#1
Nee hoor, dat geloofde ik ook zeker wel. En ik vind ook dat we niet alleen maar naar āde regeltjesā moeten kijken en weet ik wat meer. Maar dit is een open topic, waar iedereen mee kan lezen. En ik denk dat veel medeforummers wel echt onderschatten hoeveel andere bezoekers hier terecht komen⦠Dus daarin ben ik wel wat voorzichtiger met ādoe lekker wat je wilā. Veel mensen kennen de vuistregels niet eens bijvoorbeeld.Dus zoals je merkt ben ik echt niet zo ongenuanceerd (hoop ik š). Een les voor mij is misschien dat ik duidelijker moet communicerenā¦
Denk ook dat we hier nu niet meer volledig achter komen⦠en dat is ook okay! Maar inmiddels is er wel aanzienlijk meer onderzoek geweest naar mdma en de neurotoxiteit e.d. En tuurlijk, over een paar decennia weten we wéér veel meer en veranderen die vuistregels misschien ook weer. Maar tot die tijd is het denk ik wel verstandig om uit te gaan van wat we nu weten over hoe we het verstandigst hiermee omgaan.Dat is een moeilijke vraag, waar wetenschappers enorm mee worstelen.
En sorry, mijn reactie was uiteraard niet op de man af bedoelt. Ik overdrijf graagš Maar komt ook voort uit dat er vaker mensen op dit forum langvliegen die in hun verleden veel mdma misbruikt hebben die nu zeggen āzeik nie zo, ik heb toch ook niks.ā Dus ik hoopte vooral ermee te voorkomen dat dat het voornaamste narratief wordt in dit topic.