Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsDiazepam dosering

Diazepam dosering

28 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#1
diazepam is ook 1 van de veiligste benzos kwa OD
ld50 ligt ergens bij 2000 mg of zoiets...
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#2
ricorieks zei:
ld50 licht ergens bij 2000 mg of zoiets...
Klik om te vergroten...
Dit weet jij. DIT WEET JIJ 🐅
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dopemonster zei:
Klopt meest bekende medicatie wat ze aan alcoholisten geven in klinieken
Klik om te vergroten...
Of antabuse geven ze ook.
D
DirkdirkLid
01-01-2024, 00:00
#4
transformated zei:
Of antabuse geven ze ook.
Klik om te vergroten...
Disulfiram bedoel jij. Ik dacht wat grappig dat een middel ook nog toevallig een samentrekking van Anti- en Abuse- is, in een situatie waar geen betere naam zou kunnen bestaan, maar toevaligheden bestaan niet dus Disulfram.
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dirkjan zei:
Disulfiram bedoel jij. Ik dacht wat grappig dat een middel ook nog toevallig een samentrekking van Anti- en Abuse- is, in een situatie waar geen betere naam zou kunnen bestaan, maar toevaligheden bestaan niet dus Disulfram.
Klik om te vergroten...
Als je in het ziekenhuis ligt krijg je antabuse. De dokters, psychiaters schrijven dat voor hier.
r
ricorieksLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dirkjan zei:
Dit weet jij. DIT WEET JIJ 🐅
Klik om te vergroten...
zolang je er geen alcohol opiaten of whatever er op je gaba receptoren werkt bij neemt is een fatale OD op valium erg moeilijk
coma zowieso maar niet dood
S
StukjeBamiLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hallo allemaal.

Op dit moment krijg ik 4x per dag 10mg diazepam voorgeschreven waarvan ik die 2-3 keer per dag gebruik. Dit krijg ik wegens mijn afkickverschijnselen. Ik gebruik dus dagelijks ongeveer 20-30mg diazepam verspreid over de dag. Dit doe ik nu voor een week.

Ik ben alleen benieuwd wat er gebeurd als ik de dosering verhoog. Dus als ik bijvoorbeeld in 1 keer 20,30 of 40mg in een keer neem. Ik ben zelf niet bekend met het middel maar mijn lichaam heeft er de afgelopen week wel kennis mee gemaakt.

Wat is een goede dosis om goed plat te liggen van de Diazepam? En mogelijk ook in slaap te vallen? Ik ben niet bekend met de gezondsheidsrisico's bij een hogere dosis. Ik merk zelf niet zo veel van een tablet van 10mg. Wellicht worden de scherpe randjes er vanaf gehaald maar ik voel verder lichamelijke niks. Ik wil ook niet te veel met mijn gezondheid spelen vandaar dat ik jullie om raad vraag.

Wat is een goede dosering waar wellicht weinig risico's aan vast zitten, maar waar ik toch wel goed verdoofd, verlamd van wordt?
C
CuriousExplorerLid
01-01-2024, 00:00
#8
Meeste mensen willen net afbouwen met Diazepam.
Jij wilt opbouwen.
Error.
M
Mevrouw PløpLid
01-01-2024, 00:00
#9
StukjeBami zei:
Hallo allemaal.

Op dit moment krijg ik 4x per dag 10mg diazepam voorgeschreven waarvan ik die 2-3 keer per dag gebruik. Dit krijg ik wegens mijn afkickverschijnselen. Ik gebruik dus dagelijks ongeveer 20-30mg diazepam verspreid over de dag. Dit doe ik nu voor een week.

Ik ben alleen benieuwd wat er gebeurd als ik de dosering verhoog. Dus als ik bijvoorbeeld in 1 keer 20,30 of 40mg in een keer neem. Ik ben zelf niet bekend met het middel maar mijn lichaam heeft er de afgelopen week wel kennis mee gemaakt.

Wat is een goede dosis om goed plat te liggen van de Diazepam? En mogelijk ook in slaap te vallen? Ik ben niet bekend met de gezondsheidsrisico's bij een hogere dosis. Ik merk zelf niet zo veel van een tablet van 10mg. Wellicht worden de scherpe randjes er vanaf gehaald maar ik voel verder lichamelijke niks. Ik wil ook niet te veel met mijn gezondheid spelen vandaar dat ik jullie om raad vraag.

Wat is een goede dosering waar wellicht weinig risico's aan vast zitten, maar waar ik toch wel goed verdoofd, verlamd van wordt?
Klik om te vergroten...
Je krijgt het om afkickverschijnselen te onderdrukken.. ga alsjeblieft niet stunten met doseringen anders dan voorgeschreven.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."