#1
Hoi Lizz ,
Blij om te horen dat je met hulp van de huisarts er nu niet meer afhankelijk van bent. Echt super gedaan ook al ken ik je niet veel kudo's voor je doorzettingsvermogen!
Je bent een voorbeeld voor mij persoonlijk. Ik hoop dat ik dankzij een apparaat genaamd TENS mijn dosis kan verlagen en langzaam stoppen.
En even uit nieuwsgierigheid je noemde pijn in je benen was dat de reden van gebruik of door de afbouw?
Ik probeer het nu bij 40mg (dagelijks soms op slechte dagen tot 160mg) voor het slapen te houden anders doe ik geen oog dicht door de pijn. Tramadol helpt niet helaas word er alleen erg moe van.
Of ik afhankelijk ben weet ik niet ik kan nu nog prima zonder een aantal dagen tot ik echt slaap nodig heb.
Ik ga het niet lang maken maar wou je oprecht feliciteren met het succesvol afbouwen en stoppen.
Je bent een voorbeeld voor velen en hoop dat jou pijn draagbaar of weg is nu. Dank dat je nog deze update hebt gepost!
Liefdevolle groetjes en nogmaals goede zelfdiscipline! Respect.
Mvg
Tijdloos
Blij om te horen dat je met hulp van de huisarts er nu niet meer afhankelijk van bent. Echt super gedaan ook al ken ik je niet veel kudo's voor je doorzettingsvermogen!
Je bent een voorbeeld voor mij persoonlijk. Ik hoop dat ik dankzij een apparaat genaamd TENS mijn dosis kan verlagen en langzaam stoppen.
En even uit nieuwsgierigheid je noemde pijn in je benen was dat de reden van gebruik of door de afbouw?
Ik probeer het nu bij 40mg (dagelijks soms op slechte dagen tot 160mg) voor het slapen te houden anders doe ik geen oog dicht door de pijn. Tramadol helpt niet helaas word er alleen erg moe van.
Of ik afhankelijk ben weet ik niet ik kan nu nog prima zonder een aantal dagen tot ik echt slaap nodig heb.
Ik ga het niet lang maken maar wou je oprecht feliciteren met het succesvol afbouwen en stoppen.
Je bent een voorbeeld voor velen en hoop dat jou pijn draagbaar of weg is nu. Dank dat je nog deze update hebt gepost!
Liefdevolle groetjes en nogmaals goede zelfdiscipline! Respect.
Mvg
Tijdloos
