Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWaar is mephedrone 2010 gebleven?

Waar is mephedrone 2010 gebleven?

56 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
D
De ZeemeermanLid
01-01-2024, 00:00
#1
CuriousExplorer zei:
Nou, er is best veel in mijn neus gebleven
Klik om te vergroten...
Gokje
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#2
cutepool zei:
Was een keer gegaan* vvt
Grappig want laatste 4mmc heb ik iets van drie weken geleden gehad en was helemaal niet zo goed 😅
In het algemeen heb ik niet zoveel cathinones of zelfs mdma op. Caths misschien 50g (plus paar grammetjes 4mmc pre ban legit stuff puur van de blok) en verder vooral dissos en psychs. O ja en veel coke.


Zou wel kunnen. Heb je wat links? Ik ben niet zo handig met dit forum.
Ik weet hier eigenlijk niks van. Zijn de Chinezen chemici verhuisd naar India of zijn hun met eigen meow meow begonnen?

Fuck ik denk dat ik manisch begin te worden, doei allemaal tot ooit.
Klik om te vergroten...
Moet je even op Reddit gaan zoeken. Nee, werd verboden in China.
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#3
PsyTekz zei:
Jij ben toch diegene die leip gaat op 10 gram bagger 3mmc? Just saying...
Klik om te vergroten...
Was een keer gegaan* vvt
Grappig want laatste 4mmc heb ik iets van drie weken geleden gehad en was helemaal niet zo goed 😅
In het algemeen heb ik niet zoveel cathinones of zelfs mdma op. Caths misschien 50g (plus paar grammetjes 4mmc pre ban legit stuff puur van de blok) en verder vooral dissos en psychs. O ja en veel coke.

CuriousExplorer zei:
Als je wat zoekt zijn de verhalen over andere kwaliteit voornamelijk begonnen toen de productie verhuist is van China naar India.
Klik om te vergroten...
Zou wel kunnen. Heb je wat links? Ik ben niet zo handig met dit forum.
Ik weet hier eigenlijk niks van. Zijn de Chinezen chemici verhuisd naar India of zijn hun met eigen meow meow begonnen?

Fuck ik denk dat ik manisch begin te worden, doei allemaal tot ooit.
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#4
🤷🏼‍♂️ niks op Reddit. Ik vroeg ook wie is met Indische mephedrone begonnen - hun zelf of zijn Chinezen daar verhuisd? Na de ban bedoel ik.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#5
cutepool zei:
🤷🏼‍♂️ niks op Reddit. Ik vroeg ook wie is met Indische mephedrone begonnen - hun zelf of zijn Chinezen daar verhuisd? Na de ban bedoel ik.
Klik om te vergroten...
Dat weet ik niet, enkel gelezen dat het sindsdien "anders was. Al is dat subjectief natuurlijk.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#6
cutepool zei:
🤷🏼‍♂️ niks op Reddit. Ik vroeg ook wie is met Indische mephedrone begonnen - hun zelf of zijn Chinezen daar verhuisd? Na de ban bedoel ik.
Klik om te vergroten...
Where did all the real mephedrone go? | TalkingDrugs



Alstu.
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik heb het al eerder gelezen.

"In fact, almost every analysis performed on mephedrone before the ban shows a similar high purity.[3] [4] [5] However, these tests would not necessarily detect isomers, which play an important role in determining the effects of a drug."

Ik heb al eerder over geschreven. Sinds 2014 ofzo hadden ze in UK underground al dit onderzocht, twee isomers in verschillende ratio's. Niet veel verschil. Ook hier:

"Analysis of mephedrone purchased from the internet before the ban found it was racemic, a 50/50 mixture of isomers. [5] Analysis of mephedrone found at a UK festival in 2014 and in UK wastewater, as well as multi-kg seizures of the mephedrone precursor 2-bromo-4’-methylpropiophenone, indicates that post-ban mephedrone is also racemic."

***

"However, Dr. Zee believes that the smell does indeed have something to do with why pre-ban felt so different to some people.

"That is a psychological effect. If you read the literature about the Pepsi challenge: if you put the Coca-Cola in a blue cylinder and the Pepsi cola in a red cylinder, you'll see that people make more mistakes. They guess wrongly more often than if you put both drinks in a white cylinder. So, it shows that the priming of the mindset plays a role in the experience that you have from the drug," he says.

***

"With pre-ban, my customers sold it to websites and stuff, and some of them would actually ask for the pissy stuff. I was surprised to find in 2008 that I ran a batch and it was super clear and with big crystals, and people didn't want it. Because they didn't recognise it visually."

***

"One can witness the debate about the distinction between MDMA produced via PMK or Safrole; where old timers are saying that MDMA is not as good as it was in the late 90s and before, regardless of how much they consume; even though there should be no difference in effect. Perhaps it's human nature to view our past through rose-tinted glasses; and when our pupils were huge and dilated, those glasses get rosier still."
Of mensen die zeggen dat "Molly" beter werkt dan pillen 🤦‍♀️

Wat waren ze (drugs) vroeger goed. Toen we nog jong en niet ervaren waren. Tegenwoordig? Pfff.

Ik heb letterlijk geen verschil gemerkt tussen pre ban en post ban (goede). Nooit effecten na 30 sec ervaren behalve tintelingen in mijn hele gezicht (ketamine intramuscular werkt in een halve minuut ofzo). Tranen, vieze drip, kan gezicht niet meer voelen. Maar wat minuutjes later gaat dit alles weg en dan voel ik me WAAAUUUUUUUUW. En zo sinds de ban.

Of ik heb nooit een goede 4mmc gehad 🤷🏼‍♂️
Of verschillen in men microbiomes veroorzaakten zulke dingen, no idea.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#8
cutepool zei:
Ik heb het al eerder gelezen.

"In fact, almost every analysis performed on mephedrone before the ban shows a similar high purity.[3] [4] [5] However, these tests would not necessarily detect isomers, which play an important role in determining the effects of a drug."

Ik heb al eerder over geschreven. Sinds 2014 ofzo hadden ze in UK underground al dit onderzocht, twee isomers in verschillende ratio's. Niet veel verschil. Ook hier:

"Analysis of mephedrone purchased from the internet before the ban found it was racemic, a 50/50 mixture of isomers. [5] Analysis of mephedrone found at a UK festival in 2014 and in UK wastewater, as well as multi-kg seizures of the mephedrone precursor 2-bromo-4’-methylpropiophenone, indicates that post-ban mephedrone is also racemic."

***

"However, Dr. Zee believes that the smell does indeed have something to do with why pre-ban felt so different to some people.

"That is a psychological effect. If you read the literature about the Pepsi challenge: if you put the Coca-Cola in a blue cylinder and the Pepsi cola in a red cylinder, you'll see that people make more mistakes. They guess wrongly more often than if you put both drinks in a white cylinder. So, it shows that the priming of the mindset plays a role in the experience that you have from the drug," he says.

***

"With pre-ban, my customers sold it to websites and stuff, and some of them would actually ask for the pissy stuff. I was surprised to find in 2008 that I ran a batch and it was super clear and with big crystals, and people didn't want it. Because they didn't recognise it visually."

***

"One can witness the debate about the distinction between MDMA produced via PMK or Safrole; where old timers are saying that MDMA is not as good as it was in the late 90s and before, regardless of how much they consume; even though there should be no difference in effect. Perhaps it's human nature to view our past through rose-tinted glasses; and when our pupils were huge and dilated, those glasses get rosier still."
Of mensen die zeggen dat "Molly" beter werkt dan pillen 🤦‍♀️

Wat waren ze (drugs) vroeger goed. Toen we nog jong en niet ervaren waren. Tegenwoordig? Pfff.

Ik heb letterlijk geen verschil gemerkt tussen pre ban en post ban (goede). Nooit effecten na 30 sec ervaren behalve tintelingen in mijn hele gezicht (ketamine intramuscular werkt in een halve minuut ofzo). Tranen, vieze drip, kan gezicht niet meer voelen. Maar wat minuutjes later gaat dit alles weg en dan voel ik me WAAAUUUUUUUUW. En zo sinds de ban.

Of ik heb nooit een goede 4mmc gehad 🤷🏼‍♂️
Of verschillen in men microbiomes veroorzaakten zulke dingen, no idea.
Klik om te vergroten...
Ik wel. Maar goed, dit is puur persoonsgebonden.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#9
cutepool zei:
Of mensen die zeggen dat "Molly" beter werkt dan pillen 🤦‍♀️
Klik om te vergroten...

Hoor tot geen enkele groep. Alle drugs valt al heel men leven goed als de kwaliteit puur is. Enige verschil dat een nachtje door wat zwaarder doorweegt. Maar op gebied van eten, drugs, leven,... een fijnproever.
200.gif

Er is gewoon duidelijk verschil in de begin roem van 4-mmc en het einde. Met 3mmc was er net voor de ban ook veel slapper spul op tour wat gewoon 3mmc puur teste.
A
AzraëlLid
01-01-2024, 00:00
#10
Bijna nergens meer te vinden en op darkweb krijg je meestal een of andere RC die er op trekt.
Tgoh het was toch een zalige drug zeker in het begin.
En bom van 200mg en wat later met een big smile in het zand liggen heel je lichaam en kop tintelde v euforie......
En volgende dag bijna geen kater!!
Geen enkele andere stof kan mij dit nu geven. Mdma werkt gewoon niet meer zoals vroeger.
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#11
Zou het dan niet aan de vendor liggen? Als ik van een goede bron bestelde was alles prima.
Of aan gebruik dat wegens grote aanbiedingen is toegenomen?

Onderzoek zegt wel duidelijk dat (puur) mephedrone pre- en postban zelfde is. Iedereen die een beetje kennis heeft zegt ook hetzelfde. Mensen die niet zoveel gebruik hebben zeggen het ook.
Ik heb preban een aantal weken gebruikt en daarna pas in 2017 ofzo uit deepweb bestelt. Tussentijds alleen af en toe mdma gebruikt, wiet, keta en psychedelica.
Zou het niet daaraan liggen? Afgelopen twee jaar heb ik wel cathinones gebruikt (3-4MMC/3-4CMC/4-EMC/pyrros/NEH/NEP) maar nooit langer dan een nachtje doorhalen (nog nooit gedaan) en altijd goed eten, drinken, vitaminen slikken. En behalve die ene keer van 10g niet veel in een nacht (max 2g). Toch laatste 3MMC dat ik had was gewoon goed. 🤷🏼‍♂️ Het kan ook dat ik niet zo gevoelig ben voor bepaalde nuances.

Btw. Keith Richards heeft pas geleden gezegd dat drugs van tegenwoordig slaap zijn, niet zo goed als vroeger :/ - 'The drugs are so bland these days' - Keith Richards talks sobriety, and how the Rolling Stones won't quit until somebody 'keels over' - Independent.ie
Btw 2. Ik denk dat het tijd is om naar India te gaan en wat "excellent quality mephedrone" snuiven 🤤
btw3. Wat leuke links voor jullie:
1.The new psychoactive substance 3-methylmethcathinone (3-MMC or metaphedrone) induces oxidative stress, apoptosis, and autophagy in primary rat hepatocytes at human-relevant concentrations - PubMed (nih.gov)
2.Differential effects of synthetic psychoactive cathinones and amphetamine stimulants on the gut microbiome in mice - PubMed (nih.gov)(PDF)
3. Hyperthermia Increases Neurotoxicity Associated with Novel Methcathinones (researchgate.net)
4.Effects of Mephedrone and Amphetamine Exposure during Adolescence on Spatial Memory in Adulthood: Behavioral and Neurochemical Analysis - PubMed (nih.gov)
5.Antioxidants | Free Full-Text | Psychoactive Drugs—From Chemical Structure to Oxidative Stress Related to Dopaminergic Neurotransmission. A Review | HTML (mdpi.com)
Hier ook meteen een leuke citaat:
"Animal studies suggest that mephedrone stimulates motor functions and chronic use causes a progressive loss of 5-HT and DA neurons in the hippocampal and striatal area [111,112,113]. The cause of this massive damage of DA neurons has not been elucidated yet, but it has been hypothesized that oxidative stress caused by ROS and RNS could be a major contributor. The origin of these reactive species are the neurotransmitters, especially DA and the influence of psychoactive agents on the mitochondrial ETC [111,114,115,116,117,118,119]. In spite of antioxidant systems, free radicals accumulate causing immediate molecular damage (e.g., protein carbonylation, lipid peroxidation) [17] and degradation of cellular organs playing an important role in the development and progression of neurodegenerative diseases [111]. In adolescents, oxidative stress generated by abuse of psychoactive drugs affects both cortical neurons and transmission to subcortical structures, with consequences on cognitive function [120,121]. In general, the consumption of psychostimulant drugs exerts pro-oxidative effect and, in the hippocampus and prefrontal cortex [113], it decreases the total antioxidant capacity, the activity of antioxidant enzymes and it also increases the concentration of malondialdehyde (MDA) [122,123], as the brain contains considerable amounts of lipids and transition metals, resulting in alteration of interneuronal transmission [121,122]. Among the clinical manifestations, which appear after the consumption of substances with β-keto-amphetamine structure, are hypokinesia and dystonia, suggesting modifications of the extrapyramidal system, similar to Parkinson’s disease [124], with the remark that the use of mephedrone does not produce tremor-at-rest [79]. A possible cause of these symptoms is the accumulation of manganese [125] used in the synthesis of the drug [126], in the internal globus pallidus [127], and in the pars compacta of substantia nigra [128], where it exerts various cytotoxic effects including generation of free radicals and apoptosis in the corpus striatum [129,130]. There is no antidote for manganese or mephedrone intoxication and the classic antiparkinsonian medications are not effective in this syndrome [79,131]."
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#12
Pleuny zei:
Zoals de titel zegt , ik had ooit 2 of 3 keer mephedrone in 2010 gedaan en dat was zo erg next level machtig dat ik me afvraag of die zelfde mephedrone er nog is. Kent iemand die oude mephedrone van toen nog ? Wat een goddelijke euphorie had die toch en wil dat nog steeds een keer doen . Het is alleen nergens te verkrijgen 4mmc . Fuck mdma mega boring in verhouding tot 4mmc (de echte )
Klik om te vergroten...
Zanza zei:
Maarre.. 4mmc is toch gewoon 4mmc? Of wat bedoel je precies? Dat het meestal niet voorkomt dat je daadwerkelijk 4mmc in handen krijgt? Want dat klopt idd wel. Het wordt gewoon minder aangeboden. Heb zelf een jaar geleden een paar gram via een bekende kunnen aanschaffen en uiteraard even een sample laten testen: mephedrone. Was wel de eerste in 3 jaar tijd die bij dat testcentrum een sample mephedrone binnenbracht, wisten ze me te vertellen.
Klik om te vergroten...
Van een plug met goeie connecties heb ik vrij laat kennis gemaakt met goeie 4-MMC. De rush was heel bijzonder lekker inderdaad. Het deed denken aan de rush die je hebt van MDMA als je ogen wat trillen, maar dan lekkerder met meer euforie en wat minder liefdevolle uitbarstingen richting anderen.

Via het darkweb heb ik ook wel eens 4-MMC gekocht. Dat heb ik laten testen, en het was ook gewoon 4-MMC. Met een weegschaal heb ik de dosis hetzelfde gehouden als voorheen (200 milligram oraal). En totaal geen lekkere rush.

Mijn vermoeden is dat de lekkere mephedrone mogelijk geïsomeriseerd was. Net als met (meth)amfetamine kan je van 4-MMC een linksdraaiende en een rechtsdraaiende versie hebben. Dus mogelijk was de mephedrone vroeger vrij zuivere dex-mephedrone, en wordt er nu soms nog een racemisch mengsel verkocht.

Maar weten doe ik het niet natuurlijk.
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Neo-Shulginist zei:
Van een plug met goeie connecties heb ik vrij laat kennis gemaakt met goeie 4-MMC. De rush was heel bijzonder lekker inderdaad. Het deed denken aan de rush die je hebt van MDMA als je ogen wat trillen, maar dan lekkerder met meer euforie en wat minder liefdevolle uitbarstingen richting anderen.

Via het darkweb heb ik ook wel eens 4-MMC gekocht. Dat heb ik laten testen, en het was ook gewoon 4-MMC. Met een weegschaal heb ik de dosis hetzelfde gehouden als voorheen (200 milligram oraal). En totaal geen lekkere rush.

Mijn vermoeden is dat de lekkere mephedrone mogelijk geïsomeriseerd was. Net als met (meth)amfetamine kan je van 4-MMC een linksdraaiende en een rechtsdraaiende versie hebben. Dus mogelijk was de mephedrone vroeger vrij zuivere dex-mephedrone, en wordt er nu soms nog een racemisch mengsel verkocht.

Maar weten doe ik het niet natuurlijk.
Klik om te vergroten...
Ah thanks voor deze opheldering! Zou een verklaring kunnen zijn idd.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#14
cutepool zei:
Ik heb het al eerder gelezen.

"In fact, almost every analysis performed on mephedrone before the ban shows a similar high purity.[3] [4] [5] However, these tests would not necessarily detect isomers, which play an important role in determining the effects of a drug."

Ik heb al eerder over geschreven. Sinds 2014 ofzo hadden ze in UK underground al dit onderzocht, twee isomers in verschillende ratio's. Niet veel verschil. Ook hier:

"Analysis of mephedrone purchased from the internet before the ban found it was racemic, a 50/50 mixture of isomers. [5] Analysis of mephedrone found at a UK festival in 2014 and in UK wastewater, as well as multi-kg seizures of the mephedrone precursor 2-bromo-4’-methylpropiophenone, indicates that post-ban mephedrone is also racemic."

***

"However, Dr. Zee believes that the smell does indeed have something to do with why pre-ban felt so different to some people.

"That is a psychological effect. If you read the literature about the Pepsi challenge: if you put the Coca-Cola in a blue cylinder and the Pepsi cola in a red cylinder, you'll see that people make more mistakes. They guess wrongly more often than if you put both drinks in a white cylinder. So, it shows that the priming of the mindset plays a role in the experience that you have from the drug," he says.

***

"With pre-ban, my customers sold it to websites and stuff, and some of them would actually ask for the pissy stuff. I was surprised to find in 2008 that I ran a batch and it was super clear and with big crystals, and people didn't want it. Because they didn't recognise it visually."

***

"One can witness the debate about the distinction between MDMA produced via PMK or Safrole; where old timers are saying that MDMA is not as good as it was in the late 90s and before, regardless of how much they consume; even though there should be no difference in effect. Perhaps it's human nature to view our past through rose-tinted glasses; and when our pupils were huge and dilated, those glasses get rosier still."
Of mensen die zeggen dat "Molly" beter werkt dan pillen 🤦‍♀️

Wat waren ze (drugs) vroeger goed. Toen we nog jong en niet ervaren waren. Tegenwoordig? Pfff.

Ik heb letterlijk geen verschil gemerkt tussen pre ban en post ban (goede). Nooit effecten na 30 sec ervaren behalve tintelingen in mijn hele gezicht (ketamine intramuscular werkt in een halve minuut ofzo). Tranen, vieze drip, kan gezicht niet meer voelen. Maar wat minuutjes later gaat dit alles weg en dan voel ik me WAAAUUUUUUUUW. En zo sinds de ban.

Of ik heb nooit een goede 4mmc gehad 🤷🏼‍♂️
Of verschillen in men microbiomes veroorzaakten zulke dingen, no idea.
Klik om te vergroten...
Zanza zei:
Ah thanks voor deze opheldering! Zou een verklaring kunnen zijn idd.
Klik om te vergroten...
Ik lees hierboven dat pre-ban 4-MMC ook racemisch zou zijn. Sorry die reactie las ik pas later. Als dat zo is dan heb ik er verder geen verklaring voor. Wel is het ook mijn ervaring inderdaad.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#15
Een andere mogelijke verklaring is natuurlijk neurotoxiciteit.
c
cutepoolLid
01-01-2024, 00:00
#16
Had jij de meph naar een testcentrum gestuurd of met reagents getest? Want purity speel ook een belangrijke rol, andere caths die tijdens synthesis worden gemaakt ook.
Heb ooit een research gezien over neurotransmitters. die tijdens gebruikt worden vrijgelaten. Door gebruik van mephedrone (andere beta ketones ook) werden ze enorm hoog. Hoe langer je gebruikt hoe hoger de "drempel" wordt tot je iets kan voelen of de gewenste effecten bereiken. Tolerantie kan wel jarenlang zelfde blijven als je niks aan upregulation of bepaalde receptoren doet.
Ik hoop dat het te lezen is, heb eigenlijk nooit lange zinnen in nederlands gebouwed, vooral niet als het om drugs gaat.
Hier is het ook een leuke tabel: PubMed Central, Table 1: Curr Neuropharmacol. 2017 Jul; 15(5): 738–749. Published online 2017 Jul. doi: 10.2174/1570159X14666161130130718 (nih.gov)
En de actuele research:
Neurotoxicity Induced by Mephedrone: An up-to-date Review (nih.gov)
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#17
cutepool zei:
Had jij de meph naar een testcentrum gestuurd of met reagents getest? Want purity speel ook een belangrijke rol, andere caths die tijdens synthesis worden gemaakt ook.
Heb ooit een research gezien over neurotransmitters. die tijdens gebruikt worden vrijgelaten. Door gebruik van mephedrone (andere beta ketones ook) werden ze enorm hoog. Hoe langer je gebruikt hoe hoger de "drempel" wordt tot je iets kan voelen of de gewenste effecten bereiken. Tolerantie kan wel jarenlang zelfde blijven als je niks aan upregulation of bepaalde receptoren doet.
Ik hoop dat het te lezen is, heb eigenlijk nooit lange zinnen in nederlands gebouwed, vooral niet als het om drugs gaat.
Hier is het ook een leuke tabel: PubMed Central, Table 1: Curr Neuropharmacol. 2017 Jul; 15(5): 738–749. Published online 2017 Jul. doi: 10.2174/1570159X14666161130130718 (nih.gov)
En de actuele research:
Neurotoxicity Induced by Mephedrone: An up-to-date Review (nih.gov)
Klik om te vergroten...
Ja het was getest en 4-MMC was de enige stof. Maar zuiverheid was wel een ding want het was een beetje grijsachtig poeder terwijl de 'oude' mephedrone die ik kende echt heel mooie lichtgele kristallen waren.
Maar die zuiverheid kan maar iets van 10-20% schelen ofzo en dat zou je dan met de dosering weer moeten kunnen rechttrekken; en dat was dus niet zo.
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#18
Neo-Shulginist zei:
Ja het was getest en 4-MMC was de enige stof. Maar zuiverheid was wel een ding want het was een beetje grijsachtig poeder terwijl de 'oude' mephedrone die ik kende echt heel mooie lichtgele kristallen waren.
Maar die zuiverheid kan maar iets van 10-20% schelen ofzo en dat zou je dan met de dosering weer moeten kunnen rechttrekken; en dat was dus niet zo.
Klik om te vergroten...
En uw zweet stonk naar kattenpis. Dat is wat mij vooral bijgebleven is als groot verschil.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#19
Azraël zei:
Mdma werkt gewoon niet meer zoals vroeger.
Klik om te vergroten...

Dat ligt aan jou dan. MDMA is nog steeds MDMA hoor.
P
PleunyLid
01-01-2024, 00:00
#20
cutepool zei:
Ik heb vaker 4mmc gehad (sinds ban) en maar twee keer was het niet goed genoeg. Voor de rest altijd zoals het hoort.
Zulke verhalen dat het niet te vergelijken is vertellen meestal mensen die sinds toen heel veel van alles gebuikt hebben. Ook vergeten ze dat 10 jaar voor ons lichaam niet niks is.
Klik om te vergroten...
Nee het schijnt dat pre ban 4mmc van een chinees fabrikant kwam die impuur was en daardoor exteem euphorisch was.
Source: https://www.talkingdrugs.org/where-did-all-the-real-mephedrone-go

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."