#1
Schreven ze nog maar heroïne voor kiespijn voor he, had je dat tramadonder gezeik niet. En dan was er ook minder kans op verslaving. Of is het juist andersom?
Ja man. Ik mis die tijden dat je coke en een sigaret van de huisarts kreegSchreven ze nog maar heroïne voor kiespijn voor he, had je dat tramadonder gezeik niet. En dan was er ook minder kans op verslaving. Of is het juist andersom?
Doen ze dat niet meer dan? Ik denk dat mijn turkenhuisarts een beetje illegaal te werk gaat man.Ja man. Ik mis die tijden dat je coke en een sigaret van de huisarts kreeg
Ik wil hem anders ook welDoen ze dat niet meer dan? Ik denk dat mijn turkenhuisarts een beetje illegaal te werk gaat man.
Heb nog tramadol van mijn bijna acht jaar geleden overleden vriend. De eerste keer dat ik het nam was ik misselijk bij Simit Sarayi in Amsterdam.Dag iedereen,
Ik heb een vraag over tramadol.
Ik moet deze medicatie nemen voor mijn knie.
Nu moet ik zeggen dat ik daar nogal sterk op reageer vind ik,bv ik word moe en ik geraak precies in een soort van roes. Heeft iemand dit ook? Of is dit herkenbaar bij iemand? En is Di normaal? Het zijn pilletjes van 50mg. En als ik eentje neem voel ik het redelijk goed. Grtz
Roes voelde ik pas de tweede keer en was vrij subtiel. Toch begreep ik opeens hoe je aan opiaten verslaafd kunt worden.Ik had toevallig zelf laatst ook tramadol gekregen van de dokter omdat ik was aangereden in de stad en was gevallen. Ik merkte niet echt een roes. Maar wel flinke pijnstilling.
Of datura voor asthma. Of meth aan Koningin Wilhelmina.Schreven ze nog maar heroïne voor kiespijn voor he, had je dat tramadonder gezeik niet. En dan was er ook minder kans op verslaving. Of is het juist andersom?
Een turkenhuisarts... met een grote stethoscoop?Doen ze dat niet meer dan? Ik denk dat mijn turkenhuisarts een beetje illegaal te werk gaat man.
Sexist! Is het geen haar?Ik wil hem anders ook wel
Hoe dan ook, het heeft een snor en dat is wel coolSexist! Is het geen haar?
Dit is inderdaad wat tramadol onder andere doet. Google anders even op 'tramadol' of lees de bijsluiter. Daar vind je de (bij)werking van het medicijn.Dag iedereen,
Ik heb een vraag over tramadol.
Ik moet deze medicatie nemen voor mijn knie.
Nu moet ik zeggen dat ik daar nogal sterk op reageer vind ik,bv ik word moe en ik geraak precies in een soort van roes. Heeft iemand dit ook? Of is dit herkenbaar bij iemand? En is Di normaal? Het zijn pilletjes van 50mg. En als ik eentje neem voel ik het redelijk goed. Grtz
Heeft iemand dit ook?
En is Di normaal?
Het zijn pilletjes van 50mg. En als ik eentje neem voel ik het redelijk goed.
Ik had toevallig zelf laatst ook tramadol gekregen van de dokter omdat ik was aangereden in de stad en was gevallen. Ik merkte niet echt een roes. Maar wel flinke pijnstilling.Dag iedereen,
Ik heb een vraag over tramadol.
Ik moet deze medicatie nemen voor mijn knie.
Nu moet ik zeggen dat ik daar nogal sterk op reageer vind ik,bv ik word moe en ik geraak precies in een soort van roes. Heeft iemand dit ook? Of is dit herkenbaar bij iemand? En is Di normaal? Het zijn pilletjes van 50mg. En als ik eentje neem voel ik het redelijk goed. Grtz
Ik kreeg het vr nierkolieken/nierstenen.Dag iedereen,
Ik heb een vraag over tramadol.
Ik moet deze medicatie nemen voor mijn knie.
Nu moet ik zeggen dat ik daar nogal sterk op reageer vind ik,bv ik word moe en ik geraak precies in een soort van roes. Heeft iemand dit ook? Of is dit herkenbaar bij iemand? En is Di normaal? Het zijn pilletjes van 50mg. En als ik eentje neem voel ik het redelijk goed. Grtz
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."