Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAls koppel mdma gebruiken

Als koppel mdma gebruiken

12 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
t
trokskyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste

Nu heb ik dit forum doorgelezen en ik moet zeggen dat de angst voor hersenschade wel groot is.

Net zoals veel mensen verlang ik ook eens in een roes te raken
Nu alcohol is bij mij not done wegens een kwade dronk ben geheelonthouder geworden

Wiet ga ik slecht op enz...
Mdma is leuk maar de dosis moet echt bij laag zijn.

Wat is mij vraag ? om het risico van schade te beperken denk ik absoluut onder de dosis van 1 mg per kilo te blijven en om de 6 maand

Ik heb nu eenmaal adhd en wat trauma opgelopen
Im vind het fijn om dat met mij vrouw te gebruiken in een veilige omgeving en op een avond als cadeautje

Nu is dat gebruikt ook zo schadelijk?
De dosis beperken tot 0,75 mg per kilo.
Geen overhiting.
Gezond eten en slapen. Dus gebruiken om 14 uur zodat je zeker een gezonde nachtrust heb.
Vitamines.

Ik vind dat nu heet bijzonder om dat met je partner te doen en gezien mijn adhd en gevaar voor verslaving lijkt mij dat de manier om toch eens een uitje te hebben.

met vriendelijke groeten
S
StratoraLid
01-01-2024, 00:00
#2
troksky zei:
Gezond eten en slapen. Dus gebruiken om 14 uur zodat je zeker een gezonde nachtrust heb.
Vitamines.
Klik om te vergroten...
Je benaderd het al goed vind ik, niet te hoog doseren, maanden tussen gebruik, goede voeding, rust, extra vitamines.
Ik denk dat vooral supplementen als Vit E, Vit C als anti-oxidanten een goede aanvulling zijn net als extra omega -3 supplementen(visolie) en N-L-Acetyl Cysteine (Nac).
Misschien vind je een micro dosering met truffels ook wel prettig en dat kun je vaker doen.
K
KnulletjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
troksky zei:
Beste

Nu heb ik dit forum doorgelezen en ik moet zeggen dat de angst voor hersenschade wel groot is.

Net zoals veel mensen verlang ik ook eens in een roes te raken
Nu alcohol is bij mij not done wegens een kwade dronk ben geheelonthouder geworden

Wiet ga ik slecht op enz...
Mdma is leuk maar de dosis moet echt bij laag zijn.

Wat is mij vraag ? om het risico van schade te beperken denk ik absoluut onder de dosis van 1 mg per kilo te blijven en om de 6 maand

Ik heb nu eenmaal adhd en wat trauma opgelopen
Im vind het fijn om dat met mij vrouw te gebruiken in een veilige omgeving en op een avond als cadeautje

Nu is dat gebruikt ook zo schadelijk?
De dosis beperken tot 0,75 mg per kilo.
Geen overhiting.
Gezond eten en slapen. Dus gebruiken om 14 uur zodat je zeker een gezonde nachtrust heb.
Vitamines.

Ik vind dat nu heet bijzonder om dat met je partner te doen en gezien mijn adhd en gevaar voor verslaving lijkt mij dat de manier om toch eens een uitje te hebben.

met vriendelijke groeten
Klik om te vergroten...

100% schade uisluiten= niet gebruiken!

Maar is het mogelijk permanente schade op te lopen bij gering gebruik? (dosering en frequentie) lees je daar eens over in op 'het net'. Volgens mij is die kans minimaal. Tenzij er misschien sprake is van medicatiegebruik en/of andere niet vermelde aandoeningen, dan gaat die theorie niet meer op denk ik..

Een 'M' momentje met partner kan heel waardevol zijn dus ik snap het verlangen maar tegelijkertijd de bestaande "zorgen".
Indien de zorgen de overhand nemen, gewoon niet (meer) aan beginnen. Het is de bedoeling vooraf ontspannen te zijn en samen uit te kijken naar 'de high'.
P
PlexLid
01-01-2024, 00:00
#4
troksky zei:
Beste

Nu heb ik dit forum doorgelezen en ik moet zeggen dat de angst voor hersenschade wel groot is.

Net zoals veel mensen verlang ik ook eens in een roes te raken
Nu alcohol is bij mij not done wegens een kwade dronk ben geheelonthouder geworden

Wiet ga ik slecht op enz...
Mdma is leuk maar de dosis moet echt bij laag zijn.

Wat is mij vraag ? om het risico van schade te beperken denk ik absoluut onder de dosis van 1 mg per kilo te blijven en om de 6 maand

Ik heb nu eenmaal adhd en wat trauma opgelopen
Im vind het fijn om dat met mij vrouw te gebruiken in een veilige omgeving en op een avond als cadeautje

Nu is dat gebruikt ook zo schadelijk?
De dosis beperken tot 0,75 mg per kilo.
Geen overhiting.
Gezond eten en slapen. Dus gebruiken om 14 uur zodat je zeker een gezonde nachtrust heb.
Vitamines.

Ik vind dat nu heet bijzonder om dat met je partner te doen en gezien mijn adhd en gevaar voor verslaving lijkt mij dat de manier om toch eens een uitje te hebben.

met vriendelijke groeten
Klik om te vergroten...
Uiteraard is er spraken van enige "schade". Maar die hersteld zich ook weer. Zeker met verantwoord gebruik. Al helemaal als ik jouw aanpak hoor zal je lichaam zich vrij snel en gemakkelijk herstellen. De hersenschade is dan ook vooral wanneer mensen veel en frequent gebruiken, niet slapen, eten, drinken, oververhitting etc. Zolang je de dag erna een beetje een rustdagje pakt komt het wel goed.
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
troksky zei:
Beste

Nu heb ik dit forum doorgelezen en ik moet zeggen dat de angst voor hersenschade wel groot is.

Net zoals veel mensen verlang ik ook eens in een roes te raken
Nu alcohol is bij mij not done wegens een kwade dronk ben geheelonthouder geworden

Wiet ga ik slecht op enz...
Mdma is leuk maar de dosis moet echt bij laag zijn.

Wat is mij vraag ? om het risico van schade te beperken denk ik absoluut onder de dosis van 1 mg per kilo te blijven en om de 6 maand

Ik heb nu eenmaal adhd en wat trauma opgelopen
Im vind het fijn om dat met mij vrouw te gebruiken in een veilige omgeving en op een avond als cadeautje

Nu is dat gebruikt ook zo schadelijk?
De dosis beperken tot 0,75 mg per kilo.
Geen overhiting.
Gezond eten en slapen. Dus gebruiken om 14 uur zodat je zeker een gezonde nachtrust heb.
Vitamines.

Ik vind dat nu heet bijzonder om dat met je partner te doen en gezien mijn adhd en gevaar voor verslaving lijkt mij dat de manier om toch eens een uitje te hebben.

met vriendelijke groeten
Klik om te vergroten...
Als je het doet zoals je beschrijft zit je wel goed. Misschien nog als extra maatregel ieder uur een glas water drinken. Kan je ook uit je flow halen alleen. Niemand kan je garanderen dat je niets beschadigt. Als je schade uit wilt sluiten zit er maar 1 ding op en dat is niet gebruiken. Maar er zijn hele volksstammen groot geworden met MDMA inmiddels en voor zover ik weet richt het stukken minder ellende aan dan de alom geaccepteerde Alcohol.
t
trokskyLid
01-01-2024, 00:00
#6
Alcohol! levensgevaarlijk voor mij als adhder.
Juist om de sociale schade te beperken ben ik over gegaan op mdma.
Denk inderdaad dat gebruikt om half jaar met genoeg slaap enz.. de shade beperkt wordt.

Een mens moet iets hebben.
S
StraatPiraatLid
01-01-2024, 00:00
#7
troksky zei:
Ik vind dat nu heet bijzonder om dat met je partner te doen en gezien mijn adhd en gevaar voor verslaving lijkt mij dat de manier om toch eens een uitje te hebben.
Klik om te vergroten...
Oh vertel mij wat! Dat knuffelen en die connectie die je voelt is something else met mdma, echt uniek.
Stratora zei:
Je benaderd het al goed vind ik,
Klik om te vergroten...
Ik heb er geen twijfel over dat dit helemaal goedkomt, man is beter voorbereid dan ik in 8 jaar misbruik bij elkaar opgeteld haha.
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#8
Je kan ook te weinig MDMA nemen waardoor de effecten niet in balans zijn. Dan kan je het beter niet nemen imo.

De risico's zijn via de omgeving goed onder controle te houden. Zorg er bijvoorbeeld voor dat de kamertemperatuur niet te hoog is en ga niet in bad. Verder niet te veel water drinken. En zorg ervoor dat je op een veilige en comfortabele plek bent.

Een lage dosis nemen is een goed idee, maar je kan ook overdrijven. Eén keer 80 milligram nemen is een prima dosis. MAPS doet dat ook met proefpersonen tijdens wetenschappelijk onderzoek en dat heeft niet tot gezondheidsincidenten geleid.
t
trokskyLid
01-01-2024, 00:00
#9
denk ook ben 96 kilo en 100 milligram tot 150 Milgram en om de 6 maand, misschien best in de voormiddag zodat je uitgerust en genoeg slaap erna hebt . Natuurlijk met gezonde voeding ervoor en erna en voldoende beweging. Ik denk zelf creatine, omega vetzuren en rode vruchten een week op voorhand en erna voldoende te consumeren. Blijkbaar is oververhitting nog het schadelijks dus de Arco op 18 graden. Met mijn adhd ben ik natuurlijk voorzichtig met mij hersenen.. ik mis al een gelukshormoon... Maar iedereen wil eens wat rust in zijn hoofd .
K
KordieLid
01-01-2024, 00:00
#10
troksky zei:
Blijkbaar is oververhitting nog het schadelijks dus de Arco op 18 graden.
Klik om te vergroten...

Jij bent héééél goed voorbereid.
Kan niet mis gaan. Geniet er van!
t
trokskyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Nog een doordenkertje.. creatine zorg voor betere vocht balans in je hersenen.. mij lijkt het aangewezen om dat ook te gebruiken
P
PlexLid
01-01-2024, 00:00
#12
troksky zei:
Nog een doordenkertje.. creatine zorg voor betere vocht balans in je hersenen.. mij lijkt het aangewezen om dat ook te gebruiken
Klik om te vergroten...
Creatine duurt wel lang voordat het ook een saturerende werking heeft. In de spieren temminste. Mocht dit daadwerkelijk helpen lijkt het me dat je de creatine al een tijdje van tevoren moet nemen... maar misschien dat het de hersenen sneller satureerd?
t
trokskyLid
01-01-2024, 00:00
#13
Plex zei:
Creatine duurt wel lang voordat het ook een saturerende werking heeft. In de spieren temminste. Mocht dit daadwerkelijk helpen lijkt het me dat je de creatine al een tijdje van tevoren moet nemen... maar misschien dat het de hersenen sneller satureerd?
Klik om te vergroten...
Je moet wel een paar weken.. 3 minstens op voorhand nemen maar het is een interessante piste.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."