Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBenzo’s en opiates - etc

Benzo’s en opiates - etc

49 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#1
joetsie zei:
Allemachtig!Dat je nog leeft?Engeltje op je schouder....
Klik om te vergroten...
Soms had ik wel iemand die zei van neem niet nog een paar pillen erbij en dan had ik soms wel van je hebt gelijk. Ben nu toch al goed high dus waarom verder gaan en het riskeren...
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#2
joetsie zei:
mee eens.Maar...als je elke dag speed,of snuift,jointje rookt,en nog van dat spul(Ik gebruik dat niet)ben je ook verslaafd.Als je het niet hebt ga je beven trillen.Ik slik lorazepam en clonazolam.Die laatste is goed!
Klik om te vergroten...
Ja ja ja, als je elke dag die slechte drugs drugs gebruikt ben je verslaafd. Maar lorazepam (op voorschrift wss) en clonazolam zijn ook geen lieve middeltjes hoor, vooral die clonazolam niet, ook daar ga je van beven en trillen als je er afhankelijk van bent en het is er niet😉
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Miems zei:
Jeetje dit is wel veel indd en dan wcht knap dat je nu al 9 maanden clean bent. Nam je dan naast die 700mg meer op een dag of was dat het?
Klik om te vergroten...
In de ochtend nam ik 160mg om normaal te zijn en toen ging ik gaan werken van 00:07 tot 14:00 en dan van 16:00 tot 22:00. Toen werk erop zat dan was het snoeptijd en ik moest maar 5 dagen werken soms moest ik wel invallen maar weekends dan was het feest.
Ik nam ook benzo's erbij soms een andere opiaat.

Maar ik kan eerlijk zeggen dat ik nooit high op me werk heb gestaan.
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik hou het bij 2 mg lorazepam en half mg clonazepam,soms 1 pilletje meer
M
MiemsLid
01-01-2024, 00:00
#5
transformated zei:
In de ochtend nam ik 160mg om normaal te zijn en toen ging ik gaan werken van 00:07 tot 14:00 en dan van 16:00 tot 22:00. Toen werk erop zat dan was het snoeptijd en ik moest maar 5 dagen werken soms moest ik wel invallen maar weekends dan was het feest.
Ik nam ook benzo's erbij soms een andere opiaat.

Maar ik kan eerlijk zeggen dat ik nooit high op me werk heb gestaan.
Klik om te vergroten...
Oke dan, je hebt indd een engeltje op je schouder. Bedankt in elk geval voor je openheid.
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zeelanddude zei:
Clonazepam of Clonazolam ?
Klik om te vergroten...
clonazelam
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#7
Miems zei:
Oke dan, je hebt indd een engeltje op je schouder. Bedankt in elk geval voor je openheid.
Klik om te vergroten...
Geen probleem. Hier ben ik een open boek over al zulke middelen.
M
MiemsLid
01-01-2024, 00:00
#8
joetsie zei:
Ik hou het bij 2 mg lorazepam en half mg clonazepam,soms 1 pilletje meer
Klik om te vergroten...
Lorazepam, oxazepam en qetepine als ik het goee typ heb ik echt hele lange tijd geslikt ivm angstaanvallen en rustig blijven/kunnen slapen. (Dan spreek ik over dagelijks gebruik van zeker 4 tot 6 maanden op een rij) Gelukkig nooit afhankelijk geworden maar nu ik dus aan het afkicken ben van oxycodon tering zeg ik heb nu angst voor vrijwel alle medicatie waar een gele sticker op zit.
M
MiemsLid
01-01-2024, 00:00
#9
transformated zei:
Geen probleem. Hier ben ik een open boek over al zulke middelen.
Klik om te vergroten...
Gebruik je nu helemaal niks meer? Zoja hoe doe je dat, mis je dat gevoel niet van lekker zweven en alles vergeten.
j
joetsieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Miems zei:
Lorazepam, oxazepam en qetepine als ik het goee typ heb ik echt hele lange tijd geslikt ivm angstaanvallen en rustig blijven/kunnen slapen. (Dan spreek ik over dagelijks gebruik van zeker 4 tot 6 maanden op een rij) Gelukkig nooit afhankelijk geworden maar nu ik dus aan het afkicken ben van oxycodon tering zeg ik heb nu angst voor vrijwel alle medicatie waar een gele sticker op zit.
Klik om te vergroten...
Ik slik ze ook voor angst,word er vrollijk van.Oxycodon ken ik niet
Z
ZeelanddudeLid
01-01-2024, 00:00
#11
joetsie zei:
Ik hou het bij 2 mg lorazepam en half mg clonazepam,soms 1 pilletje meer
Klik om te vergroten...
Clonazepam of Clonazolam ?
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#12
Miems zei:
Gebruik je nu helemaal niks meer? Zoja hoe doe je dat, mis je dat gevoel niet van lekker zweven en alles vergeten.
Klik om te vergroten...
Nu momenteel nog 100mg Seroquel en 10mg diazepam in afbouw.
Eerlijk gezegd kan ik het mezelf bijna niet herinneren of voelen, hoe het voelt om weer zo lekker te zweven en te vergeten. Dus eigenlijk echt missen doe ik het niet.
Ik gebruik af en toe eens een RC zoals 1p-lsd, o-pce of 5-mapb is het zelfde als mdma. Maar dat is gewoon voor het plezier 😉
M
MiemsLid
01-01-2024, 00:00
#13
joetsie zei:
Ik slik ze ook voor angst,word er vrollijk van.Oxycodon ken ik niet
Klik om te vergroten...
Houden zo aub. Het is een duivels middel.
Zeelanddude zei:
Clonazepam of Clonazolam ?
Klik om te vergroten...
Ik las serieus het zelfde naam. Nu pas zie ik dat het 2 verschillende pillen zijn.
U
UmbraVitaeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zolpidem was tot dat mn lichaam het trucje uiteindelijk doorhad, wel lekker, werd er nooit echt slaperig van en steeds licht euforisch, zelfs wat socialer...alleen heb ik een groot nadeel bij Zolpidem en dat is amnesia en blackouts...nu is die euforie weg, mr geheugenverlies nzo blijft.
Bij de opiaatachtige vind ik Tramadol toch echt wel lekker...mr ts gvd verslavend spul, hoe ik van mezelf besefte, hoe euforisch ik werd, omdat ik extra flesje contramal (tramadol liquid) via huisarts te pakken kon krijgen (nierstenen), ik echt hunkerde nr dat flesje...dikke week terug laatste pillen Tramadol 50mg (die had ik ook nog liggen) erdoor gespeeld, was nog 300mg, pletten die handel en genieten. Voorlopig zit ik dus zonder, heb paar x overwogen om het online te bestellen, mr vertrouw die sites gewoon niet, is msschn wel mr goed zo...ik heb hier vanalles liggen, waar ik gecontroleerd kan afblijven, Tramadol was echt moeilijk om niet te nemen.
K
KleinedimaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Hi folks, nieuw lid hier!
Long story short, gebruik al enkele laand recreatief Alprazolam begone met strips van 0.25 dan 0.5 en nou 1MG.
Wil echter wat nieuws proberen, enige aanraders? Wat zijn jullie favorieten en doseringen zijn ook best handig!!
Net 3.5MG alpra binnen maar werkt niet zoals gewenst!

thanks folks
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#16
Temazepam is goddelijk.
En heroïne.

Verders is etizolam ook geweldig.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Heroine is best chill lol
K
KleinedimaLid
01-01-2024, 00:00
#18
Vind heroïne iets te stzvig, etizolam moet ik eens checken!!! Thanks
K
KleinedimaLid
01-01-2024, 00:00
#19
trazadon de moeite?
K
KleinedimaLid
01-01-2024, 00:00
#20
5MG alpra binnen, geen flieter aan

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."