Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZolpidem

Zolpidem

29 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#1
dosering staat op wiki, kijk ook even wat je stiefma slikt als dosis evt. Enne, vlak voor het slapen gaan is misschien niet helemaal het makkelijkst om wakker te blijven? Als ik jou was ou ik het eerder op de avond checken.
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#2
Heb wat in het medicijn kastje zitten kijken en vond dit:

Zolpidem Tartraat 10mg
Oxazepam 10mg
Alprazolam 0,25mg
Diazepam 5mg
Ibuprofen 400mg
Codeeine Fosfaat 20mg

Allemaal pille van me stief ma, this dat ik haar toch niet moet.. Anders zou ik het mischien wel erg vinden.. :grin:

Nu ben ik alles in het lijstje eens op google en hier op het forum gaan zoeken, mijn oog viel op Zoldipem. Aantal vraagjes over deze pil.

1. Ik vond 3 halve stukjes pil ergens in het medicijn bakje, die kunnen er goed al even liggen.. De expire date is 02-2009. das nog bijna 2,5 jaar. Kan het kwaad om deze 3 halve stukjes die mischien al even liggen te nemen? Zou ik er ziek van kunnen worden?

2. Ik las dat dit goedje te slikken en te snuiven is. Bij oraal gebruik zouden de effecten na 15min opkomen. Bij snuiven binnen een minuut. Zijn er grote verschillen in het effect, snuiven of slikken?

3. Wat is de beste dosering? En is er een andere dosering voor snuiven of slikken? Bij elkaar heb ik nu 15mg liggen. De pilletjes in de verpakking laat ik liever zitten. De pilletjes zijn nog netjes wit by the way.


Als ik meer weet ga ik ze vanavond al nemen voor ik ga slapen en dan probeer ik wakker te blijven. Ik hoop dat ik nog wat kan herinneren morgen.
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hmm, is het zwaar merkbaar? Zijn je pupillen extreem groot/klein?

Als ik een jointje op heb kan ik nog makkelijk doen alsof er niets aan de hand is. En met een lichte paddo trip ook nog wel. Hoe zwaar is het spul? Is het makkelijk te verbergen of absoluut niet?
d
demianLid
01-01-2024, 00:00
#4
ik vond het heel moeilijk om te verbergen. Je wordt er wazig van en in jezelf gekeerd, en tijdens conversaties met vrienden viel ze telkens wel iets op.
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik heb net 5 min geleden een halve door me neus naar binnen gedaan.

Voel iets.. weet nog niet direct wat..
q
quotethemadravenLid
01-01-2024, 00:00
#6
en toen??? crap heeft die gozer al en lijst van hier tot ginder stel ik nog vast dat die bij mijn tandpasta steken.
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#7
Echt geen zak van gemerkt als dat ik lekker in slaap viel na een uur wachten op de trippy effecten..

De volgende keer probeer ik 2 hele pilletjes door ieder neusgat 1. Me stief ma is er echt verslaafd aan :grin: er liggen hier nog 2 volle doosjes van 30 pillen liggen.
q
quotethemadravenLid
01-01-2024, 00:00
#8
Bluffer, met je 2 volle dozen :grin:
k'heb er ook nog ergens 1000 liggen maar waar, :smoke:
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#9
Bluf....?

foto's....?
q
quotethemadravenLid
01-01-2024, 00:00
#10
Nog niet bijna, als ik al zo stom ben geweest in het verleden, gedaan vanaf nu.
Je geloofd het of niet. In jouw geval zou ik zeggen liever niet.
Ieder doosje is voorzien van zo een mooie traceer nr vanuit het depot zelf.
Ze achterhalen zo van bij welke apo het komt.
En zoveel doosjes ja dan heb je rap een soort van mederiaan .
Tenzij je het zonder nr krijgt, of het maar afhaalt over gans je land.
No pics anymore, ik heb bewezen dat ik stom en gek ben in het verleden, kluif daar wat aan.
Weghalen die handel.
r
rich28Lid
01-01-2024, 00:00
#11
zou het lekker oraal inemnem, waarom slikken en wat meer als en n dan nam, dood gaje er toch niet aan...Sowieso is he het zwakkere broertje van zoplicon, nou daar kun e er echt veel vajn innemen alsje het een paar keergedaan hebt,maar begin gewoon easy en neem 2 keer je stiefma der dosering, merk je na een uur nog weinig neem je er wee 2 bij..De halfwaartijd is zo kort(2.5uur) , zodat jewel snel moet handelen anders is de heldt alweer uit je bloed
q
quotethemadravenLid
01-01-2024, 00:00
#12
Voila dat klopt helemaal, zolpidem en zopiclone zijn eigenlijk op de markt gekomen omdat er vraag was van de verslaafdenzorg. T'is eigenlijk nog vrij nieuw 10 jaar of zo.
Als je dan toch verkeerd bezig zijt neem dan een echte slaappil om op te spacen. Met een paar tassen koffie hou je jezelf wakker en de halfwaardetijd ligt een stuk hoger. Nitazepam = 8 uur.
B
BruinsjojaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Is er iemand hier die genoeg heeft om
aan mij te verkopen. Mijn e-mail is [Modknip]emailadres verwijderd[/modknip]

ik zoek vnl zware pijnstillers en zware nachtmedicatie. Dit ivm auto ongeval en daardoor onthoudbare pijnen.
Mag dit op dit forum, anders noteer snel mijn e-mail
Mocht je war kunnen missen? Alvast bedankt!
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Bruinsjoja zei:
Is er iemand hier die genoeg heeft om
aan mij te verkopen. Mijn e-mail is

ik zoek vnl zware pijnstillers en zware nachtmedicatie. Dit ivm auto ongeval en daardoor onthoudbare pijnen.
Mag dit op dit forum, anders noteer snel mijn e-mail
Mocht je war kunnen missen? Alvast bedankt!
Klik om te vergroten...

NEEEE! Forumregels gemist? Regel1 heb je overtreden. En het is je allereerste bericht hier dus je insteek is drugs kopen. Dat mag hier niet he, foei foei! Dit kost je een ban. Tot niet meer ziens! :wave:
Overleg dit met je arts!
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#15
De Dunne zei:
NEEEE! Forumregels gemist? Regel1 heb je overtreden. En het is je allereerste bericht hier dus je insteek is drugs kopen. Dat mag hier niet he, foei foei! Dit kost je een ban. Tot niet meer ziens! :wave:
Overleg dit met je arts!
Klik om te vergroten...
Niks aan toe te voegen :)
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#16
Zopiclone en Zolpidem zijn al zeker geen " zware pijnstillers noch zware nachtmedicitaie " ook 😅...
J
JanedoeLid
01-01-2024, 00:00
#17
CuriousExplorer zei:
Zopiclone en Zolpidem zijn al zeker geen " zware pijnstillers noch zware nachtmedicitaie " ook 😅...
Klik om te vergroten...
Waarom is zolpidem geen zware nacht/slaap medicatie?
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Janedoe zei:
Waarom is zolpidem geen zware nacht/slaap medicatie?
Klik om te vergroten...
- Omdat het geen benzodiazepine is.
- Het een korte werkingsduur heeft
- Benoemd wordt als lichte inslaper door de HA en apotheker.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#19
CuriousExplorer zei:
- Omdat het geen benzodiazepine is.
- Het een korte werkingsduur heeft
- Benoemd wordt als lichte inslaper door de HA en apotheker.
Klik om te vergroten...
Klopt. Toch is het net zo een rotzooi als veel benzo’s als je het regelmatig gebruikt. Verslaving komt vaak voor. Ook word de effectiviteit vaak overschat. Velen gebruiken het in te hoge doseringen en ook niet op de juiste manier.
Ik persoonlijk heb moeite met dit een “licht” middel te noemen. Het is en blijft slaapmedicatie.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#20
De Dunne zei:
Klopt. Toch is het net zo een rotzooi als veel benzo’s als je het regelmatig gebruikt. Verslaving komt vaak voor.
Klik om te vergroten...
Klopt. Net als zoveel middelen.
De Dunne zei:
Ook word de effectiviteit vaak overschat.
Klik om te vergroten...
Het werkt bij mij na x aantal jaar nog steeds zoals verwacht.
De Dunne zei:
Velen gebruiken het in te hoge doseringen en ook niet op de juiste manier.
Klik om te vergroten...
Dit vooral. Alles boven 10mg brengt enkel negatieve effecten mee. Amnesia is de meest voorkomende.
De Dunne zei:
Ik persoonlijk heb moeite met dit een “licht” middel te noemen.
Klik om te vergroten...
Ik omschreef het als "licht" omdat het licht in de categorie slaapmedicatie is.
Dit heb ik dus met weed als softdrugs te benoemen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."