Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOxycodon 5mg

Oxycodon 5mg

27 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hoi Lizz ,

Blij om te horen dat je met hulp van de huisarts er nu niet meer afhankelijk van bent. Echt super gedaan ook al ken ik je niet veel kudo's voor je doorzettingsvermogen!
Je bent een voorbeeld voor mij persoonlijk. Ik hoop dat ik dankzij een apparaat genaamd TENS mijn dosis kan verlagen en langzaam stoppen.

En even uit nieuwsgierigheid je noemde pijn in je benen was dat de reden van gebruik of door de afbouw?
Ik probeer het nu bij 40mg (dagelijks soms op slechte dagen tot 160mg) voor het slapen te houden anders doe ik geen oog dicht door de pijn. Tramadol helpt niet helaas word er alleen erg moe van.

Of ik afhankelijk ben weet ik niet ik kan nu nog prima zonder een aantal dagen tot ik echt slaap nodig heb.

Ik ga het niet lang maken maar wou je oprecht feliciteren met het succesvol afbouwen en stoppen.

Je bent een voorbeeld voor velen en hoop dat jou pijn draagbaar of weg is nu. Dank dat je nog deze update hebt gepost!

Liefdevolle groetjes en nogmaals goede zelfdiscipline! Respect.

Mvg
Tijdloos
L
LizzLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi Tijdloos,

dank je wel voor jouw lieve bericht en felicitatie...: ) Echt super lief....

Ik ben begonnen omdat ik al zenuwpijn in mijn benen had. En door die oxycodon kreeg ik er nog spierpijn bij, natuurlijk pas na een lange tijd frequent gebruik. Dat spul gaat dan gewoon tegen je werken als je wakker word en nog niets hebt gehad. En daar kreeg ik respect voor, dat was ook de doorslag dat ik er maar gewoon eventjes mee wilde stoppen. En ik neem aan dat dit bij jou ook zo is, 160 mg is zoals bij mij 25 mg, nog erger dan die zenuwpijn die ik daarvoor al had.

Heb even gekeken wat een TENS apparaat doet, en daar ben ik een beetje van geschrokken. Doe jij dit wel onder begeleiding ? Van een fysiotherapeut of zo ? Het lichaamseigen ''stroomnet'' van ongeveer 8 Hz wordt door de oxy helemaal verstoord. Het idee erachter zou best wel eens kunnen werken, maar doe dit alsjeblieft niet op eigen houtje. Je moet echt heel precies weten wat je doet. Laagfrequente 20 Hz zal je wel niet elektroduceren, maar stel je schroeft dit omhoog naar 50 Hz (stroomnet) dat zijn 50 tikjes per seconde. Als je dit op eigen houtje doet bedenk dan eens wat het antwoord van jouw hart zou kunnen zijn. Jouw pijn receptoren moeten gewoon weer leren om zelf normaal te werken. Neem er de tijd voor van 160 mg naar 140 etc. Dus niet gelijk naar 40, want dat is veel te snel, zo schiet dat niet op. Magnesium voetenbaden, dat werkt ook heel goed, dat wordt dan via de huid opgenomen en krijgen jouw darmen geen probleem ; ) Ik vond dit eerst echt heel belachelijk, maar stond versteld hoe verlichtend het werkt.

Wat mij betreft mag je er best een lang verhaal van maken hoor, of privé schrijven. Ik heb ook heel veel steun ervaren hier, en nu ik ervan af ben wil niet zeggen dat ik dan ook maar denk doei en bedankt. Ik heb trouwens geen pijn meer in mijn benen, kan best dat de Lyrica ook tegen mij ging werken. Heb dat spul ook 3 jaar geslikt, misschien wel goed dat het zo is gelopen. Anders had ik jou ook niet voor laagfrequente stroomschokjes kunnen waarschuwen...:innocent:

Lieve groetjes terug en nogmaals mijn oprechte dank voor alles,

Lizz
I
Iris22Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb oxicontin nodig!! Direct .woonachtig in Tiel heb veel pijn app me * modknip vragen om drugs is verboden *
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Iris22 zei:
Ik heb oxicontin nodig!! Direct .woonachtig in Tiel heb veel pijn app me
Klik om te vergroten...
Je eerste bericht, helemaal tegen de forumregels (regel1) en ook nog gelijk eisen stellen en haast.
ow ow ow beter bezoek je een afkick kliniek...
bye bye :wave:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#5
MDMAZING zei:
Doei doei
Klik om te vergroten...
Haal ff het nummer weg
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#6
De Dunne zei:
Haal ff het nummer weg
Klik om te vergroten...
Ik ben geen mod hoor
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#7
De Dunne zei:
In jou geciteerde bericht staat ook het nummer. Omdat je het geciteerd hebt. Bewerk dat bericht even en haal dat nummer even weg.
Klik om te vergroten...
Oooh Gedaan
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#8
MDMAZING zei:
Ik ben geen mod hoor
Klik om te vergroten...
In jou geciteerde bericht staat ook het nummer. Omdat je het geciteerd hebt. Bewerk dat bericht even en haal dat nummer even weg.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."