Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsZolpidem

Zolpidem

29 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#1
CuriousExplorer zei:
- Omdat het geen benzodiazepine is.
- Het een korte werkingsduur heeft
- Benoemd wordt als lichte inslaper door de HA en apotheker.
Klik om te vergroten...
Maar je gaat er wel tyfus hard van hallucineren.. Zelfs op 10mg al. Vind het een van de heftigere drugs, misschien niet voor slaap, maar een soort benzo + benadryl.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#2
Stonologie zei:
Maar je gaat er wel tyfus hard van hallucineren.. Zelfs op 10mg al. Vind het een van de heftigere drugs, misschien niet voor slaap, maar een soort benzo + benadryl.
Klik om te vergroten...
Heb ik nog gehoord.
Hallucineren doe ik zelf niet op Zolpidem, zelfs niet op 20mg.
Wel lig ik blijkbaar hele boeken te vertellen in mijn slaap waar ik 's morgens niets meer van weet 😂😂
A
AnderemaanLid
01-01-2024, 00:00
#3
CuriousExplorer zei:
Heb ik nog gehoord.
Hallucineren doe ik zelf niet op Zolpidem, zelfs niet op 20mg.
Wel lig ik blijkbaar hele boeken te vertellen in mijn slaap waar ik 's morgens niets meer van weet 😂😂
Klik om te vergroten...
Echt niet? Huh..

Je krijgt er een soort delerium van, niet echt psychedelisch in de klassieke zin. Je kan echt kabouters zien lopen en vergeten dat je het hebt genomen om te slapen. Echt hele gekke hallucinaties, ook nooit op een ander middel ervaren. Had je al tolerantie alvorens je aan 20mg begon? Als in eerst 10mg?
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#4
dosering staat op wiki, kijk ook even wat je stiefma slikt als dosis evt. Enne, vlak voor het slapen gaan is misschien niet helemaal het makkelijkst om wakker te blijven? Als ik jou was ou ik het eerder op de avond checken.
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#5
Heb wat in het medicijn kastje zitten kijken en vond dit:

Zolpidem Tartraat 10mg
Oxazepam 10mg
Alprazolam 0,25mg
Diazepam 5mg
Ibuprofen 400mg
Codeeine Fosfaat 20mg

Allemaal pille van me stief ma, this dat ik haar toch niet moet.. Anders zou ik het mischien wel erg vinden.. :grin:

Nu ben ik alles in het lijstje eens op google en hier op het forum gaan zoeken, mijn oog viel op Zoldipem. Aantal vraagjes over deze pil.

1. Ik vond 3 halve stukjes pil ergens in het medicijn bakje, die kunnen er goed al even liggen.. De expire date is 02-2009. das nog bijna 2,5 jaar. Kan het kwaad om deze 3 halve stukjes die mischien al even liggen te nemen? Zou ik er ziek van kunnen worden?

2. Ik las dat dit goedje te slikken en te snuiven is. Bij oraal gebruik zouden de effecten na 15min opkomen. Bij snuiven binnen een minuut. Zijn er grote verschillen in het effect, snuiven of slikken?

3. Wat is de beste dosering? En is er een andere dosering voor snuiven of slikken? Bij elkaar heb ik nu 15mg liggen. De pilletjes in de verpakking laat ik liever zitten. De pilletjes zijn nog netjes wit by the way.


Als ik meer weet ga ik ze vanavond al nemen voor ik ga slapen en dan probeer ik wakker te blijven. Ik hoop dat ik nog wat kan herinneren morgen.
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hmm, is het zwaar merkbaar? Zijn je pupillen extreem groot/klein?

Als ik een jointje op heb kan ik nog makkelijk doen alsof er niets aan de hand is. En met een lichte paddo trip ook nog wel. Hoe zwaar is het spul? Is het makkelijk te verbergen of absoluut niet?
d
demianLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik vond het heel moeilijk om te verbergen. Je wordt er wazig van en in jezelf gekeerd, en tijdens conversaties met vrienden viel ze telkens wel iets op.
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb net 5 min geleden een halve door me neus naar binnen gedaan.

Voel iets.. weet nog niet direct wat..
q
quotethemadravenLid
01-01-2024, 00:00
#9
en toen??? crap heeft die gozer al en lijst van hier tot ginder stel ik nog vast dat die bij mijn tandpasta steken.
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#10
Echt geen zak van gemerkt als dat ik lekker in slaap viel na een uur wachten op de trippy effecten..

De volgende keer probeer ik 2 hele pilletjes door ieder neusgat 1. Me stief ma is er echt verslaafd aan :grin: er liggen hier nog 2 volle doosjes van 30 pillen liggen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."