#1
Oke! Dan is dat het vast niet.
Oke! Dan is dat het vast niet.
Hi,
Ik merk dat als ik xtc gebruik dat het bij mij na eerste keer nemen weer snel uitwerkt en ik merk dat de effecten minder actief zijn..
Ik gebruik dit nu 2jaar en heb er minimaal 2/3maanden tussen of wel is meer
Ik begon eerst altijd met 30/40 en dan bij nemen ook 40 maar de laatste keren begon ik met mijn lichaamsgewicht dus 80 en dan 30/40 bij nemen
Ik laat het altijd testen dus weet wat er in zit en hoeveel. Ook merk ik vaak 2uur van te voren op een festival dat ik echt gesloopt ben ik voel me zegmaar alsof ik een (drank) kater heb en zo voel ik me dan ook tot de volgende dag nog
Ik heb geenidee waarom dit bij mij zo is, zijn er misschien meerdere die dit ervaren? Of misschien tips hebben? Misschien wat minder nemen als begin?
Als je je lichaamsgewicht in mg als dosering neemt, en daarna de helft als herdosering zit je er naar mijn mening perfect in. Dat gesloopt en katerig voelen hoort er natuurlijk wel een beetje bij. Zonder dal geen piek.Hi,
Ik merk dat als ik xtc gebruik dat het bij mij na eerste keer nemen weer snel uitwerkt en ik merk dat de effecten minder actief zijn..
Ik gebruik dit nu 2jaar en heb er minimaal 2/3maanden tussen of wel is meer
Ik begon eerst altijd met 30/40 en dan bij nemen ook 40 maar de laatste keren begon ik met mijn lichaamsgewicht dus 80 en dan 30/40 bij nemen
Ik laat het altijd testen dus weet wat er in zit en hoeveel. Ook merk ik vaak 2uur van te voren op een festival dat ik echt gesloopt ben ik voel me zegmaar alsof ik een (drank) kater heb en zo voel ik me dan ook tot de volgende dag nog
Ik heb geenidee waarom dit bij mij zo is, zijn er misschien meerdere die dit ervaren? Of misschien tips hebben? Misschien wat minder nemen als begin?
140mg als je uit gaat van 1,5mg per kg lichaamsgewicht. Zou dan eerst 80 nemen en daarna 40mg.Wat zou voor mij de ideale dosering zijn
Als een festival tot 11uur savonds duurt? Denken jullie?
Ik weeg 80kilo
Ik zou ook is gaan kijken naar de tijd wanneer je het neemt. Aangezien xtc tussen de 4-6 uur kan duren en je waarschijnlijk tot het einde van het festival goed wilt gaan zou ik pas om 16:00 / 17:00 gaan beginnen met gebruiken. Daarvoor kan je nuchter van het festival genieten of een paar biertjes drinken. Doe dit wel met mate, alcohol + xtc kan gevaarlijk zijn.Wat zou voor mij de ideale dosering zijn
Als een festival tot 11uur savonds duurt? Denken jullie?
Ik weeg 80kilo
Ik begin vaak altijd pas rond 5 of 6uur dus dat is het gekke.. En de eerste keer nemen werkt bijna na een uur ofzo alweer uit dus ik begrijp niet zo goed hoe dat kanIk zou ook is gaan kijken naar de tijd wanneer je het neemt. Aangezien xtc tussen de 4-6 uur kan duren en je waarschijnlijk tot het einde van het festival goed wilt gaan zou ik pas om 16:00 / 17:00 gaan beginnen met gebruiken. Daarvoor kan je nuchter van het festival genieten of een paar biertjes drinken. Doe dit wel met mate, alcohol + xtc kan gevaarlijk zijn.
Nee!Gebruik je medicatie?
Nee, ik heb zelf echt geen idee wat het kan zijnOke! Dan is dat het vast niet.
Ja lastig je weet natuurlijk nooit wat de oorzaak is! Zelf wil ik ook niks combineren..Kunnen inderdaad een heleboel oorzaken zijn en dus niet echt te achterhalen voor ons.
Langere pauzes nemen is iets wat vrijwel altijd goed werkt. Zo laat mogelijk op de dag nemen ook, maar snap ook goed dat je niet pas om 19:00 uur of 20:00 uur wilt beginnen.
Mijn vriendin had ook dit zelfde “probleem”. Uiteindelijk was een oplossing dat zij een heel klein puntje keta nam als het wat begon uit te werken en dit verlengde het plezier van MDMA aanzienlijk. Wel ga je dan drugs combineren en is dit iets wat eigenlijk nooit aan te raden is. Ook is het dan heel belangrijk dat je weet wat de ketamine kan doen.
Uiteindelijk heeft zij ruim anderhalf jaar eens niets gebruikt en gebruikt ze nu 1 of max 2x per jaar MDMA en dat werkt nu eigenlijk altijd goed en lang, voor zo ver MDMA lang werkt natuurlijk.
Ik ben zelf al eventjes overgestapt op 6-APB. De langere werkingsduur is voor mij (en vele anderen hier) het grootste pluspunt van dat spul. Misschien is dat eens een poging waard voor jou, aangezien het echt wel aanzienlijk langer effect geeft. Toch zou ik persoonlijk aanraden de frequentie van het gebruik van MDMA of 6-APB zo laag mogelijk te houden en het leukste feest ervoor uit te kiezen om gebruiken. Hoe minder vaak en veel, hoe langer je er lol van gaat houden.
Ja ik eet meestal drie uur van te voren nog wat..Misschien dat wat je ervoor eet? Ik eet meestal niet zo veel, een lichte maaltijd en dan ga ik lekkerder op dan dat ik een vette hap of zware maaltijd eet.
Het kan aan alles liggen hè? Heel de setting, of je al moe bent van de werkweek ervoor bijvoorbeeld. De ene keer ga ik ook prima en een andere keer valt het tegen en ben ik er zo uit. Bijpakken heeft dan geen zin. De euforie wordt sowieso minder hoe vaker je gebruikt. Zoals de eerste keer wordt het nooit weer..
Ja lastig je weet natuurlijk nooit wat de oorzaak is! Zelf wil ik ook niks combineren..
Is er al meer bekend over 6apb?
Hoe zwaar ben je?Ik wil dit weekend eigenlijk op het festival later beginnen..
Nu zat ik te denken om eventueel te beginnen met 100 en dan 40 bijnemen en het daar bij te laten
Denken jullie dat die 100 dan hard in slaat of toch beter met minder beginnen?
Wat zijn Julie ervaringen?
140 pillen is wel veel 😜Nu zat ik te denken om eventueel te beginnen met 100 en dan 40 bijnemen en het daar bij te laten
80mg / 120mg is dan ideaal als je de 1 / 1,5 mg per kg lichaamsgewicht aanhoudt. Is netjes wat je voorstelt.80kilo
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."