#1
Dit is exact hetzelfde en het is mij dan ook om het even. Ik breek wel thuis de pillen met een pillensnijder zodat ik niet hoef te klooien op locatie.Wat doen jullie het liefst op een festival? Xtc of M?
Dit is exact hetzelfde en het is mij dan ook om het even. Ik breek wel thuis de pillen met een pillensnijder zodat ik niet hoef te klooien op locatie.Wat doen jullie het liefst op een festival? Xtc of M?
Ok, ik begrijp dus dat 't handiger is om direct een (maximale) dosis1,5 mg per kg, ipv steeds kleine beetjes?Zorg gewoon dat je weet wat je doseert en doseer mag 1,5 mg per kilo lichaamsgewicht. Overigens lees ik hier vaak dat je beter een goede startdosiz kunt nemen en kunt accepteren dat xtc nou eenmaal niet heel lang werkt, dan steeds bij te pakken. Jij lijkt het andersom te doen, lijkt me nie handig.
Niemand kan een ervaring geven over jouw blauwe punishers, want die heb jij. Een ander kan ze uit een compleet andere batch hebben met compleet andere dosering. De ervaring van iemand anders zegt dus ook niets over jouw pillen.Volgens mij word ik hier verkeerd begrepen... Ik hoef niet over doseringen te speculeren. Ik geloof wel dat 't heftige pillen zijn. Ik heb een sneltest laten uitvoeren, maar niet opgestuurd. Een van de 3 pillen en deze liet duidelijk zien dat het om Mdma gaat. Alleen weet ik niet of de anderen uit dezelfde batch komen natuurlijk.
Ik ben alleen benieuwd naar de verhalen over deze blauwe punishers en eventueel hoe mensen het doen met bijpakken en/of combineren met M.
Maar als dit niet is toegestaan. Dan is mijn vraag misplaatst en kan deze thread worden gesloten.
9???'Een punisher'zegt niks over de dosering. Over doseringen speculeren is ook niet toegestaan. <--- dit is een waarschuwing
Laat dus je pillen testen, zodat je weet wat je neemt.
Met 'likjes' overigens hetzelfde, ik zie hier altijd twee beelden naast elkaar voor me: mijn asielhondje die als je haar iets lekkers voorhoudt eerst met het puntje van haar tong heel voorzichtig proeft en mijn labrador die in één lik 9 krentenbollen naar binnen werkt. WAT IS EEN LIKJE?! *Paniek*
Zorg gewoon dat je weet wat je doseert en doseer mag 1,5 mg per kilo lichaamsgewicht. Overigens lees ik hier vaak dat je beter een goede startdosiz kunt nemen en kunt accepteren dat xtc nou eenmaal niet heel lang werkt, dan steeds bij te pakken. Jij lijkt het andersom te doen, lijkt me nie handig.
En een half.
Ja, sorry hoor, maar als je gaat doseren met “likjes” verdien je gewoon een dwarslaesie. Kom op nou. 👏
Bijzonder hoe het eraan toe gaat op dit forum. Ik dacht dat dit een drugsINFO forum was bedoeld voor het stellen van vragen en het laten informeren.Ja, sorry hoor, maar als je gaat doseren met “likjes” verdien je gewoon een dwarslaesie. Kom op nou. 👏
We gaan het met de hoge raad bespreken.Dus ik ben nog steeds welkom hier.
Niks van. Likjes nemen zonder af te wegen is gewoon ontzettend dom gedrag en als je niet tegen kritiek kan moet je zelf niks posten.Bijzonder hoe het eraan toe gaat op dit forum. Ik dacht dat dit een drugsINFO forum was bedoeld voor het stellen van vragen en het laten informeren.
Ik ben een (zeer) incidentele gebruiker, dus excuus als ik een debiele vraag stel, maar het zou fijn zijn om hier een volwassen antwoord op te krijgen. Ik stel deze vragen niet voor niks. Ik ben gewoon niet heel erg bekend met drugs en wil mij door ervaren mensen later adviseren. Vandaar mijn vraag op dit forum.
Wellicht heb je niemand in je omgeving die dwarslaesie heeft, maar ik zou dit niemand toewensen. Jammer dat er dit soort toewensingen gedaan worden hier op dit forum.
Als je je geroepen voelt om iets doms te typen, is het misschien verstandiger om niet te reageren.
Mag ik jou likken? 😳Ja, sorry hoor, maar als je gaat doseren met “likjes” verdien je gewoon een dwarslaesie. Kom op nou. 👏
Nee! Maar je mag wel snuffelen.Mag ik jou likken? 😳
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."