#1
diazepam is ook 1 van de veiligste benzos kwa OD
ld50 ligt ergens bij 2000 mg of zoiets...
ld50 ligt ergens bij 2000 mg of zoiets...
Dit weet jij. DIT WEET JIJ 🐅ld50 licht ergens bij 2000 mg of zoiets...
Of antabuse geven ze ook.Klopt meest bekende medicatie wat ze aan alcoholisten geven in klinieken
Disulfiram bedoel jij. Ik dacht wat grappig dat een middel ook nog toevallig een samentrekking van Anti- en Abuse- is, in een situatie waar geen betere naam zou kunnen bestaan, maar toevaligheden bestaan niet dus Disulfram.Of antabuse geven ze ook.
Als je in het ziekenhuis ligt krijg je antabuse. De dokters, psychiaters schrijven dat voor hier.Disulfiram bedoel jij. Ik dacht wat grappig dat een middel ook nog toevallig een samentrekking van Anti- en Abuse- is, in een situatie waar geen betere naam zou kunnen bestaan, maar toevaligheden bestaan niet dus Disulfram.
zolang je er geen alcohol opiaten of whatever er op je gaba receptoren werkt bij neemt is een fatale OD op valium erg moeilijkDit weet jij. DIT WEET JIJ 🐅
Je krijgt het om afkickverschijnselen te onderdrukken.. ga alsjeblieft niet stunten met doseringen anders dan voorgeschreven.Hallo allemaal.
Op dit moment krijg ik 4x per dag 10mg diazepam voorgeschreven waarvan ik die 2-3 keer per dag gebruik. Dit krijg ik wegens mijn afkickverschijnselen. Ik gebruik dus dagelijks ongeveer 20-30mg diazepam verspreid over de dag. Dit doe ik nu voor een week.
Ik ben alleen benieuwd wat er gebeurd als ik de dosering verhoog. Dus als ik bijvoorbeeld in 1 keer 20,30 of 40mg in een keer neem. Ik ben zelf niet bekend met het middel maar mijn lichaam heeft er de afgelopen week wel kennis mee gemaakt.
Wat is een goede dosis om goed plat te liggen van de Diazepam? En mogelijk ook in slaap te vallen? Ik ben niet bekend met de gezondsheidsrisico's bij een hogere dosis. Ik merk zelf niet zo veel van een tablet van 10mg. Wellicht worden de scherpe randjes er vanaf gehaald maar ik voel verder lichamelijke niks. Ik wil ook niet te veel met mijn gezondheid spelen vandaar dat ik jullie om raad vraag.
Wat is een goede dosering waar wellicht weinig risico's aan vast zitten, maar waar ik toch wel goed verdoofd, verlamd van wordt?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."