Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hi allemaal, Door paar keer xtc gedaan te hebben ben ik er achter gekomen dat ik max 160/180 mg kan nemen over de gehele avond zonder daarna echt mega ziek te worden. Ik begon daardoor ook erg laat op een festival met nemen en wil eigenlijk toch w graag wat eerder beginnen. Ik weeg 77 kilo en wil voor mijn volgende festival anders aanpakken. Ik heb pillen van 80mg ( alles getest) Ik wil dan beginnen met 80 om vervolgens met 30/40 bijnemen en daarna wil ik proberen om met 20mg bij te nemen. Denken jullie dat die 20mg wat zou doen? Of is dat echt een no go en kan je juist beter meer nemen? ( ik merk ook dat het bij mij snel uitwerkt en daarom eerder moet nemen dan 1,5uur /2uur.. En om te voorkomen dat ik te veel neem wil ik proberen met 20mg.. Maar of dat nut heeft? #nieuwschierig #benieuwdnaarervaringen/meningen"
"Dirkjan zei: Dit snap ik dus niet. Ik geloof je hoor, ik geloof dat de pillen 80 mg MDMA bevatten, maar het is vreemd. Stel jezelf even de volgende situatie voor. Je bent het hoofd van een criminele drugs orginisatie, in dit geval een organisatie die dealt in MDMA. Je doel is geld verdienen, zo snel mogelijk, zo efficient mogelijk en zo onzichtbaar mogelijk. Waarom zou je pillen van 80 mg maken? Aannemend dat de normale dosering boven de 80 mg ligt? Waarom niet 120 mg of 150 mg? Dan is 1 enkele pil genoeg voor een gemiddeld mens. Waarom zou je zulke zwakke pillen produceren? Je werkt jezelf tegen in capaciteit, opslag, kwaliteit (mensen gaan het merken) vervoer wordt minder winstgevend, want je moet twee keer zovaak rijden om hetzelfde percentage MDMA te vervoeren. Ik ben geen expert maar 80 mg pillen is gewoon een ontzettend dom idee. Ik zou nooit in die wereld verzeild willen raken maar mocht dat ooit gebeuren zou ik iedereen optrommelen en eens goed de handen uit de mouwen steken. Dit is gewoon een kut idee. Klik om te vergroten... Nou wij hebben al meerdere keren gehad dat de dealer zegt dat ze veel hoger mg bevatten maar omdat wij alles laten testen voor veiligheid en dat is toch echt 80mg ik heb maar 1 keer pillen gehad van 120 en voorderest alleen maar 80mg. Vinden wij ook kut hebben liever ook met meer mg maar als de testlocatie zegt 80 mg dan is dat zo🤣 kan er helaas ook niks anders van maken"
"Mevrouw Pløp zei: Ik heb pillen gehad van 57 mg 🤣 maar ik doe een gokje dat ze volgens de dealer hoger gedoseerd waren. Klik om te vergroten... Nou precies dat. Er word altijd hoger gezegt maar eindstand is dat echt niet meer zo. De pillen van nu zijn zoveel slechter. Wij hebben altijd maar 80mg en 1 keer 120 gehad. Wij balen ook van de uitslag maarja het is nou eenmaal zo 🤣"
"MarcieMarc zei: Bij mij merk ik dat ik na de 2e keer echt wel de euforie kwijt raak en meer vaag wordt. Strak staan, trillende ogen, klapperkaak, dat soort kenmerken. Dat vage is soms wel leuk maar de come-down/kater daarna is echt geen kattenpis. Nee, ik doseer liever in 1x goed (lichaamsgewicht in mg) en daarna (1,5 tot 2 uur later) de helft erbij en accepteer dat het dan ook klaar is. Begin zelf ook altijd wat later, dan heb ik er tot het ende plezier van. Klik om te vergroten... Ja precies... En hoelang houd dat dan aan bij jou? Gewoon 4uur? Of wat langer?"
"Thaanks allemaal! Ik vroeg me af, ik ben momenteel 7kilo afgevallen zal dat eigenlijk ook een verschil zijn met de effecten die je ervaart of totaal niet?"
"Wat zou voor mij de ideale dosering zijn Als een festival tot 11uur savonds duurt? Denken jullie? Ik weeg 80kilo"
"Hi, Ik merk dat als ik xtc gebruik dat het bij mij na eerste keer nemen weer snel uitwerkt en ik merk dat de effecten minder actief zijn.. Ik gebruik dit nu 2jaar en heb er minimaal 2/3maanden tussen of wel is meer Ik begon eerst altijd met 30/40 en dan bij nemen ook 40 maar de laatste keren begon ik met mijn lichaamsgewicht dus 80 en dan 30/40 bij nemen Ik laat het altijd testen dus weet wat er in zit en hoeveel. Ook merk ik vaak 2uur van te voren op een festival dat ik echt gesloopt ben ik voel me zegmaar alsof ik een (drank) kater heb en zo voel ik me dan ook tot de volgende dag nog Ik heb geenidee waarom dit bij mij zo is, zijn er misschien meerdere die dit ervaren? Of misschien tips hebben? Misschien wat minder nemen als begin?"
"scoobybono zei: Ik zou ook is gaan kijken naar de tijd wanneer je het neemt. Aangezien xtc tussen de 4-6 uur kan duren en je waarschijnlijk tot het einde van het festival goed wilt gaan zou ik pas om 16:00 / 17:00 gaan beginnen met gebruiken. Daarvoor kan je nuchter van het festival genieten of een paar biertjes drinken. Doe dit wel met mate, alcohol + xtc kan gevaarlijk zijn. Klik om te vergroten... Ik begin vaak altijd pas rond 5 of 6uur dus dat is het gekke.. En de eerste keer nemen werkt bijna na een uur ofzo alweer uit dus ik begrijp niet zo goed hoe dat kan"
"ljuv zei: Gebruik je medicatie? Klik om te vergroten... Nee!"
"ljuv zei: Oke! Dan is dat het vast niet. Klik om te vergroten... Nee, ik heb zelf echt geen idee wat het kan zijn"