#1
Je krijgt ze terug. Promise!Je haalt de toetsen onder mijn vingers vandaan
Je krijgt ze terug. Promise!Je haalt de toetsen onder mijn vingers vandaan
Ik bedoelde kwa lichamelijke afhankelijkheid van ghb . Als je lyrica en baclofen hebt is ghb kinderspel . Verder is psychisch is ghb een ramp en 1 vd moeilijkste verslavingen voor mij .Xanax is gewoon een hele gemene benzo
Dat komt omdat het een korte halfwaardetijd heeft en een korte werkingsduur kwa effect. Hierdoor is het verslavingsgevaar veel groter net als de kans op rebound klachten vergeleken diazepam omdat dia zo lang doorwerkt.
Mocht je zeker weten dat je klachten door het xanax gebruikt komt moet je overschakelen op diazepam en zo afbouwen tot je zonder klachten er vanaf bent!
En ghb is zeker geen kleuterdrug vergeleken xanax knoop dat in je oren! Eenmaal verslaafd aan de ghb en je bent net zo hard fucked als verslaafd zijn aan xanax.
Xanax is gewoon een hele gemene benzo
Dat komt omdat het een korte halfwaardetijd heeft en een korte werkingsduur kwa effect. Hierdoor is het verslavingsgevaar veel groter net als de kans op rebound klachten vergeleken diazepam omdat dia zo lang doorwerkt.
Mocht je zeker weten dat je klachten door het xanax gebruikt komt moet je overschakelen op diazepam en zo afbouwen tot je zonder klachten er vanaf bent!
En ghb is zeker geen kleuterdrug vergeleken xanax knoop dat in je oren! Eenmaal verslaafd aan de ghb en je bent net zo hard fucked als verslaafd zijn aan xanax.
Zeg maar gerust van alleserieus, van sommige benzo's raak je snel afhankelijk,
Voornamelijk de kortwerkende zoals alprazolam(xanax) , flunitrazolam, oxazepam etc. Flurazepam werkt bijvoorbeeld 3 dagen , diazepam ruim 2 dagen. Maar het is inderdaad met alle benzodiazepines uitkijken. Vooral met meerdere dagen achter elkaar.Zeg maar gerust van alle
Wat als je het medisch altijd nodig hebt ?Voornamelijk de kortwerkende zoals alprazolam(xanax) , flunitrazolam, oxazepam etc. Flurazepam werkt bijvoorbeeld 3 dagen , diazepam ruim 2 dagen. Maar het is inderdaad met alle benzodiazepines uitkijken. Vooral met meerdere dagen achter elkaar.
Een tijdje was het mij gelukt met zopiclon om het alleen te nemen voor slaap. Dit was wel voor ik PTSD had en nog geen chronische ziekte / diagnose had.
Gebruik het alleen als je het medisch nodig hebt via een arts!
Dan zie ik het probleem niet , dan moet je bij je huisarts of specialist zijn als je vragen of klachten hebt.Wat als je het medisch altijd nodig hebt ?
Dan heb je (veel) meer als een arts voorschrijft gebruikt 🤣Dan kan je je nix meer van je leven herinneren als je 80 bent.
Je haalt de toetsen onder mijn vingers vandaanEen kater is toch niks anders dan een korte ontwenning?
Na eenmalig gebruik noem je 't eerder een benzo kater niet zozeer een ontwenningJe kan zeker na één keer gebruik van alprazolam (xanax) al ontwenningsverschijnselen ervaren. Hoewel je daar meestal last van krijgt na wat hogere doseringen. Toch kan gebruik van GHB en baclofen ook meespelen. Met gebruik van GABA-agonisten is het echt oppassen geblazen want je hebt snel een afhankelijkheid te pakken. En als ik hoor dat je de strip xanax hebt opgemaakt dan zal dat waarschijnlijk over meerdere dagen gaan. Dus dan is het niet zo gek dat je last krijgt van slaapproblemen.
De ontwenningsverschijnselen beginnen meestal met een onrustig gevoel en slapeloosheid. Als het wat erger wordt dan kun je ook hoofdpijn krijgen, zwetende handen, spierpijn, een tintelend gevoel in de mond, slaapverlamming. De lijst met mogelijke bijwerkingen isis best wel lang. In ernstige gevallen kun je zelfs last krijgen van epileptische aanvallen.
Een kater is toch niks anders dan een korte ontwenning?Na eenmalig gebruik noem je 't eerder een benzo kater niet zozeer een ontwenning
Nouja je kan nog onderscheid maken tussen ontwenningsverschijnselen die het resultaat zijn van ongevoelige receptoren (zoals bij benzo's), of kater-effecten die het resultaat zijn van schade (door afbraakproducten) of verminderde slaap (zoals bij alcohol).Een kater is toch niks anders dan een korte ontwenning?
Absoluut waar. Mijn reactie was ook gericht op de xanax natuurlijk.Nouja je kan nog onderscheid maken tussen ontwenningsverschijnselen die het resultaat zijn van ongevoelige receptoren (zoals bij benzo's), of kater-effecten die het resultaat zijn van schade (door afbraakproducten) of verminderde slaap (zoals bij alcohol).
Van alcohol krijg je namelijk hoofdpijn doordat je veel gaat plassen en je dan een vochttekort krijgt, maar ook doordat alcohol wordt afgebroken tot aceetaldehyde, een stof die nogal schadelijk is en daardoor schade aan cellen en ontstekingsreacties veroorzaakt. Daarnaast kun je last krijgen van je maag doordat alcohol het beschermende vliesje aan de binnenkant van je maag oplost, waardoor het maagzuur de maagwand kan aantasten.
Dat zijn dus allemaal kater-effecten die niks te maken hebben met een withdrawal-effect gelinkt aan receptor-activiteit.
1 strip alprazolam 0.5 mg waarvan ik 2 heb weggeven aan me broer en er nu nog 2 van over heb is toch niet heel erg ? Heb die strip al langer dan 3 weken liggen ?Je kan zeker na één keer gebruik van alprazolam (xanax) al ontwenningsverschijnselen ervaren. Hoewel je daar meestal last van krijgt na wat hogere doseringen. Toch kan gebruik van GHB en baclofen ook meespelen. Met gebruik van GABA-agonisten is het echt oppassen geblazen want je hebt snel een afhankelijkheid te pakken. En als ik hoor dat je de strip xanax hebt opgemaakt dan zal dat waarschijnlijk over meerdere dagen gaan. Dus dan is het niet zo gek dat je last krijgt van slaapproblemen.
De ontwenningsverschijnselen beginnen meestal met een onrustig gevoel en slapeloosheid. Als het wat erger wordt dan kun je ook hoofdpijn krijgen, zwetende handen, spierpijn, een tintelend gevoel in de mond, slaapverlamming. De lijst met mogelijke bijwerkingen isis best wel lang. In ernstige gevallen kun je zelfs last krijgen van epileptische aanvallen.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."