#1
Hallo allemaal ik had een vraagje
Ik heb sinds 2 maanden geleden xtc uitgevonden en vindt het maar als te leuk nu weet ik dat er eigenlijk 3 maanden tussen moeten zitten alleen ik heb nu in 2 maanden tijd 3 leuke festivallen is het heel erg om een keer de regels een beetje te buigen en dus 3 keer te gebruiken in 2 maanden of is het echt ten strengste af te raden?
Ik heb sinds 2 maanden geleden xtc uitgevonden en vindt het maar als te leuk nu weet ik dat er eigenlijk 3 maanden tussen moeten zitten alleen ik heb nu in 2 maanden tijd 3 leuke festivallen is het heel erg om een keer de regels een beetje te buigen en dus 3 keer te gebruiken in 2 maanden of is het echt ten strengste af te raden?