#1
Hai MDMAap,
dank je wel voor jou openhartige reactie en jouw verhaal. Ja eigenlijk is het best wel kinderachtig met mijn 25 mg per dag als ik jou zo lees hè ? Maaaaar ook weer helemaal niet, ik geloof namelijk intussen dat je beter 150 mg door de neus kan snuiven om een high te ervaren, dan frequent en een langere tijd gewoon ''netjes'' op tijd een pilletje slikken. Waarom dat zo is weet ik niet, denk dat de hersenen dan meer tijd hebben om gewoon heel rustig anders te gaan werken of zo. Ik ben gestopt met die nep Lyrica, een middel dat me wel goed heeft geholpen, maar niet meer werd vergoed. Ziekenfonds stelde zich stoer, de arts niet, maar kreeg wel die nep troep ondanks duidelijke vermelding van de arts. Dat heb ik dus helemaal niet meer genomen, dat is heel anders, ondanks de zogenaamd zelfde werkstoffen. Medisch is er niets te vinden aan mijn pijn, best wel vaag. Ik had aardig wel veel oxy's in de kast liggen en toen ik weer eens met de vuisten op mijn benen zat te boxen nam ik er een van 5 mg. Oh man wat een opluchting is dat dan, geen pijn meer en ook die stress viel weg. Ik had wel respect voor dat spul, dus niet stampen en snuiven, of meer en meer en meer. Ja wel meer en meer want na een half jaar kon ik niet meer gewoon stoppen. Het lukte me gelijk van 25 naar 15 te gaan, wel goor zweten in bed en veel huilen, kort lontje, onwijs zere benen maar dan meer als spierpijn, dus niet die pijn die ik normaal heb. Ach MDNAap, zat een week op 15 en opeens weer op 20.
Eigenlijk moet ik nu pas op 20 terug gaan, maar vind ik een onwijs zielige troost. Wat een rot spul is dat zeg !! Heb al gedacht om na 6 jaar weer op GHB over te stappen. Dat bouw ik binnen no time af. Pijn met pijn bestrijden, medicijnen met drugs bestrijden, het kan allemaal. Ooooh euh sorry, dit is geen tip, dit is alleen een gedachte voor mij als mens. Lizzy, alleen voor mij en geen ander bedoeld !!!! Dit moet heel erg duidelijk zijn, want deze gedachte is fout !!!
Ik zit op 15 mg, maar soms wel 20 en dat is heel veel. En klopt diazepam is ook geen item meer, misschien een voordeel in nadeel, ik weet het niet. Ik weet maar een ding en dat is ik moet afbouwen. Zo zijn het 15 mg en zo zijn het weer 20 mg. De arts heeft vakantie, ik moest mijn verhaal nog eens aan een andere arts vertellen. Ook zo kleinerend, maar bij de apotheek zeiden ze ''goed zo''..
26 sepetember komt een psycholoog, ook al na de vakantie.. Maar kijk er wel naar uit, ik heb begeleiding nodig en niet alleen maar recepten.
Sorry wat een gedoe hè ?
Schipper dus nu van 15 mg en 20 mg Oxy en soms, als ik er aan denk een diazepam.
Maar eigenlijk wil ik graag weten wat ik met mijn benen heb....
Groeten een beetje verwarde Lizzy![:cry:]()
dank je wel voor jou openhartige reactie en jouw verhaal. Ja eigenlijk is het best wel kinderachtig met mijn 25 mg per dag als ik jou zo lees hè ? Maaaaar ook weer helemaal niet, ik geloof namelijk intussen dat je beter 150 mg door de neus kan snuiven om een high te ervaren, dan frequent en een langere tijd gewoon ''netjes'' op tijd een pilletje slikken. Waarom dat zo is weet ik niet, denk dat de hersenen dan meer tijd hebben om gewoon heel rustig anders te gaan werken of zo. Ik ben gestopt met die nep Lyrica, een middel dat me wel goed heeft geholpen, maar niet meer werd vergoed. Ziekenfonds stelde zich stoer, de arts niet, maar kreeg wel die nep troep ondanks duidelijke vermelding van de arts. Dat heb ik dus helemaal niet meer genomen, dat is heel anders, ondanks de zogenaamd zelfde werkstoffen. Medisch is er niets te vinden aan mijn pijn, best wel vaag. Ik had aardig wel veel oxy's in de kast liggen en toen ik weer eens met de vuisten op mijn benen zat te boxen nam ik er een van 5 mg. Oh man wat een opluchting is dat dan, geen pijn meer en ook die stress viel weg. Ik had wel respect voor dat spul, dus niet stampen en snuiven, of meer en meer en meer. Ja wel meer en meer want na een half jaar kon ik niet meer gewoon stoppen. Het lukte me gelijk van 25 naar 15 te gaan, wel goor zweten in bed en veel huilen, kort lontje, onwijs zere benen maar dan meer als spierpijn, dus niet die pijn die ik normaal heb. Ach MDNAap, zat een week op 15 en opeens weer op 20.
Eigenlijk moet ik nu pas op 20 terug gaan, maar vind ik een onwijs zielige troost. Wat een rot spul is dat zeg !! Heb al gedacht om na 6 jaar weer op GHB over te stappen. Dat bouw ik binnen no time af. Pijn met pijn bestrijden, medicijnen met drugs bestrijden, het kan allemaal. Ooooh euh sorry, dit is geen tip, dit is alleen een gedachte voor mij als mens. Lizzy, alleen voor mij en geen ander bedoeld !!!! Dit moet heel erg duidelijk zijn, want deze gedachte is fout !!!
Ik zit op 15 mg, maar soms wel 20 en dat is heel veel. En klopt diazepam is ook geen item meer, misschien een voordeel in nadeel, ik weet het niet. Ik weet maar een ding en dat is ik moet afbouwen. Zo zijn het 15 mg en zo zijn het weer 20 mg. De arts heeft vakantie, ik moest mijn verhaal nog eens aan een andere arts vertellen. Ook zo kleinerend, maar bij de apotheek zeiden ze ''goed zo''..
26 sepetember komt een psycholoog, ook al na de vakantie.. Maar kijk er wel naar uit, ik heb begeleiding nodig en niet alleen maar recepten.
Sorry wat een gedoe hè ?
Schipper dus nu van 15 mg en 20 mg Oxy en soms, als ik er aan denk een diazepam.
Maar eigenlijk wil ik graag weten wat ik met mijn benen heb....
Groeten een beetje verwarde Lizzy