Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTramadol

Tramadol

11 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Schreven ze nog maar heroïne voor kiespijn voor he, had je dat tramadonder gezeik niet. En dan was er ook minder kans op verslaving. Of is het juist andersom?
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dopemonster zei:
Schreven ze nog maar heroïne voor kiespijn voor he, had je dat tramadonder gezeik niet. En dan was er ook minder kans op verslaving. Of is het juist andersom?
Klik om te vergroten...
Ja man. Ik mis die tijden dat je coke en een sigaret van de huisarts kreeg
P
Paranoize.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Rotjoch zei:
Ja man. Ik mis die tijden dat je coke en een sigaret van de huisarts kreeg
Klik om te vergroten...
Doen ze dat niet meer dan? Ik denk dat mijn turkenhuisarts een beetje illegaal te werk gaat man.
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dopemonster zei:
Doen ze dat niet meer dan? Ik denk dat mijn turkenhuisarts een beetje illegaal te werk gaat man.
Klik om te vergroten...
Ik wil hem anders ook wel
C
CasrusLid
01-01-2024, 00:00
#5
logitecholiv zei:
Dag iedereen,
Ik heb een vraag over tramadol.
Ik moet deze medicatie nemen voor mijn knie.
Nu moet ik zeggen dat ik daar nogal sterk op reageer vind ik,bv ik word moe en ik geraak precies in een soort van roes. Heeft iemand dit ook? Of is dit herkenbaar bij iemand? En is Di normaal? Het zijn pilletjes van 50mg. En als ik eentje neem voel ik het redelijk goed. Grtz
Klik om te vergroten...
Heb nog tramadol van mijn bijna acht jaar geleden overleden vriend. De eerste keer dat ik het nam was ik misselijk bij Simit Sarayi in Amsterdam.

De tweede keer nam ik 200 mg en vond ik het lekker. Maar de dag erop was ik extra sjacherijnig.

Heb nog 250 mg waarvan 200 hier.
Dirkjan zei:
Ik had toevallig zelf laatst ook tramadol gekregen van de dokter omdat ik was aangereden in de stad en was gevallen. Ik merkte niet echt een roes. Maar wel flinke pijnstilling.
Klik om te vergroten...
Roes voelde ik pas de tweede keer en was vrij subtiel. Toch begreep ik opeens hoe je aan opiaten verslaafd kunt worden.
Dopemonster zei:
Schreven ze nog maar heroïne voor kiespijn voor he, had je dat tramadonder gezeik niet. En dan was er ook minder kans op verslaving. Of is het juist andersom?
Klik om te vergroten...
Of datura voor asthma. Of meth aan Koningin Wilhelmina.
Dopemonster zei:
Doen ze dat niet meer dan? Ik denk dat mijn turkenhuisarts een beetje illegaal te werk gaat man.
Klik om te vergroten...
Een turkenhuisarts... met een grote stethoscoop?
Rotjoch zei:
Ik wil hem anders ook wel
Klik om te vergroten...
Sexist! Is het geen haar?
A
ApeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Casrus zei:
Sexist! Is het geen haar?
Klik om te vergroten...
Hoe dan ook, het heeft een snor en dat is wel cool
n
nauseaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dat is nou tramadol.. Geniet er van zolang het duurt en ga er vooral net mee door zou 'k zeggen! En sterkte met je knie :heartsuit:
l
logitecholivLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dag iedereen,
Ik heb een vraag over tramadol.
Ik moet deze medicatie nemen voor mijn knie.
Nu moet ik zeggen dat ik daar nogal sterk op reageer vind ik,bv ik word moe en ik geraak precies in een soort van roes. Heeft iemand dit ook? Of is dit herkenbaar bij iemand? En is Di normaal? Het zijn pilletjes van 50mg. En als ik eentje neem voel ik het redelijk goed. Grtz
Z
ZanzaLid
01-01-2024, 00:00
#9
logitecholiv zei:
Dag iedereen,
Ik heb een vraag over tramadol.
Ik moet deze medicatie nemen voor mijn knie.
Nu moet ik zeggen dat ik daar nogal sterk op reageer vind ik,bv ik word moe en ik geraak precies in een soort van roes. Heeft iemand dit ook? Of is dit herkenbaar bij iemand? En is Di normaal? Het zijn pilletjes van 50mg. En als ik eentje neem voel ik het redelijk goed. Grtz
Klik om te vergroten...
Dit is inderdaad wat tramadol onder andere doet. Google anders even op 'tramadol' of lees de bijsluiter. Daar vind je de (bij)werking van het medicijn.
M
MoestuinierLid
01-01-2024, 00:00
#10
logitecholiv zei:
Heeft iemand dit ook?
Klik om te vergroten...

Dit hebben de meeste mensen. Tramadol brengt dat "alles is ok" roesje samen met pijnstilling.

logitecholiv zei:
En is Di normaal?
Klik om te vergroten...

Dit is volledig normale werking van deze pijnstiller.

logitecholiv zei:
Het zijn pilletjes van 50mg. En als ik eentje neem voel ik het redelijk goed.
Klik om te vergroten...

Hou het bij 1 pilletje en neem het niet langer dan nodig. Je went er snel aan en als je het te lang neemt krijg je niet al te prettige ontwenningsverschijnselen.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#11
logitecholiv zei:
Dag iedereen,
Ik heb een vraag over tramadol.
Ik moet deze medicatie nemen voor mijn knie.
Nu moet ik zeggen dat ik daar nogal sterk op reageer vind ik,bv ik word moe en ik geraak precies in een soort van roes. Heeft iemand dit ook? Of is dit herkenbaar bij iemand? En is Di normaal? Het zijn pilletjes van 50mg. En als ik eentje neem voel ik het redelijk goed. Grtz
Klik om te vergroten...
Ik had toevallig zelf laatst ook tramadol gekregen van de dokter omdat ik was aangereden in de stad en was gevallen. Ik merkte niet echt een roes. Maar wel flinke pijnstilling.
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#12
logitecholiv zei:
Dag iedereen,
Ik heb een vraag over tramadol.
Ik moet deze medicatie nemen voor mijn knie.
Nu moet ik zeggen dat ik daar nogal sterk op reageer vind ik,bv ik word moe en ik geraak precies in een soort van roes. Heeft iemand dit ook? Of is dit herkenbaar bij iemand? En is Di normaal? Het zijn pilletjes van 50mg. En als ik eentje neem voel ik het redelijk goed. Grtz
Klik om te vergroten...
Ik kreeg het vr nierkolieken/nierstenen.
De roes met typisch warm deken en chill zorgeloos gevoel, vond ik echt lekker, in nam tegen het eind 400mg Tramadol vloeistof (Contramal) en recreatief. 50mg is best lage dosis, maar kan zijn fdoori nul tolerantie, je hier toch al roesje ervaart. Dus totaal normaal jouw ervaring, niks abnormaals.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."