Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums3x in 2 maanden xtc

3x in 2 maanden xtc

8 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
R
RotterdammertttLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo allemaal ik had een vraagje
Ik heb sinds 2 maanden geleden xtc uitgevonden en vindt het maar als te leuk nu weet ik dat er eigenlijk 3 maanden tussen moeten zitten alleen ik heb nu in 2 maanden tijd 3 leuke festivallen is het heel erg om een keer de regels een beetje te buigen en dus 3 keer te gebruiken in 2 maanden of is het echt ten strengste af te raden?
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Rotterdammerttt zei:
Hallo allemaal ik had een vraagje
Ik heb sinds 2 maanden geleden xtc uitgevonden en vindt het maar als te leuk nu weet ik dat er eigenlijk 3 maanden tussen moeten zitten alleen ik heb nu in 2 maanden tijd 3 leuke festivallen is het heel erg om een keer de regels een beetje te buigen en dus 3 keer te gebruiken in 2 maanden of is het echt ten strengste af te raden?
Klik om te vergroten...
Dat is hoe verslaving begint.
N
N3K0Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Rotterdammerttt zei:
Hallo allemaal ik had een vraagje
Ik heb sinds 2 maanden geleden xtc uitgevonden en vindt het maar als te leuk nu weet ik dat er eigenlijk 3 maanden tussen moeten zitten alleen ik heb nu in 2 maanden tijd 3 leuke festivallen is het heel erg om een keer de regels een beetje te buigen en dus 3 keer te gebruiken in 2 maanden of is het echt ten strengste af te raden?
Klik om te vergroten...
Je wil vast iets anders horen.

Maar het is erg. "Wij" raden het ten strengste af.

Hoop dat je ook zeker luistert!! Want anders niet naar de bekende weg vragen ✌🏻
C
Cath-R-EllaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Zoals hierboven al staat, zo begint verslaving. Je kan het ook leuk hebben zonder drugs. Wij gaan je het hier alleen maar afraden. De kans dat je het toch gaat doen is bijna 100% dus daarom vind ik het stom om hierover een topic te maken.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#5
vaak is het goedkeuring zoeken imho
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#6
De directe risico's zitten (nog!) niet zo zeer in verslaving als je het mij vraagt...
ljuv zei:
Je kan je serotoninereceptoren in je hersens beschadigen, ook langdurig en heel ernstig. Je hebt meer kans op overdosering omdat je door tolerantie meer nodig hebt. Door die overdosering heb je meer kans op de standaard ongewenste bijwerkingen, maar ook op het serotoninesyndroom. And last but very much not so least, de kans vergroot dat je zoveel te vaak/veel gebruikt hebt dat mdma niet meer dezelfde werking heeft. Je verliest het mdma-gevoel.

Maar eerlijk is eerlijk, de meeste mensen maken zich wel eens schuldig aan het niet naleven van de vuistregel van 3 maanden pauze.

Er zijn wel een heleboel middelen die niet of veel minder op je serotoninereceptoren werken, die ook heel leuk zijn op festivals. Ennnnnn ja heel crazy idee: je kan ook nuchter feesten😜
Klik om te vergroten...

Een keertje te veel of te snel weer gebruiken is niet per se crazy alarmerend... Maar als je door blijft gaan zoals je doet wel, ja.

Er zijn enorm veel xtc topics met vergelijkbare vragen. Hier is alles gebundeld:

MDMA (XTC)

MDMA (de actieve stof in XTC) is een van de populairste drugs. Op veel feestjes en festivals wordt deze love-drug gebruikt. In dit forum kun je discussiëren over alles omtrent dit middel, zoals de 'Terrible Tuesday' dip en wat je daar mogelijk tegen kan doen.
drugsforum.nl drugsforum.nl

Wellicht slim als je een middel hebt "ontdekt", hier wel goed onderzoek naar te doen. Ik zou beginnen bij de handleiding, het eerste topic in het subforum waarvan ik de link net deelde.

Succes, en hopelijk nog veel plezier met je ontdekking...
M
MarcieMarcLid
01-01-2024, 00:00
#7
Persoonlijk vond ik een pauze van 2 maanden al op het randje terwijl ik daar tussen ook nog een heel leuk feestje had waarbij een beetje M of X welkom was. Besloten deze te skippen. (de M/X, niet het feest)
Wil graag mijn frikadel geftrituurd, niet mijn brein. En fijn als je volgend jaar ook nog van die euforie kunt genieten toch?
W
WollukkerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Rotterdammerttt zei:
is het heel erg om een keer de regels een beetje te buigen en dus 3 keer te gebruiken in 2 maanden
Klik om te vergroten...
Ja

Rotterdammerttt zei:
is het echt ten strengste af te raden?
Klik om te vergroten...
Ja
D
Dick_van_LeeuwenLid
01-01-2024, 00:00
#9
3x in 2 maanden is elke maand. Een keertje per jaar de regels buigen kan wel. Dit is teveel als je t mij vraagt

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."