#1
Gewoon even door de zure appel heen bijten de eerste week is het kut daarna gaat het alleen maar beter je hebt die andere zooi echt niet nodig
Ik denk dat je hiermee je slaapproblemen juist erger maakt.Nu zit ik er over na te denken om es met mijn huisarts in conclaaf te gaan of het misschien een idee is om 2 weken diazepam te nemen, zodat ik beter kan slapen, en dus de afkick van het blowen makkelijker word...
Je kan ook zoplicon vragen ,dat is geen bezo.Je hebt er nog 1 maar weet de naam niet.Zoplicon is niet verslavend,ik kan er weken mee stoppen zonder afbouwHey mensen!!
Ik heb een vraag wat betreft een tijdelijke hulpmiddel om te kunnen slapen..
Het volgende is gaande.
Ik ben al meerdere jaren pittig verslaafd aan wiet. Nu kan ik het overdag wel handelen, maar in de nacht is inslapen een waar drama (ben inmiddels al weer wakker)
Nu zit ik er over na te denken om es met mijn huisarts in conclaaf te gaan of het misschien een idee is om 2 weken diazepam te nemen, zodat ik beter kan slapen, en dus de afkick van het blowen makkelijker word...
Kunnen jullie meedenken over wat er verder voor ideeën zijn betreft slapen?
Alvast super bedankt. En iedereen een gezond 2021 gewenst ☺️
Dat klopt niet. Is wel degelijk verslavend.Je kan ook zoplicon vragen ,dat is geen bezo.Je hebt er nog 1 maar weet de naam niet.Zoplicon is niet verslavend,ik kan er weken mee stoppen zonder afbouw
o dan zit ik fout sorryDat klopt niet. Is wel degelijk verslavend.
Ken beuren mien jongo dan zit ik fout sorry
Maar het is volgens mij inderdaad geen benzoo dan zit ik fout sorry
Seroquel lichte dosies 25 Mg is een tip . Benzos zit je snel met tolerantie afhankelijkheidHey mensen!!
Ik heb een vraag wat betreft een tijdelijke hulpmiddel om te kunnen slapen..
Het volgende is gaande.
Ik ben al meerdere jaren pittig verslaafd aan wiet. Nu kan ik het overdag wel handelen, maar in de nacht is inslapen een waar drama (ben inmiddels al weer wakker)
Nu zit ik er over na te denken om es met mijn huisarts in conclaaf te gaan of het misschien een idee is om 2 weken diazepam te nemen, zodat ik beter kan slapen, en dus de afkick van het blowen makkelijker word...
Kunnen jullie meedenken over wat er verder voor ideeën zijn betreft slapen?
Alvast super bedankt. En iedereen een gezond 2021 gewenst ☺️
Yes iddQuatapine bedoel je
Ga d'r morgen even naar bellen..Yes idd
Wel met het risico dat je wellicht de verslaving aan wiet gaat inruilen voor 1 aan benzo’s. Daar weer vanaf komen is nog een stuk lastiger en zwaarder.Hey mensen!!
Ik heb een vraag wat betreft een tijdelijke hulpmiddel om te kunnen slapen..
Het volgende is gaande.
Ik ben al meerdere jaren pittig verslaafd aan wiet. Nu kan ik het overdag wel handelen, maar in de nacht is inslapen een waar drama (ben inmiddels al weer wakker)
Nu zit ik er over na te denken om es met mijn huisarts in conclaaf te gaan of het misschien een idee is om 2 weken diazepam te nemen, zodat ik beter kan slapen, en dus de afkick van het blowen makkelijker word...
Kunnen jullie meedenken over wat er verder voor ideeën zijn betreft slapen?
Alvast super bedankt. En iedereen een gezond 2021 gewenst ☺️
Yes idd seroqel is de werkzame stof zeker
Ja maar slaap te kort kan je echt af matten , niets op tegen om verantwoord even iets te nemen toch.Wel met het risico dat je wellicht de verslaving aan wiet gaat inruilen voor 1 aan benzo’s. Daar weer vanaf komen is nog een stuk lastiger en zwaarder.
ik denk dat je door de zure appel heen moet. Je slaapritme zal uiteindelijk weer terug naar normaal gaan, maar dat zal even duren.
Ik ben het hier helemaal mee eens. Benzo’s of een andere drugs nemen om van wiet af te komen is imo niet verstandig. De kans dat je de ene verslaving voor de ander inruilt is groot. als je twee weken een benzo neemt is de kans dat je hooked bent al heel groot.Wel met het risico dat je wellicht de verslaving aan wiet gaat inruilen voor 1 aan benzo’s. Daar weer vanaf komen is nog een stuk lastiger en zwaarder.
ik denk dat je door de zure appel heen moet. Je slaapritme zal uiteindelijk weer terug naar normaal gaan, maar dat zal even duren.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."