Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWelke medicijn geeft je naast Dormicum nog betere roes?

Welke medicijn geeft je naast Dormicum nog betere roes?

48 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als benzos zoon slechte optie zijn wat is dan een degelijk alternatief?
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik heb al aardig wat dingen geprobeerd zoals Valium (10) MG voor als ik even niet fijn voel.
Klik om te vergroten...
Dat is geen goeie basis voor drugsgebruik. Ieder mens heeft van tijd tot tijd negatieve gevoelens en daar moet je niet voor weg willen lopen.
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#3
Madelon58 zei:
Mag ik vragen hoeveel jij daar dan van slikt om je "roesje" te krijgen?
Klik om te vergroten...
20mg
M
MiemsLid
01-01-2024, 00:00
#4
Thomas Shelby zei:
Oxycodon is goddelijk :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Tot je moet afkicken. Dan is is het enkeltje hel.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Één ding moet ik toch even zeggen.
Blijf in vredesnaam van de oxcycodon af!
Het is mss lekker, er weer af komen is dit zeer zeker niet!
Mogadon is teringzooi omdat het veeeeel te lang doorwerkt. Meer dan 24 uur heb je er last van...is ook al een erg oud middel.
Als je kunt kiezen, neem dan temazepam. Dat t
2 uren ongeveer, en in de ochtend heb je er geen last van. Met mogadon ben je de dag erna al besef je dit niet, een flink gevaar op de weg als je gaat rijden. Laat deze maar links liggen!
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Miems zei:
Tot je moet afkicken. Dan is is het enkeltje hel.
Klik om te vergroten...
Hier staat het al.
En zo is het!
Je bouwt zeer snel tolerantie op, en dan...zie hierboven...
L
Levensgenieter🌈Lid
01-01-2024, 00:00
#7
@inner_search Ik neem ook regelmatig Flunitrazepam en dan gaan we lekker bunkeren want alles smaakt dan zo goed. En je wordt praatgraag 😂

1 mg is een hele pil? Wauw, ik neem meestal een kwartje. Een halve fluni staat gelijk aan een hele diazepam van 10 mg?
D
Dormicum - TypeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Goedenavond mensen,

Ik ben nieuw op dit forum maar lees al geruime tijd mee over de onderwerpen van de Benzo's.

Ik heb al aardig wat dingen geprobeerd zoals Valium (10) MG voor als ik even niet fijn voel. Daarnaast heb ik wel eens 20MG Temazepam gehad voor het slapen gehad. Dit deed me niets, kreeg geen lekker euforisch gevoel wellicht door een tolerantie opgebouwd. Maar daarnaast tik regelmatig de welbekende Dormicum via internet op z'n kop. Dit is echt mijn BENZO nummer 1

Ik gebruik dit af en toe in tablet vorm van 15 MG en kreeg ik het begin daar een heerlijk roesje van. Steeds verhoogd om weer dat gevoel te krijgen. Soms slikte ik wel 5 keer van die tabletten verdeeld over de avond om maar lekker in dat andere wereldje te komen en blijven. Wat een goddelijk gevoel!

Nu wil ik eens gaan experimenteren en ben opzoek naar een sterk Pammetje die misschien net zo sterk is als Dormicum maar vooral mij dat extreme roesje geeft. Ik heb geen slaap proberen maar vindt het roesje extreem lekker. Totaal geen zorgen en lekker in je eigen sassje.....Tot nu toe hou ik ervan, ook als ik SOS heb gebruikt brengt die me direct weer terug naar het roesje en werkt die dormicum me veel makkelijker in slaap! Ik heb echt overal gezocht maar kon niets vinden!

Ik las wel iets van flunitrazepam , Flurazepam, lorazepam, zolpidem en bromazepam maar geven deze ook dat roesje?

Weten jullie mede forum-leden een nog sterkere kort werkende benzo die een nog lekkere roesje kan geven dan Dormicum?
Ik ben trouwens niet verslaving's gevoelig maar wil af en toe eens dat heerlijke, best gevoel roesje ondervinden.

Ik ben zeer benieuwd wat jullie aller beste euforische roes was en met benzo welk middel

( Ik bestel de Roche Dormicum online in NL)
Z
ZinnentuimelLid
01-01-2024, 00:00
#9
Poeh, dormincum recreatief gebruiken kan ik mij niet voorstellen. Al na 7,5mg voel ik mezelf gewoon wegzakken in een coma. Laat staan dat je 60mg achterover tikt voor een “roesje”. Dormicum is sowieso één van de sterkere benzo’s en heeft best veel negatieve bijwerkingen. Zou er echt mee oppassen dus.
i
inner_searchLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ten eerste , stop aub met het "experimenteren" , je zegt ik ben niet verslavingsgevoelig.. iedereen die benzo's zo leuk kan omschrijven als jij , is al een vogel voor de kat in Mijn ogen , denk je iets anders , dan maak je jezelf dat maar wijs. (Mijn persoonlijke ervaring :upsidedown:)ik was 17 en kreeg 20 mg tetrazepam dagelijkse van de HA wegens accident met bromfiets , 12 jaar later zit ik in een slowtaper van dia , clona en broma , dit wil je dus echt niet , de taper staat nu ook even stil op 10mg dia (kom van 30) , 1mg clonazoPAM (kom van 2mg clonazoLAM) en 6mg bromazepam (kom van 24) nu nog verder verlagen ging niet icm men werk..

Ot.
.Broma blijft men all time favorite qua woozy en euforische toestanden , ik vind het ook prettig dit effect te versterken door hierop te blowen en vechten tegen het in slaap vallen.
.Dia is enkel de eerste dagen/weken prettig.
Het verschil tussen clonazolam en pam is een wereld van verschil , lam gaf me een lekker warme roes en alles was rooskleurig , pam vind ik killer en hellemaal niet sederend of euforisch.
Loprazolam kon ik me niet wakker van houden en wier wakker als een slak die schildpaddensoep gegeten had.
Alprazolam was fijn maar was na 2 uurtjes "uitgewerkt", dat was niet zo maar voelde zo.
Flunitrazolam geeft bij mij de zelfde werking als dormonoct (loprazolam) , terwijl flunitrazepam me juist wel euforisch maakte.
Dormicum heb ik nog nooit genomen dus hier kan ik geen mening over geven.
En de minst leuke benzo (besteld als rc maar is op voorschrift te verkrijgen) voor mij is etizolam , geen idee waarom maar ik voel me echt kut na etizolam , vroeger besteld bij verschillende vendors en steeds hetzelfde ongemakkelijk/onrustig drukkende gevoel in men hoofd. Heb hier nog 10 12mg blotters liggen die zeer zeker de wc in belanden...

#1 bromazepam
#2 clonazolam
#3 gwn stoppen met benzo's
Dit zijn persoonlijke ervaringen , die zijn van ieder wat anders :)

:handwaving1:
V
VlamingLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hallo,

Ik ben ook nieuw hier. Om even zelf te reageren op jouw post :

_Ikzelf heb ook al x aantal keren Dormicum 15mg doosjes gekocht "via-via". Dit was echt puur om goed te kunnen slapen. Ik heb namelijk serieuze last van slechte nacht rust. Deze benzo (midazolam) was dus een duidelijke bewuste keuze om toch af en toe eens een 7 a 8uurtjes goede slaap te hebben. Gelukkig heb ik zo'n 7 maand geleden een zeer goede nieuwe arts gevonden die echt luistert en me helpt. Na een 2 x een nacht in observatie in de slaapkliniek te overnachten en mijn geschiedenis dat ik al jaren met deze klacht zit heb ik nu eindelijk DE juiste benzo op voorschrift. Elke avond als ik in bed kruip mag ik 4mg flunitrazepam nemen en ook krijg ik bromazepam 12MG voorgeschreven. Deze bromazepam 12mg is gewoon officieel voor 24mg/dag te nemen (2 stuks en in een doosje zitten 60 tabletten). Neem deze bromazepam niet elke dag maar als ik het dan gebruik dan is het tussen de 4 a 6 stuks verdeeld over een 'mindere" dag dat ik dan heb. Van de bromazepam ben ik niet echt zo suf als bv Mogadon of Staurodorm. Daarmee dat het misschien veel klinkt dat ik dan soms tot zo'n 6 tabletten neem dan maar vind het niet zo'n zware benzo dus valt goed mee.

Jammer dat Dormicum in tablet vorm hier niet verkrigbaar meer is maar mijn arts vertelde mij dat ik waarschijnlijk het toch niet ging gekregen hebben. Aangezien het volgens hem/zijn visie eerder puur voor anesthesie moet gebruikt worden, ook al is het een benzo. Terwijl mijn tante in de jaren 90 tot in 2002 of 2003 het wel kreeg om te slapen toen het hier wel nog verkrijgbaar was en zij kreeg er zelf nog iets bij een inslaper maar ben daar niet verder op in gaan vragen. Weet dit gewoon omdat serieuze slaap problemen voor komen aan mijn moeders kant van de familie.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#12
Username checks out.
Vlaming zei:
Weet dit gewoon omdat serieuze slaap problemen voor komen aan mijn moeders kant van de familie.
Klik om te vergroten...
Je bent er bewust van dat benzodiazepine gebruik juist slaapproblemen veroorzaakt toch? Als je professionele therapie krijgt is het afbouwen van benzodiazepine gebruik altijd de eerste stap. Ik heb wel eerder gehoord dat omaatjes jarenlang hun Flunitrazepam nemen voor het slapen gaan, maar voor bejaarden ligt dat verhaal toch net iets anders voor mijn gevoel. Als je op jongere leeftijd begint aan het structureel innemen van benzodiazepines (op aanzienlijke hoeveelheden) leef je normaal gesproken toch wel iets korter lijkt mij. Als ik iedere avond voor het slapen gaan een benzodiazepine neem ga je dat in ieder geval geheid aan mij merken overdag.

In België is Flunitrazepam (2-3 jaar geleden?) van de markt af gehaald is mij verteld. Het klinkt mij alsof je aan Nederland veroordeelt bent. Om nog maar over Dexamfetamine en paracetamol te zwijgen natuurlijk.

Mocht je je leven grondig de afgrond in willen werken voor een prettig roesje kan ik je Bromazolam, Flunitrazolam en Clonazolam aanraden. Deze kun je voor dumpprijs online bestellen en zijn de meer potente triazole analogen op de farmaceutische Bromazepam, Flunitrazepam en Clonazepam. Had Midazepam ooit bestaan zou Midazolam daar zogezegd op dezelfde manier analoog op staan.

Voor de sterkst sederende benzodiazepine beschikbaar moet je Flubromazolam hebben, maar deze produceert een minder recreatief 'roesje' en kent naar mijn ervaring zijn gelijke niet op vlak van ontwenning. Eveneens kan ik Norflurazepam aanraden voor een fijn roesje.

Flunitrazepam en Flunitrazolam zijn trouwens in tegenstelling tot andere benzodiazepines (zeer) lichtelijk wateroplosbaar. Zelfs Midazolam benodigd een vloeistof met een PH waarde van 5 voordat deze zich enigszins fatsoenlijk laat oplossen. Flunitrazolam leent zich dus relatief goed voor injecteren (of toepassing als neusspray) mocht je nog wat willen experimenteren, al je zorgen willen vergeten en een leuk roesje zoeken. Goddelijk gevoel gegarandeerd. Al helemaal leuk als je het met sos combineert natuurlijk.
Dormicum - Type zei:
Ik ben trouwens niet verslaving's gevoelig
Klik om te vergroten...
Grapjas.
V
VlamingLid
01-01-2024, 00:00
#13
Jmths zei:
In België is Flunitrazepam (2-3 jaar geleden?) van de markt af gehaald is mij verteld. Het klinkt mij alsof je aan Nederland veroordeelt bent. Om nog maar over Dexamfetamine en paracetamol te zwijgen natuurlijk.
Klik om te vergroten...
Neen is niet van de markt. Het is wel enkel 1 merk van flunitrazepam en 1 soort doosje. Flunitrazepam 1mg Eurogenerics (EG). 1 doosje bevat 1 blister met 10 tabletjes. Ben eergisteren nog nieuwe gaan halen bij de apotheek. Wat wel van de markt is gegaan 3j geleden ongeveer is Myolastan (Tetrazepam). Dat weet ik omdat een kennis van mij een spierziekte heeft en die benzo was de meest spier ontspannende.

https://www.medibib.be/merken/flunitrazepam-eg Deze afbeelding is nog van de oude verpakking want 2 maanden geleden is de verpakking veranderd. Zal foto trekken als bewijs :wink: Bovenste is nog de oude verpakking zoals je op de site van medibib ziet en de onderste is de nieuwe verpakking dus hoe het er nu dus uit ziet.
V
VlamingLid
01-01-2024, 00:00
#14
Jmths zei:
Flunitrazepam en Flunitrazolam zijn trouwens in tegenstelling tot andere benzodiazepines (zeer) lichtelijk wateroplosbaar.
Klik om te vergroten...
Ja flunitrazolam en nog enkele benzo rc's wil ik echt wel eens proberen. Het enige qua benzo rc dat ik gebruikt heb was Etilaam doosje uit het buitenland. Dus eigenlijk niet echte rc omdat het toch echte pharma was maar etizolam is wel te vinden als rc :).

Van Wiki : Etizolam is een thienodiazepinederivaat dat een benzodiazepine-analoog is.

Bedankt voor je reply :).
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#15
Vlaming zei:
Neen is niet van de markt.
Klik om te vergroten...
Een psycholoog in Antwerpen vertelde mij dit en daarbij dus ook het oma verhaal dat sommige mensen het wel jarenlang constructief kunnen toepassen bij slaapproblematiek.
Vlaming zei:
3j geleden ongeveer is Myolastan (Tetrazepam).
Klik om te vergroten...
Ik kende het geen eens.

Maar ik moet zeggen, een Dexamfetamine voorschrift in Antwerpen was bijvoorbeeld vrijwel onmogelijk om te verkrijgen en het moment dat ik dat ophaalde bij een centraal gelegen apotheek in de stad was dit niet op voorraad en moest deze vervolgens nog eens magistraal (met de hand) bereid worden. Ook wanneer een middel nog legaal is willen ze in België soms nog wel eens extra moeilijk doen kreeg ik het idee.
Vlaming zei:
Dus eigenlijk niet echte rc omdat het toch echte pharma was maar etizolam is wel te vinden als rc :).
Klik om te vergroten...
Etizolam is gewoon een RC hoor, poeder product dat je online kunt kopen doet in ieder geval niet onder aan. Etizolam heeft inderdaad een thienoring in plaats van benzeenring.

Vlaming zei:
Bedankt voor je reply :).
Klik om te vergroten...
Graag gedaan.
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#16
acht.zes zei:
@Benzoboss
Temazepam een van de betere benzo's? Lol! Ik voelde er alvast 0,0 van en ik heb dus geen enkele benzotolerantie.
Klik om te vergroten...
Was mijn favoriet van de benzos die ik heb geprobeerd.

Nam wel meestal 120mg (veel te veel).
b
benzzzyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Temazepam lol.
Een van de betere benzos.
Als je hier niet veel van voelde dan zal je meer nodig hebben.
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#18
Dormicum als recreatief? Al meermaals compleet K.O gegaan tijdens diverse activiteiten na een hele dag speed op 15mg. Ik gok dat jouw Dormicum fake, of ondergedoseerd is.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#19
@Benzoboss
Temazepam een van de betere benzo's? Lol! Ik voelde er alvast 0,0 van en ik heb dus geen enkele benzotolerantie.
J
JmthsLid
01-01-2024, 00:00
#20
Buu zei:
Dormicum als recreatief? Al meermaals compleet K.O gegaan tijdens diverse activiteiten na een hele dag speed op 15mg. Ik gok dat jouw Dormicum fake, of ondergedoseerd is.
Klik om te vergroten...
Ik zou benzodiazepine tolerantie in ieder geval niet onderschatten, er zijn letterlijk verhalen van mensen die Clonazolam in de grammen gebruiken op periodes van enkele dagen. :')

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."