Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOxycodon 5mg

Oxycodon 5mg

27 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
L
LizzLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hai MDMAap,

dank je wel voor jou openhartige reactie en jouw verhaal. Ja eigenlijk is het best wel kinderachtig met mijn 25 mg per dag als ik jou zo lees hè ? Maaaaar ook weer helemaal niet, ik geloof namelijk intussen dat je beter 150 mg door de neus kan snuiven om een high te ervaren, dan frequent en een langere tijd gewoon ''netjes'' op tijd een pilletje slikken. Waarom dat zo is weet ik niet, denk dat de hersenen dan meer tijd hebben om gewoon heel rustig anders te gaan werken of zo. Ik ben gestopt met die nep Lyrica, een middel dat me wel goed heeft geholpen, maar niet meer werd vergoed. Ziekenfonds stelde zich stoer, de arts niet, maar kreeg wel die nep troep ondanks duidelijke vermelding van de arts. Dat heb ik dus helemaal niet meer genomen, dat is heel anders, ondanks de zogenaamd zelfde werkstoffen. Medisch is er niets te vinden aan mijn pijn, best wel vaag. Ik had aardig wel veel oxy's in de kast liggen en toen ik weer eens met de vuisten op mijn benen zat te boxen nam ik er een van 5 mg. Oh man wat een opluchting is dat dan, geen pijn meer en ook die stress viel weg. Ik had wel respect voor dat spul, dus niet stampen en snuiven, of meer en meer en meer. Ja wel meer en meer want na een half jaar kon ik niet meer gewoon stoppen. Het lukte me gelijk van 25 naar 15 te gaan, wel goor zweten in bed en veel huilen, kort lontje, onwijs zere benen maar dan meer als spierpijn, dus niet die pijn die ik normaal heb. Ach MDNAap, zat een week op 15 en opeens weer op 20.

Eigenlijk moet ik nu pas op 20 terug gaan, maar vind ik een onwijs zielige troost. Wat een rot spul is dat zeg !! Heb al gedacht om na 6 jaar weer op GHB over te stappen. Dat bouw ik binnen no time af. Pijn met pijn bestrijden, medicijnen met drugs bestrijden, het kan allemaal. Ooooh euh sorry, dit is geen tip, dit is alleen een gedachte voor mij als mens. Lizzy, alleen voor mij en geen ander bedoeld !!!! Dit moet heel erg duidelijk zijn, want deze gedachte is fout !!!

Ik zit op 15 mg, maar soms wel 20 en dat is heel veel. En klopt diazepam is ook geen item meer, misschien een voordeel in nadeel, ik weet het niet. Ik weet maar een ding en dat is ik moet afbouwen. Zo zijn het 15 mg en zo zijn het weer 20 mg. De arts heeft vakantie, ik moest mijn verhaal nog eens aan een andere arts vertellen. Ook zo kleinerend, maar bij de apotheek zeiden ze ''goed zo''..

26 sepetember komt een psycholoog, ook al na de vakantie.. Maar kijk er wel naar uit, ik heb begeleiding nodig en niet alleen maar recepten.

Sorry wat een gedoe hè ?

Schipper dus nu van 15 mg en 20 mg Oxy en soms, als ik er aan denk een diazepam.

Maar eigenlijk wil ik graag weten wat ik met mijn benen heb....

Groeten een beetje verwarde Lizzy :cry:
L
LizzLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi beste lezers,

ik ben Lizz en weet niet hoe ik een bericht kan schrijven, zonder dat ik na een foutje de hele regel terug moet scrollen. Moest een avatar plaatsen en ben nu al een uur verder, want zoek maar eens een avatar in je foto bestanden. Vergeef me dus mocht ik een komma vergeten, of zoiets, want raak er aardig overspannen van :sweatsmile:

25 mg oxycodon per dag, in vorm van 5mg verkorte afgifte. Nu wilde ik na een half jaar stevig gebruik in een keer stoppen. Maar dat gaat niet, ik ben grof gezegd een zware junk. Hoe krijg ik dit zo snel mogelijk, maar ook weer niet te snel uit mijn systeem ? Ik baal want ik heb verplichtingen qua werk en kan me niet ziek melden momenteel. Heb ze niet van de dokter, maar wel voor belachelijke pijn n de benen. Dat komt van mijn werk, maar ik heb die baan nodig.

Weet iemand raad, voor het afbouwen ? Of zal ik toch naar de dokter gaan ? Ik heb toch ook mijn recht op zwijgen ? 7 jaar geleden was ik aan het einde van mijn GHB verslaving, dat was makkelijk af te bouwen en heb het nooit en never meer aangeraakt. Zou best kunnen dat ik daarom zo gevoelig reageer op dit spul. Daar dacht ik niet over na, best wel dom. Heb tussendoor af en toe ook wel coke gebruikt, maar dat was ff op een feestje en klaar. Niks geen problemen, maar dit ?

Oh ja, ik ben nieuw op het forum en kom er zomaar binnen stormen. Dit is het gevolg van dit drama, zoals ik het nu zie. Wil niet teveel over mezelf vertellen, maar ik hoop dat het bovenste voor het eerst genoeg is. Ik kan me geloof ik aboneren zodat ik evt. reacties zie ? Ook al is het maar een geruststelling, alles is welkom. Abonneren, sorry geen zin om terug te scrollen om die spelfout. Misschien kan me dat ook iemand uitleggen. Groeten van een best wel erg bange Lizz :sweat:
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ook paar maanden aan de oxy's gezeten. Zal zeker +80 mg geweest zijn.
Toen ik ze niet meer nodig had ben ik simpel weg gewoon gestopt. Cold turkey. Weekje flink doorgezet maar achteraf best wel makkelijk. Was lichamelijk alleen verslaafd. Mijn gedachte was simpel: "heb ik ze niet meer nodig, stop ik per direct". Was ook erg makkelijk. De week was wel kut. Ziekerig s'nachts, trillen, kort lontje en gewoon heel raar. Ik begrijp dat er ergens een mentale verslaving is want mijn gedachte probeerde manieren te bedenken waarom ik het wel zou kunnen doen maar als je gewoon een beetje nadenkt heb je de verslaving snel door. Gewoon kappen en er bij blijven.

Als je wilt afbouwen kan dat, ik zou zelf nooit afbouwen (behalve als het moet) maar als jij je er fijner bij voelt moet je het doen.

Bedenk je wel, als je afbouwt over bijvoorbeeld 2 maanden is de kans groot dat je je bedenkt wat vaak met rokers gebeurd. Je motivatie gaat na een tijdje weg waardoor het je minder uitmaakt. Als je cold turkey (of 2 weken afbouwen en cold turkey) zit je nog vol in je motivatie.

Maar ik ben geen ervaringsdeskundige en weet ook niet enorm veel van verslavingen af. Hoop dat iemand die hier meer van af weet je verder kan helpen.

Vragen kan je altijd stellen!
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hier kun je gewoon voor naar de dokter gaan hoor. Ondanks dat je de medicatie niet van de dokter hebt zullen ze je gewoon helpen met afbouwen.

@Yaizer, fijn dat jij cold turkey hebt kunnen stoppen maar dat maakt het niet echt een goed advies naar anderen. Ten eerste is het voor velen te zwaar, maar het kan potentieel ook gevaarlijk zijn om zomaar cold turkey te stoppen.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#5
De Dunne zei:
In jou geciteerde bericht staat ook het nummer. Omdat je het geciteerd hebt. Bewerk dat bericht even en haal dat nummer even weg.
Klik om te vergroten...
Oooh Gedaan
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#6
MDMAZING zei:
Ik ben geen mod hoor
Klik om te vergroten...
In jou geciteerde bericht staat ook het nummer. Omdat je het geciteerd hebt. Bewerk dat bericht even en haal dat nummer even weg.
Y
YaizerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Psychedelibee zei:
Hier kun je gewoon voor naar de dokter gaan hoor. Ondanks dat je de medicatie niet van de dokter hebt zullen ze je gewoon helpen met afbouwen.

@Yaizer, fijn dat jij cold turkey hebt kunnen stoppen maar dat maakt het niet echt een goed advies naar anderen. Ten eerste is het voor velen te zwaar, maar het kan potentieel ook gevaarlijk zijn om zomaar cold turkey te stoppen.
Klik om te vergroten...

Vandaar dat ik aangaf dat ik niet enorm veel van verslavingen af weet en hoopte op ander beter advies :)
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#8
Oxycontin/ ms contin kan je het best met de arts afbouwen. Een verpleegkundige vertelde mij dat afhankelijk van de dosis en pijn het verantwoord is om elke maand 5mg eraf te halen.
Aan het begin van de afbouw kan je iets sneller te werk gaan.

Je dosis is niet erg hoog maar je gebruikt het al wel lang dus langzaam afbouwen.

Maar zoals al genoemd is dit kan (levensgevaarlijk) zijn.
Kans op epileptische aanvallen, tot zelfs hartstilstand in het ergste geval.

Sommige artsen denken soms aan methadon om over te schakelen en afbouwen ik raad je dit sterk af. Dat spul is nog vervelender om mee af te bouwen.

De laatste loodjes wegen het zwaarst, van 10mg naar 5 mg is veel zwaarder als de eerste stap van bijvoorbeeld 100mg naar 75mg.

Je zou diazepam kunnen vragen als hulp tegen epileptische aanvallen en krampen aangezien het spierverslappend werkt.
En het helpt om je nachtrust te verbeteren. Ik zou proberen om de oorzaak te achterhalen zo kun je over een paar maanden of eerder met geluk van de pijn af komen.

Mijn advies zou zijn ga naar je arts en maak een afbouwschema.

Knap dat je deze stap zet en ga zo door via de HA
Warme groet en succes ermee!


Ps je bent geen junk dat is als men het misbruikt om high te worden en totaal geen pijn hebben. Bij jou gaat het om de pijn chronische pijn dan merk je de roes nauwelijks omdat je je concentreert op de pijn.
Een dunne lijn maar wel belangrijk te benoemen.

Sterkte!
L
LizzLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dank voor jullie fijne reacties, maar ik schreef dit wel, toen ik echt helemaal in nood zat te zweten en echt in doodsangsten zat. Voor die zenuwpijn had ik namelijk al Lyrica, en voor het slapen Diazepam. Mijn excuus dat ik deze middelen over het hoofd zag, want heb de kast vol met Lyrica en Diazepam, maar ik had het door die oxycodon helemaal niet meer nodig. Die afkick begon ook pas na 12 uur, was ook nog zo stom om te denken dat ik het zwaar te pakken had. Vandaag was ik om 8 uur wakker en heb 5 mg Oxycodon gehad. En om 15 uur nog een keer 5 mg, dat zijn er al 10. Moet nog enkele dingen in huis doen en hoop dat ik met 15 mg klaar ben en diazepam voor het slapen. Moet er om 7 uur weer uit en ben nu al moe, dat zal wel goed komen. Ik weet niet goed wat ik nu met die Lyrica aan moet, ben daar mee gestopt. Ook met de diazepam, af en toe voor het slapen. Ik heb nu wel een zeurderig gevoel in mijn maag en pijn in mijn benen, het juiste moment om nog 5 mg te nemen. Maar ik wil niet, ik heb zo'n respect voor dat middel, ik ben er echt bang voor geworden. Echt, ik snap dat hele middel niet. Eigenlijk wil ik gewoon helemaal niets meer slikken. Maar wat wel zo is, dat ik er niet zo'n vreselijk drama van moet maken. Cold Turkey lukt niet, maar zoals vandaag is het om te doen. Echt vrolijk ben ik niet, maar ben alleen en zo kan ik nog even wel aan het werk met een chagrijnige kop :disappointed:

Sorry dat ik alleen maar zo vanuit mezelf schrijf, ik wilde me bedanken voor alle reacties. De huisarts wacht ik nog een weekje mee. Ik schaam me gewoon, echt ik schaam me zo. Ik ben op zich wel sterk en heb echt veel aan jullie steun. Kan nu wel janken...nou dan doen we dat ook maar.... :cry:

Ik zal jullie op de hoogde houden,
Lizz
L
LizzLid
01-01-2024, 00:00
#10
Die stress viel reuze mee, ik heb over 2 weken een afspraak met een verpleegkundige. Ik zal het probleem met haar bespreken, en hoop dat het tegen die tijd niet meer zo'n probleem is. Maar ben wel blij dat ik haar heb om mee te praten.

Groeten, Lizz
M
MDMAapLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hallo Lizz,

Om in de mooie woorden van Tijdloos te blijven:
Tijdloos zei:
Ps je bent geen junk dat is als men het misbruikt om high te worden en totaal geen pijn hebben.
Klik om te vergroten...

Als ex-oxyjunk wil ik je in ieder geval op het hart drukken door te zetten. De pijn/onrust is ontzettend vervelend en na 3 nachten nauwelijks slapen is een tabletje écht heel verleidelijk. Doe het niet!

Als inwoner van een klein dorp snap ik je schaamte voor de huisarts heel goed; je weet nooit op welke cake-verjaardag de dokter jouw verhaal gaat zitten oprakelen. Uiteindelijk ben ik toch gegaan en heeft het alleen maar geholpen. Een huisarts heeft zich te houden aan medisch-beroepsgeheim en kan je veel beter adviseren dan iedereen op dit forum; zeker wat betreft het onder controle krijgen van de verschillende medicijnen.

Ik weet niet of het met jouw chronische pijn mogelijk is maar wat mij er ontzettend goed bij heeft geholpen, is direct iedere dag (even) sporten. Ik ging voornamelijk gewichtheffen, omdat dit het snelst voldoening geeft. Door sporten komt endorfine vrij in je hersenen, waardoor je je beter voelt. Daarnaast heb je toch al spierpijn, dus om je dan te bedenken dat het door iets goeds komt geeft de burger moed. :grin:

Heel veel succes en houd ons op de hoogte!
L
LizzLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dank je wel voor jouw reactie MDMaap. Je hebt wel gelijk, ze hebben zich aan de zwijgplicht te houden. Weet je, ik doe zo mijn best, ik ben best actief en sta wel heel goed in het leven. Sporten is helaas nooit zo mijn ding geweest, maar hard werken kan ik wel. Vanmorgen een enorme klus gehad waar ik best tegenop keek, maar alles ging goed. Ging best opgewekt naar de apotheek en dacht nu krijg ik de echte Lyrica, want ik heb niets aan die nep pregabeline, die pijn gaat er echt niet van over. Dat spul breng ik gewoon weer terug naar de apotheek. Kon wel janken, maar ging toch aardig vrolijk naar een familielid. Diegene die me ooit in haar buik heeft gedragen en kreeg me daar toch een negatieve klap. Had mijn woordje wel klaar, maar wilde absoluut geen ruzie. Moest alleen wel heel erg huilen en dat is voor mij niet normaal. Heb buiten een sigaret gerookt, want schaamde me ook om zo jankend de straat op te fietsen. Ja en toen belde ik maar gewoon de dokter. Ik zei alweer geen echte Lyrica, ik vertelde nog eens over die enorme zenuwpijn pijn en ik begon zo te huilen. Echt belachelijk. Ik heb gewoon heel direct gevraagd of ze bereid zijn om mij te helpen met een ander verslavingsprobleem. Ik snikte en huilde, echt dit is niet normaal. ''Och meisje toch, natuurlijk helpen we je''. Ik moest morgen langskomen en dan bespreken we alles.

Ik kan niet stoppen met huilen, herken jij dat ook ? Ik ben alleen nog maar aan het huilen sinds ik daar was. Die vrouw heeft me binnen no time helemaal de grond ingetrapt, simpel alleen omdat zij haar rust wilde. Maar ja hoe erg het ook maar is, ik heb de dokter gebeld, ik heb het verteld, misschien wel goed dat dit gebeurde. Maar ik wil geen contact meer met zulke ik-betrokken mensen die gewend zijn een ander af te kraken tot op het bot. Misschien vraag ik ook een intern psychiater die daar werkt, ook al weet ik dat zij problemen met haar gevoelens heeft. Maar ik zie nu pas hoe erg dat is, dit is echt narcistisch. Denk dat het ook de oxycodon is die me dit zo duidelijk laat zien.

Echt ik snap niet waarom ik zo huil, ik kan er maar niet mee stoppen, huilen, janken, snikken, kan er niet mee stoppen. Ik heb geloof ik nog nooit zoveel gehuild als nu vanaf 13 uur. Terwijl ik zo blij ben dat ik het lef had om de dokter te bellen. Och meisje toch...ja dit meisje heeft zich diep in de nesten gewerkt. En wat die dokter tijdens een cake feest verteld interesseert me ook niet. Mocht zei dat zo interessant vinden is dat niet mijn probleem. Mijn probleem is dat ik hier snel met hulp en een gericht schema vanaf wil.

Wat goed van jou dat jij het hebt gered om daar vanaf te komen. Ik voel me wel een junkie, ook nu met intussen 20 mg per dag. Mag ik vragen hoeveel jij daarvan nam ? Je hoeft geen antwoord te geven hoor, maar ja, ach weet je, ik weet niet wat dit voor een wondermiddel is. Ik snap het niet, alleen dat het nu met de afbouw tegen mij werkt. Vroeger met die GHB daar was ik echt veel beter van op de hoogde, heb dat verantwoord af kunnen bouwen, omdat ik ook die sterke wil had. Echt nooit weer aangeraakt omdat ik er echt bang voor ben geworden.

Oh wat gebeurd er met mij ? Ja die dokter kan me misschien wel beter helpen, maar ik ben ook super blij met dit forum en jullie fijne reacties. Jullie zijn mensen die me begrijpen, dat doet ook heel goed.

Natuurlijk hou ik jullie op de hoogde...

Groeten Lizz
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#13
Fijn om te horen dat dat feit je meer 'lucht' geeft! Het is en blijft 1 van de moeilijkste stofjes om mee te stoppen.
Ik wens je veel succes toe de komende tijd. Hoop dat je huisarts je goed zal helpen.

Trouwens ik keek nog even en tranenvloed hoort helaas bij het afbouwen/ stoppen.

Veel respect dat je de stap hebt gezet naar de huisarts!

Hou je taai , je kunt het met jou motivatie!
L
LizzLid
01-01-2024, 00:00
#14
En ja die quote van Tijdloos klopt als een bus , dat geeft mij ook een beter gevoel. Goed dat jij het nog eens aanhaalde. Ik wil niet high worden, ik wil van die pijn af en dit middel misbruik ik niet. Maar wat een moeilijk spul is dat zeg...:cry:
L
LizzLid
01-01-2024, 00:00
#15
Dan was dat lange verhaal niet eens nodig geweest, maar ik dacht dat die emoties daarvan kwamen. Ik had vandaag een ander aan de telefoon, want ik zou toch kunnen komen vandaag ? Moest ik het hele verhaal nog eens vertellen en toen zei ze dat ik er niet meer tussen kon, de dokter heeft vanaf morgen vakantie en op 26 sept. komt zij bij mij op huisbezoek. Ik zei maar A. vertelde me gisteren.. en daar ging ik weer, ik had ook nog niets gehad, maar ik jankte/huilde/snikte dat ze mij moeten helpen, anders maak ik mij van kant !! Oh hoever kan je zinken. Om half 2 belt een van de 2 terug. Ik citeerde haar ''zien dat we iets aan de pijn doen ?'' Dat probeerde ik met 25 mg oxycodon per dag en heb gelezen dat het levensgevaarlijk is om in een keer te stoppen. Ik snap trouwens niet waarom ik zo huil, ik heb toch 5 mg gehad en als ik wil kan ik er nog een nemen, maar dat wil ik niet. Diazepam kan ook maar dat wil ik ook niet....:disrelieved:
L
LizzLid
01-01-2024, 00:00
#16
Vanaf vanmorgen 5mg gehad en nu nog een keer 5 mg, dat zijn er 10...Misschien voor de nacht nog een, maar dat laat ik nog open. Heb op mijn werk geen problemen ervaren, integendeel. Retard is dan in mijn geval toch veel beter, en ik ben best wel trots. Groeten Lizz :sweatsmile:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#17
Yaizer zei:
Vandaar dat ik aangaf dat ik niet enorm veel van verslavingen af weet en hoopte op ander beter advies :confused:mile:
Klik om te vergroten...
Ja maar breng het dan niet als advies, dat is gevaarlijk. Je zet een onverantwoord advies op het internet, er kan altijd iemand het lezen en denken dat ga ik ook proberen...

Je kan ook zeggen hoe jij het gedaan hebt, met de opmerking erbij dat je dat niet direct aan een ander zou adviseren. Dan geef je een hele andere boodschap af.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#18
Iris22 zei:
Ik heb oxicontin nodig!! Direct .woonachtig in Tiel heb veel pijn app me
Klik om te vergroten...
Doei doei
L
LizzLid
01-01-2024, 00:00
#19
Nee is echt oké, ik vond de reactie van Yaizer zelfs een enorme opluchting, maar heb zelf het verstand wel, dat het bij mij zo echt niet gaat lukken. De een reageert zo en de ander zo, en Yaizer zei er duidelijk bij ''geen ervaringsdeskundige te zijn en hoopt op betere reacties'' !! Die boodschap kwam bij mij althans wel heel duidelijk over. Ben al lang blij dat het bij hem/haar zo goed ging zonder echt levensgevaarlijke complicaties. Ik zou het niet hebben gedurfd, omdat het echt wel een spel met je leven is. Zie het als een waarschuwing Yaizor, niet alleen voor mij, maar ook voor jou. Het was een openbaring uit jouw leven, je hebt mij gerustgesteld en later dacht ik oh wow, hoe ga jij met jouw leven om ? Er kwamen andere reacties, namelijk toch met de dokter overleggen, en dat heb ik, zoals gezegd tot mijn grote schaamte gedaan. Heb nu 5 mg oxycodon retard, verlengde afgifte, moet om de 2 weken 5 mg afbouwen en als het niet gaat, terug naar 25 mg. Maar het gaat, ik heb de wil, verlengde afgifte is ook heel anders dan die korte 3 a 4 uur. Die huisarts komt na de vakantie op huisbezoek, heb legale recepten, komt goed. En ben blij hier met jullie kennis te maken. De een doet het zo en de ander weer zo, ik heb voordat ik mijn probleem op durfde te schrijven best wel veel gelezen. Echt jullie zijn top !! Snap de reacties wel, maar ik voel toch zelf hoe mis het met mij gaat. Ik ben blij met jullie en yaizer, let op jezelf. Dat beloven we elkaar....

Tot gauw,
Lizz
M
MDMAapLid
01-01-2024, 00:00
#20
Hoi Lizz,

Super om te horen dat het goed met je gaat en dat, inderdaad, de huisarts je helpt met gecontroleerd afbouwen!

Ik kan de misère van het afkicken nog goed herinneren. Al denk ik dat het bij jou misschien iets anders zal voelen dan bij mijzelf. Jouw ellende is immers als normaal medicijngebruik begonnen, terwijl ik doelbewust op zoek was naar die bedwelmende high. Ik kan me voorstellen hoe wanhopig jij je voelt, als je het enkel nam tegen de pijn.

Het huilen kwam bij mij eigenlijk vrijwel na het volledig (cold-turkey) stoppen, en ik denk dat het komt omdat de oxy iedere trieste emotie gedurende een jaar had onderdrukt. Ik was verdrietig door de ellende die ik mijzelf had bezorgd, de lichamelijke pijn die ik ervan had en de schaamte voor iedereen om mij heen. Daarnaast heeft iedereen zo zijn redenen om zichzelf te verdoven, en ik begon dat pas in te zien en verwerken toen ik nuchter was.

De exacte dosis die ik dagelijks nam weet ik niet precies meer, mede omdat het gedurende de tijd meer en meer wordt. Laten we zeggen dat ik die 25 mg van jou al in m'n neus had voor ik m'n eerste bakkie koffie had gezet... :wink: Nu zonder dollen: op het moment dat ik stopte was het zo'n 120-150 mg per dag.

Al ben ik ervan overtuigd dat het klopt wat ze zeggen: de laatste loodjes wegen het zwaarst, dus zeker die 5-10 mg per stap om af te bouwen.

Heel veel succes en opnieuw: houd ons op de hoogte! :blush:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."