Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaar is mephedrone 2010 gebleven?

Waar is mephedrone 2010 gebleven?

56 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#1
Neo-Shulginist zei:
Ja het was getest en 4-MMC was de enige stof. Maar zuiverheid was wel een ding want het was een beetje grijsachtig poeder terwijl de 'oude' mephedrone die ik kende echt heel mooie lichtgele kristallen waren.
Maar die zuiverheid kan maar iets van 10-20% schelen ofzo en dat zou je dan met de dosering weer moeten kunnen rechttrekken; en dat was dus niet zo.
Klik om te vergroten...
En uw zweet stonk naar kattenpis. Dat is wat mij vooral bijgebleven is als groot verschil.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#2
Azraël zei:
Mdma werkt gewoon niet meer zoals vroeger.
Klik om te vergroten...

Dat ligt aan jou dan. MDMA is nog steeds MDMA hoor.
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#3
cutepool zei:
Ik heb vaker 4mmc gehad (sinds ban) en maar twee keer was het niet goed genoeg. Voor de rest altijd zoals het hoort.
Zulke verhalen dat het niet te vergelijken is vertellen meestal mensen die sinds toen heel veel van alles gebuikt hebben. Ook vergeten ze dat 10 jaar voor ons lichaam niet niks is.
Klik om te vergroten...
Nee het schijnt dat pre ban 4mmc van een chinees fabrikant kwam die impuur was en daardoor exteem euphorisch was.
Source: https://www.talkingdrugs.org/where-did-all-the-real-mephedrone-go
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#4
PsyTekz zei:
Sourcen mogen we hier sowieso niet. Dat terzijde mag je wel zeggen dat de old skool 4-mmc van de markt verdwenen is. 9 van de 10 als je het vind zal je een andere research chemical krijgen. Als je effectief 4-mmc krijgt is dat meestal een slap brouwsel.
Klik om te vergroten...
Ik vraag ook niet om een source he , ik vroeg me alleen af of er dus verschil in zit.
Pre ban kwam van 1 chinese fabrikant en die zijn of dood of zitten vast . Jammer dat die niet te verkrijgen is en nu weet je helemaal niet wat je krijgt . 3mmc hoef ik niet . Mdma is onzin gaylorderige drug die eens per jaar chill is misschien . Ik wil die cathone mephedrone stimulatie . Waar blijven die euphorische goedjes waar waar waar o waar ? Is er dan niks boeienders op de markt ? Eentje die me hele dopamine leeg zuigd tegelijkertijd al me serontonine en noradrenaline en elke fking receptor zwijnt .
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#5
Pleuny zei:
Nee het schijnt dat pre ban 4mmc van een chinees fabrikant kwam die impuur was en daardoor exteem euphorisch was.
Source: https://www.talkingdrugs.org/where-did-all-the-real-mephedrone-go
Klik om te vergroten...
Juist niet 🙄
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Zoals de titel zegt , ik had ooit 2 of 3 keer mephedrone in 2010 gedaan en dat was zo erg next level machtig dat ik me afvraag of die zelfde mephedrone er nog is. Kent iemand die oude mephedrone van toen nog ? Wat een goddelijke euphorie had die toch en wil dat nog steeds een keer doen . Het is alleen nergens te verkrijgen 4mmc . Fuck mdma mega boring in verhouding tot 4mmc (de echte )
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#7
Pleuny zei:
Zoals de titel zegt , ik had ooit 2 of 3 keer mephedrone in 2010 gedaan en dat was zo erg next level machtig dat ik me afvraag of die zelfde mephedrone er nog is. Kent iemand die oude mephedrone van toen nog ? Wat een goddelijke euphorie had die toch en wil dat nog steeds een keer doen . Het is alleen nergens te verkrijgen 4mmc . Fuck mdma mega boring in verhouding tot 4mmc (de echte )
Klik om te vergroten...

Sourcen mogen we hier sowieso niet. Dat terzijde mag je wel zeggen dat de old skool 4-mmc van de markt verdwenen is. 9 van de 10 als je het vind zal je een andere research chemical krijgen. Als je effectief 4-mmc krijgt is dat meestal een slap brouwsel.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#8
PsyTekz zei:
Dat terzijde mag je wel zeggen dat de old skool 4-mmc van de markt verdwenen is. Als je effectief 4-mmc krijgt is dat meestal een slap brouwsel.
Klik om te vergroten...
Maarre.. 4mmc is toch gewoon 4mmc? Of wat bedoel je precies? Dat het meestal niet voorkomt dat je daadwerkelijk 4mmc in handen krijgt? Want dat klopt idd wel. Het wordt gewoon minder aangeboden. Heb zelf een jaar geleden een paar gram via een bekende kunnen aanschaffen en uiteraard even een sample laten testen: mephedrone. Was wel de eerste in 3 jaar tijd die bij dat testcentrum een sample mephedrone binnenbracht, wisten ze me te vertellen.
H
Hebbenze?Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Snuffelaar zei:
Batches verschillen sowieso. Of het nou 4-mmc is of niet. Er zijn zat research chemicals met steengoede en poepslechte batches. Elk lab doet het wel op zijn manier en niet elke chemicus is even capabel of aandachtig. Freeway cola is ook cola.
Klik om te vergroten...
Dat klopt, toen 3mmc als sample vlak na de 4mmc ban meegegeven werd bij bestellingen was dit ook gewoon heel veel beter dan hetgeen van afgelopen paar jaar
Z
ZERO-Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik vind het echt jammer dat ik de 4mmc hype net had gemist
J
Jelle666Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik heb niet alles gelezen maar ik zit met een meer heikele kwestie... Waar is de speed van eind jaren '90 gebleven?? Eigenlijk kan ik dit veralgemenen naar menig ander lekkers. Wat is er aan de hand?
O
OtherShoreLid
01-01-2024, 00:00
#12
Jelle666 zei:
Waar is de speed van eind jaren '90 gebleven?
Klik om te vergroten...
Deze discussie is al vaker gevoerd op het forum, vrij recent nog hier en hier. Wellicht dat je daar een antwoord kan vinden op je vraag. Dit topic gaat echt over 4-mmc (hoewel je wel dezelfde argumenten terug ziet komen).
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#13
B00N zei:
Ik vond nog een klein zakkie van 15 jaar oud ofzo. Heeft temperatuursschommelingen ondergaan maar zat in luchtdicht potje. Is dit nog te nakken?

Bekijk bijlage 58309
Klik om te vergroten...

Is het nog poeder en klaar om te snuiven?
Dan gewoon opsnatsen die handel.
Goeie ouwe 4M.
P
PrutsertjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ja is poeder en schoon!!

Goed advies thanks!
G
GroteSmurfLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik denk dat het poeder kwalitatief niet veel veranderd zal zijn de afgelopen 15 jaar, ondanks de temperatuurschommelingen.

Maarrr, mocht het zakje nog niet op zijn, zou ik je ten zeerste aanraden om het even naar een testcentrum te brengen. De chemische structuur die op de achterkant van het zakje staat is de structuur van 4-me-MAPB en niet die van 4-MMC. Van dit stofje is echt zeer weinig tot niets bekend over de risico's op korte danwel lange termijn.

Dus als het inderdaad 4-me-MAPB is zou ik het weggooien, je bent namelijk echt je eigen proefkonijn als je dit stofje neemt!
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#16
GroteSmurf zei:
Ik denk dat het poeder kwalitatief niet veel veranderd zal zijn de afgelopen 15 jaar, ondanks de temperatuurschommelingen.

Maarrr, mocht het zakje nog niet op zijn, zou ik je ten zeerste aanraden om het even naar een testcentrum te brengen. De chemische structuur die op de achterkant van het zakje staat is de structuur van 4-me-MAPB en niet die van 4-MMC. Van dit stofje is echt zeer weinig tot niets bekend over de risico's op korte danwel lange termijn.

Dus als het inderdaad 4-me-MAPB is zou ik het weggooien, je bent namelijk echt je eigen proefkonijn als je dit stofje neemt!
Klik om te vergroten...
Screenshot_20240322_143105_Chrome.jpg

Edit. Vergeet wat ik zeg. Zie het verschil nu ook.

Dit is toch gewoon 4-mmc wat op zijn zakje staat...
A
AzraëlLid
01-01-2024, 00:00
#17
PsyTekz zei:
Is het nog poeder en klaar om te snuiven?
Dan gewoon opsnatsen die handel.
Goeie ouwe 4M.
Klik om te vergroten...
is waarschijnlijk al lang binnen :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."