Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Mijn vraag is als je een tolerantie hebt voor benzopines heb je dan de zelfde tolerantie als je een thiëndodiazepine pakt. Of blijft de tolerantie gelijk als je een thiëndodiazepine pakt? Of blijft de tolerantie gelijk? Of minder? Bedankt"
"maar wat is dan een lagere dosis? grtz"
"ik heb het geprobeerd voor de eerste keer en het gevoel is niet mis. beetje dizzy,loom, maar aangenaam. een warm gevoel van rust. ik ben tot 50 ml gegaan. maar het gevoel zal wel bij iedereen anders zijn denk ik. wel zeer verslavend denk ik zeker mee opletten"
"Wel het is geen retard dus ze zouden allemaal even goed moeten werken dus het merk doet er niet toe grtz"
"Is het ok als ik om de 8 of soms 14 dagen 2mg alprazolam neem om te relaxen. Ik drink niet of neem geen andere drugs. Zou dit schadelijk zijn. Ik denk dat ik op deze manier van gebruik niet echt een tolerantie zou opbouwen."
"Hoe komt het dat diazepam EG 10 mg niet werkt ik neem 70 mg en nog steeds geen werking Mss een zeer klein beetje rustiger but that's it. Grtz"
"Gewoon slecht voor het hart,combi speed en benzo's."
"Het is geen nepspul komt uit de apotheek tzal tolerantie zijn zeker dus stop ik ff voor een tijdje"
"Ik heb ondertussen eens een xanax 2mg retard geplet met een veizel. En ingenomen het werkt bijna niet. Volgens mij heeft die vertraagde afgifte niet alleen met het omhulsel te maken. Als ik 4 tabs neem van 0.5 niet retard voel ik het duidelijk dat gevoel voel ik niet met 2mg xanax geplet."
"Is dit een goede combinatie benzo's en cbd weed. En voel je lichaamlijk nu echt niets bij cbd weed bv lomme benen bv Grtz olivier"