Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLaatste keer xtc

Laatste keer xtc

38 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
K
KwakLid
01-01-2024, 00:00
#1
StraffeNeel zei:
Misschien een wat langere periode ertussen en/of wat kleinere portie. Of wat anders. Truffels zijn ook fantastisch en helemaal niet zo heftig op je gezondheid. Veel succes!
Klik om te vergroten...
Tussen mijn laatste xtc gebruik zit drie kwartjaar tussen. Mijn enig misbruik was dat ik vroeger xtc tijdens festivalszomertijden vaker gebruikten.
Ik denk dat mijn stofwisseling anders werkt dan bij andere mensen. Ik weeg rond de 55-57 kg/ 176 cm.

Truffels op een lagere dosis zijn ook fijn. Op technofeestjes wil ik kunnen dansen en dat gaat op truffels niet op de manier hoe ik dat wil.
K
KwakLid
01-01-2024, 00:00
#2
Aaaahh... nou. Afgelopen weekeind was het dan zover. Op mijn lievelingsfestival zou ik dan eindelijk mijn drugs gaan uittesten.

Op de tweede dag nam ik een 2-cb in pil vorm. Resultaat: het deed nauwelijks wat. Nul visuele aspecten. Muziek deed niets met mij.

Op de derde dag 1p-lsd (100 ulg); idem dito. Ik probeerde er zo min mogelijk aan te denken. Het deed nauwelijks iets met mij. Na 3 uur voelde ik een beetje iets opkomen, maar het was het allemaal net niet. Ik ben naar mijn tent gelopen daar een halfje xtc (100 mg) gepakt . Ik kreeg toen meer last van mijn kaken dan dat ik lekker kon dansen.

Op de laatste dag wilde ik 6Apb uittesten. Ik merk dat ik van xtc een vervelende strakke bek kreeg en dus minder lief uit mijn ogen keek. Dus liet ik mijn 6 apb varen.
Van iemand anders kreeg ik een lsd zegel in letterlijk handen gedrukt. Die vertelde dat dit wel eens een sterke kon zijn. Als deze bv 200 ulg zou zijn geweest dan zat ik met de vorige dag goed.
Maar ook deze zegel.... voelde ik nauwelijks wat.... Tegen het eind van het feest.. en ik had nog twee/drie uurtjes heb ik binnen een uur zes bieren gedronken.
En toen werd ik wel vrolijk... de muziek en performances waren dan ook super vet. Het zevende bier maakte mij enorm moe en had ik minder zin om te dansen.
Ik vond het te gewaagd om een tweede zegel achteraan te plakken.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kwak zei:
Aaaahh... nou. Afgelopen weekeind was het dan zover. Op mijn lievelingsfestival zou ik dan eindelijk mijn drugs gaan uittesten.

Op de tweede dag nam ik een 2-cb in pil vorm. Resultaat: het deed nauwelijks wat. Nul visuele aspecten. Muziek deed niets met mij.

Op de derde dag 1p-lsd (100 ulg); idem dito. Ik probeerde er zo min mogelijk aan te denken. Het deed nauwelijks iets met mij. Na 3 uur voelde ik een beetje iets opkomen, maar het was het allemaal net niet. Ik ben naar mijn tent gelopen daar een halfje xtc (100 mg) gepakt . Ik kreeg toen meer last van mijn kaken dan dat ik lekker kon dansen.

Op de laatste dag wilde ik 6Apb uittesten. Ik merk dat ik van xtc een vervelende strakke bek kreeg en dus minder lief uit mijn ogen keek. Dus liet ik mijn 6 apb varen.
Van iemand anders kreeg ik een lsd zegel in letterlijk handen gedrukt. Die vertelde dat dit wel eens een sterke kon zijn. Als deze bv 200 ulg zou zijn geweest dan zat ik met de vorige dag goed.
Maar ook deze zegel.... voelde ik nauwelijks wat.... Tegen het eind van het feest.. en ik had nog twee/drie uurtjes heb ik binnen een uur zes bieren gedronken.
En toen werd ik wel vrolijk... de muziek en performances waren dan ook super vet. Het zevende bier maakte mij enorm moe en had ik minder zin om te dansen.
Ik vond het te gewaagd om een tweede zegel achteraan te plakken.
Klik om te vergroten...
Da's vervelend...

Maar ook al werkt het niet (goed), je bouwt nog steeds tolerantie op hè. Dus je kunt over de 2e keer niet echt zeggen wat het precies had kunnen doen als je geen tolerantie had.

Naast de tolerantie van de LSD onderling is er geloof ik ook kruistolerantie tussen 2C-B en LSD. Dus dat kan ook nog mee hebben gespeeld. Het ligt allemaal erg dicht op elkaar.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#4
DMT wil ik nooit proberen, maar LSD maakt me toch al lang stiekem heel nieuwsgierig.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#5
Lemmy zei:
DMT wil ik nooit proberen, maar LSD maakt me toch al lang stiekem heel nieuwsgierig.
Klik om te vergroten...
Waarom wil je nooit DMT proberen?

Ik blijf zelf huiverig om het te doen, maar het is echt heel bijzonder.
L
LemmyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mindless zei:
Waarom wil je nooit DMT proberen?

Ik blijf zelf huiverig om het te doen, maar het is echt heel bijzonder.
Klik om te vergroten...

Dat is het 'm net. Bang om letterlijk volledig overgegeven te zijn aan die andere dimensies.

Zijnoot: ik wist tot voor een tijd terug niet dat de album cover van Tool's 10,000 days een DMT trip voorstelt, zij het dan ontdaan van de kleuren. Of het kan ook een Ayahusca trip zijn zeggen ze zelf, net zoals op het album Lateralus.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lemmy zei:
Dat is het 'm net. Bang om letterlijk volledig overgegeven te zijn aan die andere dimensies.
Klik om te vergroten...
Snap ik. Voor mij is de angst er ook altijd geweest. Het was alleen dat de fascinatie overwon. Maar ik ben nog steeds huiverig ondanks enkel goeie ervaringen.

Lemmy zei:
Zijnoot: ik wist tot voor een tijd terug niet dat de album cover van Tool's 10,000 days een DMT trip voorstelt, zij het dan ontdaan van de kleuren. Of het kan ook een Ayahusca trip zijn zeggen ze zelf, net zoals op het album Lateralus.
Klik om te vergroten...
Lateralus ook. Artwork van Alex Grey!
K
KwakLid
01-01-2024, 00:00
#8
:)
D
Dick_van_LeeuwenLid
01-01-2024, 00:00
#9
Gaat het voor de rest wel goed? Set en setting? Geopereerde rug, niet mooie omstandigheden op het feest etc. In mijn ervaring komt het effect van mdma er niet lekker uit als deze dingen niet goed zijn en krijg je wat jij beschrijft. Wel de negatieve effecten, maar niet de positieve.
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Kwak zei:
Afgelopen weekeind op een buiten festival na tien maanden geen xtc te hebben gebruikt toch weer een xtc genomen.
In al de afgelopen jaren lijkt de xtc weinig vat op mij te krijgen. De niet gewenste effecten zoals de korte duur of het net niet willen inkicken,

Alle magie van vroeger, het heerlijk in mezelf binnen gekeerd dansen tot zin hebben in knuffelen/seks dat heb ik niet meer.

De pil die ik nam was niet getest en werd rond de 220 mg verkocht. Ik begon met een halfje (1800 uur) en merkte na een uur wel wat veranderen maar niet de kick die ik van vroeger herkende. Het feest duurde tot 23:30. Tegen 2000-2100 uur nam ik met wikken en wegen de andere helft. In de hoop nog lekker te kunnen dansen ondanks dat de tijd schaars was.
De sfeer van het festival was fijn, leuke vriendengroep met een prima zonnetje. Ik kwam er niet in en had meer last van mijn kaken die maalden dan de euforie.

Ik kan van alles op los kunnen reflecteren. Te laat gegeten, net geopereerd, een vriend die niet aan drugs deed en wilde praten, de muziek die zacht stond en niet heel tof was.
Ik denk dat het voor mij einde chemische/natuurlijke middelen tijdperk is. :(

In de afgelopen jaren ervoer ik deze problemen ook met andere drugssoorten; lsd, paddo, truffel, Peyote en 2 cb.

Thuis aangekomen rond half 1 heb ik heel wat wietolie bijgevoegd. Dat werd een beetje te intens. Ik moest enorm naar de wc maar kon niet meer lopen. Dus zittend kruipend met mijn geopereerde rug naar de richting van de wc gekropen. Voor de deur ademde ik zo intens zwaar en hard dat ik even in paniek schoot.
Uiteindelijk de rust in mezelf gekeerd en kon ik alsnog niet plassen. :)
Klik om te vergroten...
Ik ervaar dit ook. Maar bij mij komt het denk ik door het misbruik in het verleden. Bij de een komt dat eerder dan bij de ander vermoed ik. Helaas pindakaas
D
Dr. Paddo!Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Kwak zei:
@Dick_van_Leeuwen @Dr. Paddo!
Ik voelde mij juist goed. Ik maakte mij ook totaal geen zorgen dat een wond bloedde.
En sinds 2 jaar slik ik medicijnen. Alleen dit probleem heb ik al langer dan twee jaar.
Op de dag zelf heb ik de medicijnen niet ingenomen.

@FredKroket
Zover ik het weet heb ik het met alle drugs.
Klik om te vergroten...
Welke medicatie slik je?
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#12
Na een pauze van ruim 10 jaar gebruik ik het af en toe weer. De magie was kwijt toen teveel feesten met mdma waren er toen.

Nu gebruik ik het 1x per kwartaal. Of minder vaak maar de magie is weer terug :hearteyes:
Laatste keer was begin april met lsd samen. Een geslaagde candyflip was dat. Nexusflip ook aangezien ik tijdens de piek ketamine erbij nam. Heerlijke trip was dat. Heb nu ook al tijd niet meer getript. Kreeg tolerantie met psychedelica elke 2 weken of 1x per maand LSD , DOC etc dat nu ik grotere pauzes houd het trippen weer super is met goed gezelschap helemaal!
S
StraffeNeelLid
01-01-2024, 00:00
#13
Kwak zei:
Afgelopen weekeind op een buiten festival na tien maanden geen xtc te hebben gebruikt toch weer een xtc genomen.
In al de afgelopen jaren lijkt de xtc weinig vat op mij te krijgen. De niet gewenste effecten zoals de korte duur of het net niet willen inkicken,

Alle magie van vroeger, het heerlijk in mezelf binnen gekeerd dansen tot zin hebben in knuffelen/seks dat heb ik niet meer.

De pil die ik nam was niet getest en werd rond de 220 mg verkocht. Ik begon met een halfje (1800 uur) en merkte na een uur wel wat veranderen maar niet de kick die ik van vroeger herkende. Het feest duurde tot 23:30. Tegen 2000-2100 uur nam ik met wikken en wegen de andere helft. In de hoop nog lekker te kunnen dansen ondanks dat de tijd schaars was.
De sfeer van het festival was fijn, leuke vriendengroep met een prima zonnetje. Ik kwam er niet in en had meer last van mijn kaken die maalden dan de euforie.

Ik kan van alles op los kunnen reflecteren. Te laat gegeten, net geopereerd, een vriend die niet aan drugs deed en wilde praten, de muziek die zacht stond en niet heel tof was.
Ik denk dat het voor mij einde chemische/natuurlijke middelen tijdperk is. :(

In de afgelopen jaren ervoer ik deze problemen ook met andere drugssoorten; lsd, paddo, truffel, Peyote en 2 cb.

Thuis aangekomen rond half 1 heb ik heel wat wietolie bijgevoegd. Dat werd een beetje te intens. Ik moest enorm naar de wc maar kon niet meer lopen. Dus zittend kruipend met mijn geopereerde rug naar de richting van de wc gekropen. Voor de deur ademde ik zo intens zwaar en hard dat ik even in paniek schoot.
Uiteindelijk de rust in mezelf gekeerd en kon ik alsnog niet plassen. :)
Klik om te vergroten...
Ik heb jaren geen warmte/ liefde/ euforie gehad met mdma. Waarschijnlijk vroeger te gek gedaan met overdreven ongezonde porties. Gelukkig lijkt het wat terug te komen. Waardoor dat komt weet ik niet, kan door lage dosering komen en/of wat nieuwe ervaringen met 5-mapb (zie m'n tripreport van een tijdje geleden: Onderwerp 'Eerste keer 5-mapb - succes!' https://drugsforum.nl/threads/eerste-keer-5-mapb-succes.74182/)

Misschien een wat langere periode ertussen en/of wat kleinere portie. Of wat anders. Truffels zijn ook fantastisch en helemaal niet zo heftig op je gezondheid. Veel succes!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#14
Druggers zei:
Het is voor mij 6 maanden geleden. Ik ga zondag weer XTC doen:hearteyes:
Klik om te vergroten...
Misa jealous!

En 6 maanden is mooi extra lang, komt 'ie vast mooi binnen.

Ik schat dat ik nog 1,5 maand moet wachten ongeveer, tot ik op 3 maanden zit en dan wordt het weer 6-APB :hearteyes:
k
kevin26Lid
01-01-2024, 00:00
#15
hey ,
Sorry dat ik hier ook zo laat op inpik zonder een reden,
maar Ik ken het gevoel ook met de mdma.
De xtc is zwakker geworden van zuiverheid, de laatste jaren, de meeste mdma pillen zijn nu zo een 60-120mg en dan nog slecht gemaakt met afvalstoffen. De versnijding is ook anders als vroeger. Er is ook veel wisselwerking merk ik op.
Ik zou de drugs laten testen in een lab en dan proberen meerdere pillen te testen om de spreiding te weten en dan nog geeft dat geen zekerheid genoeg. Ik denk dat de mdma ook heel anders gemaakt wordt als vroeger waarbij er geen "love euforie" nietmeer aanwezig is.
Het is inderdaad nietmeer zoals het was
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#16
FredKroket zei:
Xtc is zuiverder dan ooit. Hoe kom je hierbij?
Klik om te vergroten...
Was al bezig met een bericht, maar dit dus ja.
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#17
kevin26 zei:
hey ,
Sorry dat ik hier ook zo laat op inpik zonder een reden,
maar Ik ken het gevoel ook met de mdma.
De xtc is zwakker geworden van zuiverheid, de laatste jaren, de meeste mdma pillen zijn nu zo een 60-120mg en dan nog slecht gemaakt met afvalstoffen. De versnijding is ook anders als vroeger. Er is ook veel wisselwerking merk ik op.
Ik zou de drugs laten testen in een lab en dan proberen meerdere pillen te testen om de spreiding te weten en dan nog geeft dat geen zekerheid genoeg. Ik denk dat de mdma ook heel anders gemaakt wordt als vroeger waarbij er geen "love euforie" nietmeer aanwezig is.
Het is inderdaad nietmeer zoals het was
Klik om te vergroten...
Xtc is zuiverder dan ooit. Hoe kom je hierbij?
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#18
@kevin26 geen idee waar jij je x vandaan haal maar werkt diegen bij opnieuw en co 2dehands pillen al jaren oud
k
kevin26Lid
01-01-2024, 00:00
#19
FredKroket zei:
Xtc is zuiverder dan ooit. Hoe kom je hierbij?
Klik om te vergroten...
Ja sorry ik bedoel ook zuiverheid is beter dan ooit maar de doseringen zijn nietmeer optimaal. Er is spreiding en wisselwerking en ook hoe het gemaakt wordt. Maar zal ook aan set en setting liggen zoals al vermeld is geweest. Ik kan ook alleen maar zeggen hoe ik mij erbij voel.
M
MR_CHIPLid
01-01-2024, 00:00
#20
die van mij zijn vaak 180mg per pil tot soms wel 250mg

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."