: de reacties die je krijgt, is vaak een oorzaak van wat de topic starter plaatst, of simpelweg geen forum regels leest.

- p.s. lees dit vooral satirisch/humoristisch. Neem het met een korrel zout of een gram. 🤣
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#3
Blyatman zei:
- p.s. lees dit vooral satirisch/humoristisch. Neem het met een korrel zout of een gram. 🤣
Klik om te vergroten...
Misschien had ik dit er óók bij moeten zetten. Natuurlijk wens ik die personen die een likje mdma nemen niet daadwerkelijk een dwarslaesie toe. Alsof er mensen zijn die dat lezen en denken: “ja, daar is inderdaad geen speld tussen te krijgen”.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#4
Blyatman zei:
Ik zal je behoeden, je gaat de meest rare, vage en idiote uitspraken hier zien. Evenmin als sommige forumleden. Educatie staat hier zeker niet altijd aan het vaandel, wat eerst wel was. Het is hier vaker een Anita stamkroeg of theeleuten club geworden. Er wordt hier getrolled, mensen geilen op het aantal likes wat ze krijgen om de clown uit te hangen. Er zijn hier meer discussies dagelijks om onzinnige dingen dan men discussies heeft op het programma wegmisbruikers of de rijdende rechter. Er wordt hier van alles toegewenst, gescholden ga zo maar door.
Men hanteert geen regel Harm Reduction meer maar juist het opschepper gedrag ‘kijk hoeveel drugs ik gebruik’

dus, mijn advies: Laat je niet op de kast jagen door incidentele mensen die hier bovenstaande vertonen. Wanneer iemand serieus is merk je dat vanzelf wel, idioot gedrag heb je overal wel, je laat je toch ook niet zo beïnvloeden in het echte leven?

Wij zijn hier geen ikwildeperfectemenszijn.nl iedereen hier is zo rauw als die is recht voor zijn raap en draait er geen shitshow omheen.

enfin: de reacties die je krijgt, is vaak een oorzaak van wat de topic starter plaatst, of simpelweg geen forum regels leest.

- p.s. lees dit vooral satirisch/humoristisch. Neem het met een korrel zout of een gram. 🤣
Klik om te vergroten...
Dus ik ben nog steeds welkom hier.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dopemonster zei:
We gaan het met de hoge raad bespreken.
Klik om te vergroten...
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Lemmy zei:
Klik om te vergroten...
06F81479-F95E-4688-BF35-8452BF228974.gif
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dirkjan zei:
Bekijk bijlage 44914
Klik om te vergroten...




Gina knows best.



D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#8
Lemmy zei:



Gina knows best.



Klik om te vergroten...
Die oh dang ga ik stelen.
N
NietingebruikLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dopemonster zei:
We gaan het met de hoge raad bespreken.
Klik om te vergroten...
Present, waar wil je toestemming voor
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Niel zei:
Present, waar wil je toestemming voor
Klik om te vergroten...
Wat vind jij, is Lemmy nog welkom?
N
NietingebruikLid
01-01-2024, 00:00
#11
Dopemonster zei:
Wat vind jij, is Lemmy nog welkom?
Klik om te vergroten...
Ik weet niet waar dit over gaat maar I’m an inclusive person dus iedereen is overal welkom imo… dacht dat je ergens anders over ging debatteren.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#12
Graag weer ontopic
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#13
Mevrouw Pløp zei:
Graag weer ontopic
Klik om te vergroten...

Deze waarschuwing was duidelijk genoeg, geldt dus ook voor jou @Dopemonster. Verdere off-topic reacties zijn/worden verwijderd.
K
KubaLid
01-01-2024, 00:00
#14
Hmm... Ik lees idd dat er een hoop copycats zijn en niet alle Punisher pillen dezelfde inhoud hebben.... Testen is helaas al te laat voor volgend weekend.

Wellicht toch maar aan de M.

Ik merk dat ik de pillen heerlijk vind wanneer ze "erin klappen" maar M is volgens mij iets zekerder. Het zakje komt namelijk van een kennis die dat poeder the zelf al heeft gebruikt.

Wat doen jullie het liefst op een festival? Xtc of M?
T
TheRealKoekertLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik zie 2 opties.

1 Laten testen. Dan weet je wat je hebt.
2 Zelf testen. Kwartje of halve. Die halve zou redelijk zwaar kunnen vallen als je de "goede" hebt. En een kwartje kan tegenvallen als je de copycat versie hebt. (1/3 van een pil afbreken is meestal niet te doen)

Aan jou de keuze hoe je erachter wil komen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."