#1
GokjeNou, er is best veel in mijn neus gebleven
GokjeNou, er is best veel in mijn neus gebleven
Moet je even op Reddit gaan zoeken. Nee, werd verboden in China.Was een keer gegaan* vvt
Grappig want laatste 4mmc heb ik iets van drie weken geleden gehad en was helemaal niet zo goed 😅
In het algemeen heb ik niet zoveel cathinones of zelfs mdma op. Caths misschien 50g (plus paar grammetjes 4mmc pre ban legit stuff puur van de blok) en verder vooral dissos en psychs. O ja en veel coke.
Zou wel kunnen. Heb je wat links? Ik ben niet zo handig met dit forum.
Ik weet hier eigenlijk niks van. Zijn de Chinezen chemici verhuisd naar India of zijn hun met eigen meow meow begonnen?
Fuck ik denk dat ik manisch begin te worden, doei allemaal tot ooit.
Was een keer gegaan* vvtJij ben toch diegene die leip gaat op 10 gram bagger 3mmc? Just saying...
Zou wel kunnen. Heb je wat links? Ik ben niet zo handig met dit forum.Als je wat zoekt zijn de verhalen over andere kwaliteit voornamelijk begonnen toen de productie verhuist is van China naar India.
Dat weet ik niet, enkel gelezen dat het sindsdien "anders was. Al is dat subjectief natuurlijk.🤷🏼♂️ niks op Reddit. Ik vroeg ook wie is met Indische mephedrone begonnen - hun zelf of zijn Chinezen daar verhuisd? Na de ban bedoel ik.
Where did all the real mephedrone go? | TalkingDrugs🤷🏼♂️ niks op Reddit. Ik vroeg ook wie is met Indische mephedrone begonnen - hun zelf of zijn Chinezen daar verhuisd? Na de ban bedoel ik.
Ik wel. Maar goed, dit is puur persoonsgebonden.Ik heb het al eerder gelezen.
"In fact, almost every analysis performed on mephedrone before the ban shows a similar high purity.[3] [4] [5] However, these tests would not necessarily detect isomers, which play an important role in determining the effects of a drug."
Ik heb al eerder over geschreven. Sinds 2014 ofzo hadden ze in UK underground al dit onderzocht, twee isomers in verschillende ratio's. Niet veel verschil. Ook hier:
"Analysis of mephedrone purchased from the internet before the ban found it was racemic, a 50/50 mixture of isomers. [5] Analysis of mephedrone found at a UK festival in 2014 and in UK wastewater, as well as multi-kg seizures of the mephedrone precursor 2-bromo-4’-methylpropiophenone, indicates that post-ban mephedrone is also racemic."
***
"However, Dr. Zee believes that the smell does indeed have something to do with why pre-ban felt so different to some people.
"That is a psychological effect. If you read the literature about the Pepsi challenge: if you put the Coca-Cola in a blue cylinder and the Pepsi cola in a red cylinder, you'll see that people make more mistakes. They guess wrongly more often than if you put both drinks in a white cylinder. So, it shows that the priming of the mindset plays a role in the experience that you have from the drug," he says.
***
"With pre-ban, my customers sold it to websites and stuff, and some of them would actually ask for the pissy stuff. I was surprised to find in 2008 that I ran a batch and it was super clear and with big crystals, and people didn't want it. Because they didn't recognise it visually."
***
"One can witness the debate about the distinction between MDMA produced via PMK or Safrole; where old timers are saying that MDMA is not as good as it was in the late 90s and before, regardless of how much they consume; even though there should be no difference in effect. Perhaps it's human nature to view our past through rose-tinted glasses; and when our pupils were huge and dilated, those glasses get rosier still."
Of mensen die zeggen dat "Molly" beter werkt dan pillen 🤦♀️
Wat waren ze (drugs) vroeger goed. Toen we nog jong en niet ervaren waren. Tegenwoordig? Pfff.
Ik heb letterlijk geen verschil gemerkt tussen pre ban en post ban (goede). Nooit effecten na 30 sec ervaren behalve tintelingen in mijn hele gezicht (ketamine intramuscular werkt in een halve minuut ofzo). Tranen, vieze drip, kan gezicht niet meer voelen. Maar wat minuutjes later gaat dit alles weg en dan voel ik me WAAAUUUUUUUUW. En zo sinds de ban.
Of ik heb nooit een goede 4mmc gehad 🤷🏼♂️
Of verschillen in men microbiomes veroorzaakten zulke dingen, no idea.
Of mensen die zeggen dat "Molly" beter werkt dan pillen 🤦♀️

Zoals de titel zegt , ik had ooit 2 of 3 keer mephedrone in 2010 gedaan en dat was zo erg next level machtig dat ik me afvraag of die zelfde mephedrone er nog is. Kent iemand die oude mephedrone van toen nog ? Wat een goddelijke euphorie had die toch en wil dat nog steeds een keer doen . Het is alleen nergens te verkrijgen 4mmc . Fuck mdma mega boring in verhouding tot 4mmc (de echte )
Van een plug met goeie connecties heb ik vrij laat kennis gemaakt met goeie 4-MMC. De rush was heel bijzonder lekker inderdaad. Het deed denken aan de rush die je hebt van MDMA als je ogen wat trillen, maar dan lekkerder met meer euforie en wat minder liefdevolle uitbarstingen richting anderen.Maarre.. 4mmc is toch gewoon 4mmc? Of wat bedoel je precies? Dat het meestal niet voorkomt dat je daadwerkelijk 4mmc in handen krijgt? Want dat klopt idd wel. Het wordt gewoon minder aangeboden. Heb zelf een jaar geleden een paar gram via een bekende kunnen aanschaffen en uiteraard even een sample laten testen: mephedrone. Was wel de eerste in 3 jaar tijd die bij dat testcentrum een sample mephedrone binnenbracht, wisten ze me te vertellen.
Ah thanks voor deze opheldering! Zou een verklaring kunnen zijn idd.Van een plug met goeie connecties heb ik vrij laat kennis gemaakt met goeie 4-MMC. De rush was heel bijzonder lekker inderdaad. Het deed denken aan de rush die je hebt van MDMA als je ogen wat trillen, maar dan lekkerder met meer euforie en wat minder liefdevolle uitbarstingen richting anderen.
Via het darkweb heb ik ook wel eens 4-MMC gekocht. Dat heb ik laten testen, en het was ook gewoon 4-MMC. Met een weegschaal heb ik de dosis hetzelfde gehouden als voorheen (200 milligram oraal). En totaal geen lekkere rush.
Mijn vermoeden is dat de lekkere mephedrone mogelijk geïsomeriseerd was. Net als met (meth)amfetamine kan je van 4-MMC een linksdraaiende en een rechtsdraaiende versie hebben. Dus mogelijk was de mephedrone vroeger vrij zuivere dex-mephedrone, en wordt er nu soms nog een racemisch mengsel verkocht.
Maar weten doe ik het niet natuurlijk.
Ik heb het al eerder gelezen.
"In fact, almost every analysis performed on mephedrone before the ban shows a similar high purity.[3] [4] [5] However, these tests would not necessarily detect isomers, which play an important role in determining the effects of a drug."
Ik heb al eerder over geschreven. Sinds 2014 ofzo hadden ze in UK underground al dit onderzocht, twee isomers in verschillende ratio's. Niet veel verschil. Ook hier:
"Analysis of mephedrone purchased from the internet before the ban found it was racemic, a 50/50 mixture of isomers. [5] Analysis of mephedrone found at a UK festival in 2014 and in UK wastewater, as well as multi-kg seizures of the mephedrone precursor 2-bromo-4’-methylpropiophenone, indicates that post-ban mephedrone is also racemic."
***
"However, Dr. Zee believes that the smell does indeed have something to do with why pre-ban felt so different to some people.
"That is a psychological effect. If you read the literature about the Pepsi challenge: if you put the Coca-Cola in a blue cylinder and the Pepsi cola in a red cylinder, you'll see that people make more mistakes. They guess wrongly more often than if you put both drinks in a white cylinder. So, it shows that the priming of the mindset plays a role in the experience that you have from the drug," he says.
***
"With pre-ban, my customers sold it to websites and stuff, and some of them would actually ask for the pissy stuff. I was surprised to find in 2008 that I ran a batch and it was super clear and with big crystals, and people didn't want it. Because they didn't recognise it visually."
***
"One can witness the debate about the distinction between MDMA produced via PMK or Safrole; where old timers are saying that MDMA is not as good as it was in the late 90s and before, regardless of how much they consume; even though there should be no difference in effect. Perhaps it's human nature to view our past through rose-tinted glasses; and when our pupils were huge and dilated, those glasses get rosier still."
Of mensen die zeggen dat "Molly" beter werkt dan pillen 🤦♀️
Wat waren ze (drugs) vroeger goed. Toen we nog jong en niet ervaren waren. Tegenwoordig? Pfff.
Ik heb letterlijk geen verschil gemerkt tussen pre ban en post ban (goede). Nooit effecten na 30 sec ervaren behalve tintelingen in mijn hele gezicht (ketamine intramuscular werkt in een halve minuut ofzo). Tranen, vieze drip, kan gezicht niet meer voelen. Maar wat minuutjes later gaat dit alles weg en dan voel ik me WAAAUUUUUUUUW. En zo sinds de ban.
Of ik heb nooit een goede 4mmc gehad 🤷🏼♂️
Of verschillen in men microbiomes veroorzaakten zulke dingen, no idea.
Ik lees hierboven dat pre-ban 4-MMC ook racemisch zou zijn. Sorry die reactie las ik pas later. Als dat zo is dan heb ik er verder geen verklaring voor. Wel is het ook mijn ervaring inderdaad.Ah thanks voor deze opheldering! Zou een verklaring kunnen zijn idd.
Ja het was getest en 4-MMC was de enige stof. Maar zuiverheid was wel een ding want het was een beetje grijsachtig poeder terwijl de 'oude' mephedrone die ik kende echt heel mooie lichtgele kristallen waren.Had jij de meph naar een testcentrum gestuurd of met reagents getest? Want purity speel ook een belangrijke rol, andere caths die tijdens synthesis worden gemaakt ook.
Heb ooit een research gezien over neurotransmitters. die tijdens gebruikt worden vrijgelaten. Door gebruik van mephedrone (andere beta ketones ook) werden ze enorm hoog. Hoe langer je gebruikt hoe hoger de "drempel" wordt tot je iets kan voelen of de gewenste effecten bereiken. Tolerantie kan wel jarenlang zelfde blijven als je niks aan upregulation of bepaalde receptoren doet.
Ik hoop dat het te lezen is, heb eigenlijk nooit lange zinnen in nederlands gebouwed, vooral niet als het om drugs gaat.
Hier is het ook een leuke tabel: PubMed Central, Table 1: Curr Neuropharmacol. 2017 Jul; 15(5): 738–749. Published online 2017 Jul. doi: 10.2174/1570159X14666161130130718 (nih.gov)
En de actuele research:
Neurotoxicity Induced by Mephedrone: An up-to-date Review (nih.gov)
En uw zweet stonk naar kattenpis. Dat is wat mij vooral bijgebleven is als groot verschil.Ja het was getest en 4-MMC was de enige stof. Maar zuiverheid was wel een ding want het was een beetje grijsachtig poeder terwijl de 'oude' mephedrone die ik kende echt heel mooie lichtgele kristallen waren.
Maar die zuiverheid kan maar iets van 10-20% schelen ofzo en dat zou je dan met de dosering weer moeten kunnen rechttrekken; en dat was dus niet zo.
Mdma werkt gewoon niet meer zoals vroeger.
Nee het schijnt dat pre ban 4mmc van een chinees fabrikant kwam die impuur was en daardoor exteem euphorisch was.Ik heb vaker 4mmc gehad (sinds ban) en maar twee keer was het niet goed genoeg. Voor de rest altijd zoals het hoort.
Zulke verhalen dat het niet te vergelijken is vertellen meestal mensen die sinds toen heel veel van alles gebuikt hebben. Ook vergeten ze dat 10 jaar voor ons lichaam niet niks is.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."