Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hallo Ik wil na ruim 5 maanden geen xtc gebruikte hebben weer een keer gebruiken maar is mijn herstel lang genoeg geweest wil overdag op het festival xtc doen en een uurtje of drie voor het einde keta gebruiken zou dit kunnen is namelijk mijn eerste keer keta."
"MDMAutist zei: Je herstel is lang genoeg. Laat je XTC testen en neem een dosering die bij je lichaamsgewicht past. Bewaar je Keta. Na XTC klapt het veel en veel harder in. Grote kans dat je gaat K-holen. Dat is niet zon strak plan op een feest. Succes 🤗 Klik om te vergroten... Dankjewel wil een kleine dosis doen dus niet als een malle aan de keta"
"ljuv zei: Oef eerste keer keta zou ik zeker niet combineren en zéker niet op een feest proberen inderdaad. Doe eerst maar eens in een veilige en vertrouwde setting testen hoe jij op (alleen) keta reageert… En in principe zou 5 maanden pauze van XTC bij normale omstandigheden lang zat zijn, maar het ligt er wel een beetje aan waarvan je herstelt. Gebruikte je veel en vaak XTC en had je daarom een herstelpauze nodig? Klik om te vergroten... Hallo Nee ik heb in die 5 maanden helemaal geen drugs gebruikt en die 5 maand was gewoon omdat ik niet naar een feest ben geweest en ik niet hoef te gebruiken zeg maar"
"dx3 zei: Hallo Nee ik heb in die 5 maanden helemaal geen drugs gebruikt en die 5 maand was gewoon omdat ik niet naar een feest ben geweest en ik niet hoef te gebruiken zeg maar Klik om te vergroten... Ik gebruikte alleen xtc op feesten maar altijd wel met minimaal 2.5 tot 3 maanden er tussen en dan ook best wel eens teveel gebruikt naar in mijn normale leven gebruik ik helemaal niets. Dus neem ik aan dat xtc nog altijd goed zijn werk doet. Iedereen bedankt voor het goede advies."
"Maar als ik na ruim 5 maanden weer xtc gebruik maar voor die 5 maanden best wel een heb misbruikt wel altijd netjes 3 maanden ertussen gelaten ook tijdens misbruik.wat kan ik nu na 5 maanden verwachten van xtc zal het een mooie trip zijn."
"Zeehond zei: Je vraagt hetzelfde als daarvoor… Je komt er alleen zelf achter door het te ondergaan… Niemand hier weet wat je kunt verwachten. 5 maanden pauze klinkt als voldoende. Zorg dat je goed voorbereid bent, uitgerust en met een positieve mind. Set en Setting zijn sowieso bepalend voor je ervaring. Laat je ons weten hoe het was? Klik om te vergroten... Ik ga naar een fijn early hardcore feest met hele mooie mensen. Dus dat moet goed komen wat zou ik het beste kunnen eten van tevoren of helemaal niet en pas eten als het ingewerkt is"
"ljuv zei: Volgens mij bedoelt Zeehond dat als je (de week) voor je gaat gebruiken extra goed voor jezelf zorgt (gezond en genoeg eten, goed/lang slapen), je het risico verkleint dat je misbruik in het verleden je komende ervaring minder leuk gaat maken. Maar tis gewoon niet te zeggen. Weten wij veel in hoe verre jij je hersens hebt gefrituurd vroeger en of dat heeft kunnen herstellen. Kan heel goed dat je helemaal geen verschil gaat merken en een heel leuke tijd hebt. Kan net zo goed zijn dat je “het goevoel” überhaupt nooit meer terugkrijgt🤷🏻‍♀️ Klik om te vergroten... Dat begrijp ik wel maar ik bedoel voor inname op de dag zelf wat te eten"
"ljuv zei: Zeker niet wachten tot het is ingewerkt, vaak krijg je dan helemaal niks weg. Maar dat weet je toch nog wel van 5 maanden geleden en daarvoor? Eet gewoon zoals je normaal zou doen… Misschien ietsje gezonder. XTC kun je beter niet nemen op een lege maag. Ik zou wel minimaal 1 uur wachten na je laatste maaltijd met innemen voor een betere opname. Klik om te vergroten... Klopt hoor maar ik at altijd stevig van tevoren maar las dat het beter is om een lichte maaltijd te nemen vandaar"
"Hallo Vraagje na maanden geen xtc meer gehad te hebben maar daarvoor best ook wel eens misbruikt te hebben.kan ik dan na deze 5 maand weer een lekkere xtc gevoel weer hebben of is het een maal wel eens misbruikt dan na 5 maand geen fijn xtc trip meer."
"Purplext zei: Waarom ga je weer een nieuw topic openen voor deze vraag? https://drugsforum.nl/threads/na-ruim-5-maanden-weer-een-keer-xtc.78372/ Klik om te vergroten... Ja effe niet bij na gedacht idd beetje stom"