Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsXtc

Xtc

22 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#1
Als je langer effect wil kan ik 6-apb adviseren.
D
Dick_van_LeeuwenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Festivalss. zei:
Hi,
Ik merk dat als ik xtc gebruik dat het bij mij na eerste keer nemen weer snel uitwerkt en ik merk dat de effecten minder actief zijn..

Ik gebruik dit nu 2jaar en heb er minimaal 2/3maanden tussen of wel is meer
Ik begon eerst altijd met 30/40 en dan bij nemen ook 40 maar de laatste keren begon ik met mijn lichaamsgewicht dus 80 en dan 30/40 bij nemen
Ik laat het altijd testen dus weet wat er in zit en hoeveel. Ook merk ik vaak 2uur van te voren op een festival dat ik echt gesloopt ben ik voel me zegmaar alsof ik een (drank) kater heb en zo voel ik me dan ook tot de volgende dag nog

Ik heb geenidee waarom dit bij mij zo is, zijn er misschien meerdere die dit ervaren? Of misschien tips hebben? Misschien wat minder nemen als begin?
Klik om te vergroten...
Als je je lichaamsgewicht in mg als dosering neemt, en daarna de helft als herdosering zit je er naar mijn mening perfect in. Dat gesloopt en katerig voelen hoort er natuurlijk wel een beetje bij. Zonder dal geen piek.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#3
Festivalss. zei:
Wat zou voor mij de ideale dosering zijn
Als een festival tot 11uur savonds duurt? Denken jullie?
Ik weeg 80kilo
Klik om te vergroten...
140mg als je uit gaat van 1,5mg per kg lichaamsgewicht. Zou dan eerst 80 nemen en daarna 40mg.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."