Ik moet er eigenlijk mee stoppen dat snap ik ook wel, maar het is vergeleken met anderen hier op forum zo belachelijk weinig dat ik denk hoe erg is het nou? Maar blijkbaar toch erger dan ik had gedacht. Ik wilde gewoon af en toe ff wat stimmen
Maar een
drugsforum als referentiekader nemen?
Eerlijk naar jezelf zijn js ook belangrijk
Op het forum kan je jezelf ook vergelijken met de mensen die er problemen mee hebben en dan zijn
*het goedpraten naar jezelf, want anderen doen het toch ook en zelfs meer
* het bagatelliseren , het jezelf gunnen 'ik wilde gewoon af en toe ff wat stimmen
*liegen over je gebruik naar de psycholoog
Toch wel 3 red flags? Of in ieder geval oranje.
Ik schrijf bewust liegen, want niet helemaal eerlijk zijn maakt het mooier voor jezelf dan het is.
Je schreef ergens als ex alcoholist dat iedereen bij 1 glas alcoholist is, vanuit jouw visie. Daarom verbaas ik me hoe je over je benzo en stimgebruik praat. Zeker als je die horror nachtmerries hebt en het je geheugen zo aantast dat je je gebruik ook niet goed weet. Overigens mocht je toch meer gebruiken dan je hier schrijft en dit alsnog hier vertellen: Ik hoef jou als langer lid niet te vertellen dat we niet oordelen. Ben je tevreden over je gebruik?