#1
Alcohol en andere middelen zijn zo i zo niet aan te raden
Je krijgt het om afkickverschijnselen te onderdrukken.. ga alsjeblieft niet stunten met doseringen anders dan voorgeschreven.Hallo allemaal.
Op dit moment krijg ik 4x per dag 10mg diazepam voorgeschreven waarvan ik die 2-3 keer per dag gebruik. Dit krijg ik wegens mijn afkickverschijnselen. Ik gebruik dus dagelijks ongeveer 20-30mg diazepam verspreid over de dag. Dit doe ik nu voor een week.
Ik ben alleen benieuwd wat er gebeurd als ik de dosering verhoog. Dus als ik bijvoorbeeld in 1 keer 20,30 of 40mg in een keer neem. Ik ben zelf niet bekend met het middel maar mijn lichaam heeft er de afgelopen week wel kennis mee gemaakt.
Wat is een goede dosis om goed plat te liggen van de Diazepam? En mogelijk ook in slaap te vallen? Ik ben niet bekend met de gezondsheidsrisico's bij een hogere dosis. Ik merk zelf niet zo veel van een tablet van 10mg. Wellicht worden de scherpe randjes er vanaf gehaald maar ik voel verder lichamelijke niks. Ik wil ook niet te veel met mijn gezondheid spelen vandaar dat ik jullie om raad vraag.
Wat is een goede dosering waar wellicht weinig risico's aan vast zitten, maar waar ik toch wel goed verdoofd, verlamd van wordt?
Vanwege de lange halfwaardetijd dacht ik.Waarom wordt er vaak afgebouwd met Diazepam? Is dat omdat Diazepam vrij algemeen is in effecten vergeleken met andere benzo's? Dat is toch goud, dat dit gewoon kan in Nederland. (en Belgiê)
Nee!Nu twijfel ik
Dit komt omdat je lichaam snel gewend raakt aan de werkende stof, en er dus ook verslavings gevaar is.Waarom wordt er vaak afgebouwd met Diazepam? Is dat omdat Diazepam vrij algemeen is in effecten vergeleken met andere benzo's? Dat is toch goud, dat dit gewoon kan in Nederland.
wat gebruikte je voor deze week ?Op dit moment krijg ik 4x per dag 10mg diazepam voorgeschreven waarvan ik die 2-3 keer per dag gebruik. Dit krijg ik wegens mijn afkickverschijnselen. Ik gebruik dus dagelijks ongeveer 20-30mg diazepam verspreid over de dag. Dit doe ik nu voor een week.
Love BamiBlokje, @StukjeBami verander je naam!Komt inderdaad door de stabiele werking van Diazepam + de lange halfwaardetijd.
Maar ik zou niet gaan verhogen, Bami blokkie.
Dat hoort niet bij je takenpakkef, kaboutertje. Mensen een andere naam aanjagen. ✋Love BamiBlokje, @StukjeBami verander je naam!
Als ik iets als mod zeg weet je het wel Dirkie! En zo niet, dan spreek ik gewoon als df-mens 😁Dat hoort niet bij je takenpakkef, kaboutertje. Mensen een andere naam aanjagen. ✋
Heerlijk hoe je kabouter al hebt overgenomen in je taal ❤🥳Dat hoort niet bij je takenpakkef, kaboutertje. Mensen een andere naam aanjagen. ✋
😂😂😂Als ik iets als mod zeg weet je het wel Dirkie! En zo niet, dan spreek ik gewoon als df-kabouter 😁
Hetzelfde als methadon moet je erbij denken. Bij heroïne krijg je bijvoorbeeld als je zwaar verslaafd bent om de 4-6 uur afkickverschijnselen die tot dag 4 steeds heftiger opbouwen. Bij methadon krijg je pas na 24-36 uur afkickverschijnselen omdat het zo lang doorwerkt.Waarom wordt er vaak afgebouwd met Diazepam? Is dat omdat Diazepam vrij algemeen is in effecten vergeleken met andere benzo's? Dat is toch goud, dat dit gewoon kan in Nederland.
Klopt meest bekende medicatie wat ze aan alcoholisten geven in kliniekenDiazepam geven ze meestal staandaard om af te kicken.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."