Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLean Codeine/Promethazine

Lean Codeine/Promethazine

75 antwoorden
43 weergaven
18-5-2026
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Liefhebbertje zei:
12 dagen na inname lijkt me hoofdpijn erdoor zeer vreemd
Verder weet ik niks zinnigs te zeggen
Je bent tegen advies van ervaren gebruikers in gegaan
Ja dan gebeuren er wel is rare dingen
En alleen als je eraan denkt?
Oplossing-: niet aandenken
Klik om te vergroten...

Ben gisteren bij de doktor geweest en die zei dat codeine een naar spul is en somige mensen er gevoelig voor kunnen zijn en dat ben ik dus
Ze had me een briefje meegegeven wat ik aan de apotheek moest geven naproxen accord 500mg tabletten moet er 2 perdag nemen de komede 5 dagen als ik over 5 dagen nog steeds hoofdpijn heb moet ik terug komen en moet / beter niet blowen en drinken tot het probleem opgelost is omdat dat de hoofdpijn juist erger maakt zij de doktor
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Laaste dag dat ik die pillen moet nemen maar hoofdpijn is is nog steeds niet over maar gisteren een vriend pushde me om wat te drinken en te blowen dus heb 2 hasj joints gerookt en 4 glaasjes vodka gemixed met 7up maar de hoofdpijn is er wel wat erger van geworden :flushed:
En gisteren rond dat ik na huis ging nog wat overgegeven :kots: :kots: wat normaal nooit gebeurt maar drink meestal niet zo veel van dingen als vodka enz
Maar heb dus nog steeds hoofdpijn en vandaag iets erger door die alcohol en hasj en dit is de laaste dag dat ik die pillen moet nemen slikken
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zeg je vriend maar dat ie een eikel is
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#4
SkittlesAndMe zei:
Zeg je vriend maar dat ie een eikel is
Klik om te vergroten...
Heb ik soort van gedaan heb gezegt dat ie een flikker is enz nu hebben we ruzie :) vindt ik beter ook want als ik iets heb waardoor ik niet kan roken wilt ie me meteen pushen maar anyway heb de pill 1 dag extra genomen laat ik zeggen woensdag was de laaste keer maar laat ik zeggen de hoofdpijn is wel minder geworden maar het is niet weg
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Vervelend man, maar als mensen je gaan pushen om iets te gebruiken is dat misschien wel beter. Als de hoofdpijn aanhoudt even langs de dokter gaan :)
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Je moet ook niet zeggen dat mensen een flikker zijn. Een eikel was beter geweest. :wink:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
SkittlesAndMe zei:
En wat heeft dat verder met dit topic te maken?
Klik om te vergroten...
Ja daar ben ik ook wel even nieuwsgierig naar...
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#8
ZERO- zei:
Je moet ook niet zeggen dat mensen een flikker zijn. Een eikel was beter geweest. :wink:
Klik om te vergroten...
Scherp!
:tongueout:

@Yolo2000 gaat het al beter inmiddels?
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Een eikel is een onderdeel van een flikker :P
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Tijdloos zei:
Scherp!
:tongueout:

@Yolo2000 gaat het al beter inmiddels?
Klik om te vergroten...
Ja gaat wel iets beter heb een nieuwe afspraak gemaakt met de doktor en ff een tijdje met andere vrienden omgaan die niks gebruiken want heb gezien dat het tog verleidelijk is of hoe je dat ook noemt om dat een joint mee te roken of paar trekjes te nemen als ik met hun ben dus heb het tog wel paar keer gedaan ( wel mijn fout want ik deed het ding in me mond maar je weet wat ik probeer te zeggen :wink: maar laat ik zeggen heb een afspraak met de doktor gemaakt en laat jullie verder weten hoe het gegaan is enz
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#11
SkittlesAndMe zei:
Vervelend man, maar als mensen je gaan pushen om iets te gebruiken is dat misschien wel beter. Als de hoofdpijn aanhoudt even langs de dokter gaan :)
Klik om te vergroten...
Ja is beter om even met andere vrienden om te gaan want ik zie het is best verleidelijk om tog mee te roken met de joint dus heb het tog wel paar keer gedaan maar heb een afspraak met de doktor gemaakt voor maandag laat je nog wel weten hoe het gegaan is :wink:
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ben dus gisteren naar de doktor geweest
Heb nieuwe pillen medicijnen gekregen die ik 2 weken moet nemen
En alcohol mag ik niet drinken maar de doktor zegt dat ik wel 2 x per week kan blowen maar liever niet meer
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#13
Yolo2000 zei:
Ben dus gisteren naar de doktor geweest
Heb nieuwe pillen medicijnen gekregen die ik 2 weken moet nemen
En alcohol mag ik niet drinken maar de doktor zegt dat ik wel 2 x per week kan blowen maar liever niet meer
Klik om te vergroten...

Goed om te horen dat je naar de dokter bent geweest en je goed behandelt ervoor! Fijn dat hij blow instructies erbij geeft :laughing:
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Tijdloos zei:
Goed om te horen dat je naar de dokter bent geweest en je goed behandelt ervoor! Fijn dat hij blow instructies erbij geeft :laughing:
Klik om te vergroten...
Ja maar dit is al de 2de keer dat ik naar de doktor ga hoop dat deze medicijnen wel gaan werken
S
SilbooLid
01-01-2024, 00:00
#15
hoi,

Prohmetazine krijg ik voorgeschreven door het GGZ om te kunnen slapen.

ik heb er goede ervaring mee
S
SkittlesAndMeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Silboo zei:
hoi,

Prohmetazine krijg ik voorgeschreven door het GGZ om te kunnen slapen.

ik heb er goede ervaring mee
Klik om te vergroten...

En wat heeft dat verder met dit topic te maken?
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Silboo zei:
hoi,

Prohmetazine krijg ik voorgeschreven door het GGZ om te kunnen slapen.

ik heb er goede ervaring mee
Klik om te vergroten...

Ja alleen Promethazine zonder codeine dus
En wat heefd dat met dit topic te maken?
Oh En iedereen reageert anders op drugs en opiaten verdovende medicijnen

Tijdloos zei:
Goed om te horen dat je naar de dokter bent geweest en je goed behandelt ervoor! Fijn dat hij blow instructies erbij geeft :laughing:
Klik om te vergroten...

Heb trouwens
amitriptyline hcl sandoz
Voorgeschreven van de doktor
Zijn eigelijk soort van antidepresiva maar de doktor zij dat je het ook kan gebruiken tegen de pijn dus moet dit elke dag 2 uur voordat ik ga slapen in nemen 2 weken lang en over 2 weken heb ik een nieuwe afspraak om te kijken hoe het gegaan is of me probleem over is minder geworden etc
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#18
Yolo2000 zei:
Zijn eigelijk soort van antidepresiva maar de doktor zij dat je het ook kan gebruiken tegen de pijn dus moet dit elke dag 2 uur voordat ik ga slapen in nemen 2 weken lang en over 2 weken heb ik een nieuwe afspraak om te kijken hoe het gegaan is of me probleem over is minder geworden etc
Klik om te vergroten...

Vind dit een zeer apparte keuze van jou huisarts , off-label gebruik van een (oude) AD die ook nog eens behoorlijk toxisch is gebruiken om pijn te minderen. Zou eerder nadat je paracetamol , iboprofen en die troep hebt gehad tramadol krijgt of diclofenac
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Tijdloos zei:
Vind dit een zeer apparte keuze van jou huisarts , off-label gebruik van een (oude) AD die ook nog eens behoorlijk toxisch is gebruiken om pijn te minderen. Zou eerder nadat je paracetamol , iboprofen hebt gehad tramadol krijgt of een recept voor diclofenac
Klik om te vergroten...

Wacht wat bedoel je snap je niet helemaal
Y
Yolo2000Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Tijdloos zei:
Het is een tricyclische antidepressiva , die zijn in vergelijking met de nieuwere antidepressiva minder veilig. Maar goed jou huisarts kent jou en kan je het beste advies geven of proberen. Ik zou voorstellen of het niet diclofenac kan zijn. Althans zo ging het bij mij.
Klik om te vergroten...
Oh had je hier ook last van??

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1234
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."