#1
dosering staat op wiki, kijk ook even wat je stiefma slikt als dosis evt. Enne, vlak voor het slapen gaan is misschien niet helemaal het makkelijkst om wakker te blijven? Als ik jou was ou ik het eerder op de avond checken.

Is er iemand hier die genoeg heeft om
aan mij te verkopen. Mijn e-mail is
ik zoek vnl zware pijnstillers en zware nachtmedicatie. Dit ivm auto ongeval en daardoor onthoudbare pijnen.
Mag dit op dit forum, anders noteer snel mijn e-mail
Mocht je war kunnen missen? Alvast bedankt!

Niks aan toe te voegenNEEEE! Forumregels gemist? Regel1 heb je overtreden. En het is je allereerste bericht hier dus je insteek is drugs kopen. Dat mag hier niet he, foei foei! Dit kost je een ban. Tot niet meer ziens!
Overleg dit met je arts!
Waarom is zolpidem geen zware nacht/slaap medicatie?Zopiclone en Zolpidem zijn al zeker geen " zware pijnstillers noch zware nachtmedicitaie " ook 😅...
- Omdat het geen benzodiazepine is.Waarom is zolpidem geen zware nacht/slaap medicatie?
Klopt. Toch is het net zo een rotzooi als veel benzo’s als je het regelmatig gebruikt. Verslaving komt vaak voor. Ook word de effectiviteit vaak overschat. Velen gebruiken het in te hoge doseringen en ook niet op de juiste manier.- Omdat het geen benzodiazepine is.
- Het een korte werkingsduur heeft
- Benoemd wordt als lichte inslaper door de HA en apotheker.
Klopt. Net als zoveel middelen.Klopt. Toch is het net zo een rotzooi als veel benzo’s als je het regelmatig gebruikt. Verslaving komt vaak voor.
Het werkt bij mij na x aantal jaar nog steeds zoals verwacht.Ook word de effectiviteit vaak overschat.
Dit vooral. Alles boven 10mg brengt enkel negatieve effecten mee. Amnesia is de meest voorkomende.Velen gebruiken het in te hoge doseringen en ook niet op de juiste manier.
Ik omschreef het als "licht" omdat het licht in de categorie slaapmedicatie is.Ik persoonlijk heb moeite met dit een “licht” middel te noemen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."