#1
Ik vind oxycodone toch echt behoorlijk tegenvallen.
Maar 5-15mg moet wel genoeg zijn zonder tolerantie.
Maar 5-15mg moet wel genoeg zijn zonder tolerantie.
Mag ik vragen hoeveel jij daar dan van slikt om je "roesje" te krijgen?Oxycodon is goddelijk![]()
Dat is geen goeie basis voor drugsgebruik. Ieder mens heeft van tijd tot tijd negatieve gevoelens en daar moet je niet voor weg willen lopen.Ik heb al aardig wat dingen geprobeerd zoals Valium (10) MG voor als ik even niet fijn voel.
20mgMag ik vragen hoeveel jij daar dan van slikt om je "roesje" te krijgen?
Tot je moet afkicken. Dan is is het enkeltje hel.Oxycodon is goddelijk![]()
Hier staat het al.Tot je moet afkicken. Dan is is het enkeltje hel.
Je bent er bewust van dat benzodiazepine gebruik juist slaapproblemen veroorzaakt toch? Als je professionele therapie krijgt is het afbouwen van benzodiazepine gebruik altijd de eerste stap. Ik heb wel eerder gehoord dat omaatjes jarenlang hun Flunitrazepam nemen voor het slapen gaan, maar voor bejaarden ligt dat verhaal toch net iets anders voor mijn gevoel. Als je op jongere leeftijd begint aan het structureel innemen van benzodiazepines (op aanzienlijke hoeveelheden) leef je normaal gesproken toch wel iets korter lijkt mij. Als ik iedere avond voor het slapen gaan een benzodiazepine neem ga je dat in ieder geval geheid aan mij merken overdag.Weet dit gewoon omdat serieuze slaap problemen voor komen aan mijn moeders kant van de familie.
Grapjas.Ik ben trouwens niet verslaving's gevoelig
Neen is niet van de markt. Het is wel enkel 1 merk van flunitrazepam en 1 soort doosje. Flunitrazepam 1mg Eurogenerics (EG). 1 doosje bevat 1 blister met 10 tabletjes. Ben eergisteren nog nieuwe gaan halen bij de apotheek. Wat wel van de markt is gegaan 3j geleden ongeveer is Myolastan (Tetrazepam). Dat weet ik omdat een kennis van mij een spierziekte heeft en die benzo was de meest spier ontspannende.In België is Flunitrazepam (2-3 jaar geleden?) van de markt af gehaald is mij verteld. Het klinkt mij alsof je aan Nederland veroordeelt bent. Om nog maar over Dexamfetamine en paracetamol te zwijgen natuurlijk.
Ja flunitrazolam en nog enkele benzo rc's wil ik echt wel eens proberen. Het enige qua benzo rc dat ik gebruikt heb was Etilaam doosje uit het buitenland. Dus eigenlijk niet echte rc omdat het toch echte pharma was maar etizolam is wel te vinden als rcFlunitrazepam en Flunitrazolam zijn trouwens in tegenstelling tot andere benzodiazepines (zeer) lichtelijk wateroplosbaar.
Een psycholoog in Antwerpen vertelde mij dit en daarbij dus ook het oma verhaal dat sommige mensen het wel jarenlang constructief kunnen toepassen bij slaapproblematiek.Neen is niet van de markt.
Ik kende het geen eens.3j geleden ongeveer is Myolastan (Tetrazepam).
Etizolam is gewoon een RC hoor, poeder product dat je online kunt kopen doet in ieder geval niet onder aan. Etizolam heeft inderdaad een thienoring in plaats van benzeenring.Dus eigenlijk niet echte rc omdat het toch echte pharma was maar etizolam is wel te vinden als rc.
Graag gedaan.Bedankt voor je reply.
Was mijn favoriet van de benzos die ik heb geprobeerd.@Benzoboss
Temazepam een van de betere benzo's? Lol! Ik voelde er alvast 0,0 van en ik heb dus geen enkele benzotolerantie.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."