Bijzonder hoe het eraan toe gaat op dit forum. Ik dacht dat dit een drugsINFO forum was bedoeld voor het stellen van vragen en het laten informeren.
Ik ben een (zeer) incidentele gebruiker, dus excuus als ik een debiele vraag stel, maar het zou fijn zijn om hier een volwassen antwoord op te krijgen. Ik stel deze vragen niet voor niks. Ik ben gewoon niet heel erg bekend met drugs en wil mij door ervaren mensen later adviseren. Vandaar mijn vraag op dit forum.
Wellicht heb je niemand in je omgeving die dwarslaesie heeft, maar ik zou dit niemand toewensen. Jammer dat er dit soort toewensingen gedaan worden hier op dit forum.
Als je je geroepen voelt om iets doms te typen, is het misschien verstandiger om niet te reageren.
Ik zal je behoeden, je gaat de meest rare, vage en idiote uitspraken hier zien. Evenmin als sommige forumleden. Educatie staat hier zeker niet altijd aan het vaandel, wat eerst wel was. Het is hier vaker een Anita stamkroeg of theeleuten club geworden. Er wordt hier getrolled, mensen geilen op het aantal likes wat ze krijgen om de clown uit te hangen. Er zijn hier meer discussies dagelijks om onzinnige dingen dan men discussies heeft op het programma wegmisbruikers of de rijdende rechter. Er wordt hier van alles toegewenst, gescholden ga zo maar door.
Men hanteert geen regel Harm Reduction meer maar juist het opschepper gedrag ‘kijk hoeveel drugs ik gebruik’
dus, mijn advies: Laat je niet op de kast jagen door incidentele mensen die hier bovenstaande vertonen. Wanneer iemand serieus is merk je dat vanzelf wel, idioot gedrag heb je overal wel, je laat je toch ook niet zo beïnvloeden in het echte leven?
Wij zijn hier geen ikwildeperfectemenszijn.nl iedereen hier is zo rauw als die is recht voor zijn raap en draait er geen shitshow omheen.
enfin: de reacties die je krijgt, is vaak een oorzaak van wat de topic starter plaatst, of
simpelweg geen forum regels leest.
- p.s. lees dit vooral satirisch/humoristisch. Neem het met een korrel zout of een gram. 🤣