Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is nu de juiste dosering xtc

Wat is nu de juiste dosering xtc

19 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#1
dx3 zei:
Waar kan ik de handleiding vinden om speed te wassen.
Klik om te vergroten...

Info - Speed wassen met Aceton *UPDATE: Categorie III - DRUGS PRECURSOR: ACETON

Grote update. Aceton word vanaf nu aangemerkt als Categorie III - DRUGS PRECURSOR Dat betekend dat het niet meer vrij verkrijgbaar is en je een verklaring moet opgeven voor gebruik. Ik ben nu met een liter (Online besteld) aan het testen wat ze precies willen weten en of ik de bestelling ga...
drugsforum.nl drugsforum.nl

Rechts bovenin op deze website zie je een vergrootglas icoon. Hiermee kun je het forum doorzoeken op eerdere vragen en antwoorden.
d
dx3Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hoi

Ik was van plan om voor de eerste speed te nemen maar zie zoveel nadelen hieraan dat ik toch voor
Xtc ga.
Maar lees heel veel verhalen over de juiste dosering per kg lichaamsgewicht.

Maar wat is nu echt de juiste dosering en kan ik na dat het is uitgewerkt bijpakken?
En heb ongeveer 2 maanden geleden xtc gehad dan denk ik toch dat de tussenpozen lang genoeg is geweest om er weer
Goed van te kunnen genieten.
Gr dx3
F
FerdFatoehausLid
01-01-2024, 00:00
#3
https://drugsforum.nl/search/8387763/?q=Mdma+dosering&o=relevance

Resultaten voor zoekopdracht: xtc dosering

drugsforum.nl drugsforum.nl
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#4
dx3 zei:
Hoi

Ik was van plan om voor de eerste speed te nemen maar zie zoveel nadelen hieraan dat ik toch voor
Xtc ga.
Maar lees heel veel verhalen over de juiste dosering per kg lichaamsgewicht.

Maar wat is nu echt de juiste dosering en kan ik na dat het is uitgewerkt bijpakken?
En heb ongeveer 2 maanden geleden xtc gehad dan denk ik toch dat de tussenpozen lang genoeg is geweest om er weer
Goed van te kunnen genieten.
Gr dx3
Klik om te vergroten...
Een gangbare richtlijn is maximaal 1,5 milligram MDMA per kilogram lichaamsgewicht. Dus als je 100 kilo weegt dan zou dat neerkomen op maximaal 150 milligram MDMA.

Je kan het jezelf makkelijker maken en gewoon 80 tot 140 milligram MDMA aanhouden. Zo simpel is het. Het is nergens voor nodig het ingewikkelder te maken dan dat.

Die rekensom (1,5mg x lichaamsgewicht) is verwarrend en achterhaald. In wetenschappelijk onderzoek naar MDMA geven ze mensen gewoon een dosis van 80 milligram, en na 1,5 uur nog een dosis van 40 tot 60 milligram (als de proefpersonen daar zin in hebben).

Dat lijkt me dus gewoon een duidelijk advies.

Wil je nog meer achtergrondinfo erover lezen? Dan kun je hier nog even kijken.
www.changingperspective.info

Gids voor het uitkiezen van de juiste hoeveelheid MDMA

In xtc-pillen zit tegenwoordig zoveel MDMA dat het gevaarlijk is om een hele pil te slikken. Deze gids helpt je de juiste hoeveelheid MDMA uit te kiezen.
www.changingperspective.info www.changingperspective.info
d
dx3Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Waar kan ik de handleiding vinden om speed te wassen.
Z
ZeehondLid
01-01-2024, 00:00
#6
Dit forum heeft een nuttige zoekfunctie.
Voor iedereen.
t
trokskyLid
01-01-2024, 00:00
#7
80 mg is een fijne dosis maar ik vond 70 mg zelf beter omdat ik nog een erectie kreeg en heerlijk kon vrijen met vrouwlief en alles daarboven vond ik te speedy.

Moest ik volgende keer nog mdma nemen dan is het rond de 60 mg maar

boven de 125 mg heb je meer nadelen dan voordelen volgens onderzoek en persoonlijk vind ik dan ook niet meer leuk .

less is more blijkbaar bij mdma ...
P
Piet ZahutLid
01-01-2024, 00:00
#8
troksky zei:
80 mg is een fijne dosis maar ik vond 70 mg zelf beter omdat ik nog een erectie kreeg en heerlijk kon vrijen met vrouwlief en alles daarboven vond ik te speedy.

Moest ik volgende keer nog mdma nemen dan is het rond de 60 mg maar

boven de 125 mg heb je meer nadelen dan voordelen volgens onderzoek en persoonlijk vind ik dan ook niet meer leuk .

less is more blijkbaar bij mdma ...
Klik om te vergroten...
Ik weeg 100 kg, en ga ook voor een lagere dosis.. 80 tot max 100 mg (inc de 19% die Neo-shulginist me heeft uit gelegd en juiste dosering aanraadde) ben ik afgelopen vrijdag helemaal uit mijn dak gegaan bij doornroosje in nijmegen!


00.05 ingenomen, 01.45 voelde ik pas dat die inkickte (had rond 23.00 uur nog een kaasbroodje gegeten..) 05.00 uur begon het uit te werken
Niet bij gepakt, 06.30 ging ik naar het hotel, 12.00 uur richting huis, en dag erna gewoon weer top fit zonder kater!

Mijn advies nu is ook echt.. lagere dosis geeft veel meer leuke effecten en je voelt je in een fijnere space dan te hoge dosering..
t
trokskyLid
01-01-2024, 00:00
#9
DePietZaHut zei:
Mijn advies nu is ook echt.. lagere dosis geeft veel meer leuke effecten en je voelt je in een fijnere space dan te hoge dosering..
Klik om te vergroten...
Mooi , ik heb ook mijn lesje geleerd..

En ook de zondheids voordelen zijn niet te onderschatten...
En bij hogere doseringen loopt het op.
Ik hou van mij lieve hersenen ❀️

Nu ik heb helaas autisme met adhd en gebruik het met mijn vrouw om wat issues op te lossen.
Zij is psycholoog van opleiding en vind de voordelen op dit ogenblik groter dan de nadelen.


Blijf het een heerlijke drug maar met aandacht van pauzes en hoeveelheid.
H
HardebabykwarkLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik vind het persoonlijk fijner om te beginnen met 100 mg en als booster nog 60 mg na zo’n 1.5/2 uur, maar dat is heel persoonsgebonden denk ik, zou gewoon proberen met bv 80 mg & 60 mg kijken hoe dat is je kan altijd nog wat schuiven natuurlijk
P
Piet ZahutLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hardebabykwark zei:
Ik vind het persoonlijk fijner om te beginnen met 100 mg en als booster nog 60 mg na zo’n 1.5/2 uur, maar dat is heel persoonsgebonden denk ik, zou gewoon proberen met bv 80 mg & 60 mg kijken hoe dat is je kan altijd nog wat schuiven natuurlijk
Klik om te vergroten...
Ik loop met bij pakken altijd tegen de lamp dat ik een blaas ontsteking krijg .. dus ik pak niet meer bij , misschien doordat ik te lang niet maar de toilet ga, of het is gewoon pech
F
Frenk070Lid
01-01-2024, 00:00
#12
krijg je een blaasontsteking of kan je niet meer plassen.
P
Piet ZahutLid
01-01-2024, 00:00
#13
Frenk070 zei:
krijg je een blaasontsteking of kan je niet meer plassen.
Klik om te vergroten...
Plassen sowieso niet, maar dat is bekend bij xtc, maar als ik bij pak, kan ik als de wiede weer aan de d mannose en als ik pech heb word het een antibiotica.
Kan pech zijn..
N
NeusjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Frenk070 zei:
krijg je een blaasontsteking of kan je niet meer plassen.
Klik om te vergroten...
Het niet kunnen plassen van XTC heb ik alleen in veel te hoge doseringen. Als ik netjes 120 mg neem heb ik nergens last van, maar dat verschilt uiteraard per persoon. Een vriend van mij kan een week niet normaal plassen bij dezelfde dosis en krijgt dus ook blaasproblemen.
P
Piet ZahutLid
01-01-2024, 00:00
#15
Neusje zei:
Het niet kunnen plassen van XTC heb ik alleen in veel te hoge doseringen. Als ik netjes 120 mg neem heb ik nergens last van, maar dat verschilt uiteraard per persoon. Een vriend van mij kan een week niet normaal plassen bij dezelfde dosis en krijgt dus ook blaasproblemen.
Klik om te vergroten...
Ik heb er ook een hele week last van πŸ˜…πŸ˜…
Mijn vrouw niet, kan niet naar het toilet maar de rest van de week geen probleempjes
N
NeusjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Piet Zahut zei:
Ik heb er ook een hele week last van πŸ˜…πŸ˜…
Mijn vrouw niet, kan niet naar het toilet maar de rest van de week geen probleempjes
Klik om te vergroten...
Heel naar voor je man! Heb je er bij andere stimulerende middelen ook last van? Die maat van me kan na 1 nakkie 4 of 3-MMC al niet meer plassen.
M
MarcieMarcLid
01-01-2024, 00:00
#17
Piet Zahut zei:
Ik heb er ook een hele week last van πŸ˜…πŸ˜…
Mijn vrouw niet, kan niet naar het toilet maar de rest van de week geen probleempjes
Klik om te vergroten...
Die van mij kan de hele week erna ook gewoon goed zeiken hoor maar dat kan ze ook zonder X. Eigenlijk altijd wel een redenπŸ€”
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#18
Piet Zahut zei:
Ik loop met bij pakken altijd tegen de lamp dat ik een blaas ontsteking krijg .. dus ik pak niet meer bij , misschien doordat ik te lang niet maar de toilet ga, of het is gewoon pech
Klik om te vergroten...
Piet Zahut zei:
Plassen sowieso niet, maar dat is bekend bij xtc, maar als ik bij pak, kan ik als de wiede weer aan de d mannose en als ik pech heb word het een antibiotica.
Kan pech zijn..
Klik om te vergroten...
Komt vaker voor hoor! Hier nog een. Goeie kans dat je al gevoelig bent voor (blaas)ontstekingen. Xtc maakt men in t algemeen gevoeliger voor ontstekingen. Daarnaast is er ook een verband gevonden tussen mdma gebruik en verminderde werking van de nieren, de oorzaak is niet helemaal duidelijk. Maar mdma zorgt er in elk geval voor dat je nieren minder vocht afscheiden (waardoor plassen minder lukt, en zweten ook, wat overhitting weer kan versterken). Je nieren ruimen dus ook minder zooi op, wat die blaasontsteking weer kan triggeren. Ik gebruik vaak cranberry pillen als ik weet dat er wat ongezondere dagen aankomen! Helpt mij best wel goed. En houd goed de balans tussen niet te weinig en niet te veel drinken, ongeveer een glas per uur.
P
Piet ZahutLid
01-01-2024, 00:00
#19
ljuv zei:
Komt vaker voor hoor! Hier nog een. Goeie kans dat je al gevoelig bent voor (blaas)ontstekingen. Xtc maakt men in t algemeen gevoeliger voor ontstekingen. Daarnaast is er ook een verband gevonden tussen mdma gebruik en verminderde werking van de nieren, de oorzaak is niet helemaal duidelijk. Maar mdma zorgt er in elk geval voor dat je nieren minder vocht afscheiden (waardoor plassen minder lukt, en zweten ook, wat overhitting weer kan versterken). Je nieren ruimen dus ook minder zooi op, wat die blaasontsteking weer kan triggeren. Ik gebruik vaak cranberry pillen als ik weet dat er wat ongezondere dagen aankomen! Helpt mij best wel goed. En houd goed de balans tussen niet te weinig en niet te veel drinken, ongeveer een glas per uur.
Klik om te vergroten...
Dank je wel voor je bericht! Blij dat ik niet de enige ben met dit vervelende kwaaltje.. inderdaad, d mannose (of cranberry pillen) maar slikken dan onder voorbehoud! Dank je voor je uitleg 🀍
l
ljuvLid
01-01-2024, 00:00
#20
Piet Zahut zei:
Dank je wel voor je bericht! Blij dat ik niet de enige ben met dit vervelende kwaaltje.. inderdaad, d mannose (of cranberry pillen) maar slikken dan onder voorbehoud! Dank je voor je uitleg 🀍
Klik om te vergroten...
Ja en een weekje vooraf aan je gebruik slikken helpt bij mij dus ook om te voorkomen ipv genezen!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."